- Waardering
- 54
M@rsel zei:
Daar zullen we na het Flexkamp meer over horen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
M@rsel zei:
zow jij hebt er zin heBBnoel zei:je bent echt een ** debiel als jeje persoonlijkheid aan gaat passen voor een meid. Dat wil zeggen dat je eigenlijk gewoon neit goed genoeg bent
maarja, misschien is jouw persoonlijkheid wat een f*cking br.boy, alleen heb jeje aangepast, omdat iedereen je op het board uitkotst. Ik vind het trouwens zoiezo een lachertje dat jij denkt dat je weet hoe dames denken.
veel plezier met je conclusie.
big kelvin zei:
Ja en zijn moederRyu zei:
Ik snap de zinsopbouw niet echt, maar het komt er volgens mij op neer dat je nog niet weet dat Dani ook een vrouw isbig kelvin zei:NU wel ja ik ben echt overal goed in bevallen type.
Sorry daar moest staan behalfen.Mugje zei:Ik snap de zinsopbouw niet echt, maar het komt er volgens mij op neer dat je nog niet weet dat Dani ook een vrouw is.
big kelvin zei:
Ik vind het grappig dat kinderen met syndroom van down ok kunnen type kun je niks aan doen erfelijk bepaald.BBnoel zei:hahaha... ik vind het altijd grappig om te zien dat stukken stront zoals jij zoiezo nooit met een reply komen waaruit blijkt dat je uberhaupt beschikt over een aantal hersen cellen![]()
Maarja, kan jij ook niets aan doen, dat is deels erfelijk bepaald.![]()
big kelvin zei:Ik vind het grappig dat kinderen met syndroom van down ok kunnen type kun je niks aan doen erfelijk bepaald.
Nee wel als ze als naam bbnoel hebben.Maar ik zal maar stoppen voordat je dadelijk in je minderwaardigheids complex blijft hangen.BBnoel zei:hehe.. bedankt voor die informatie. Maar zo knap vind ik dat niet hoor, van die kinderen.![]()
Is goed ik zeg niks meer.Dani zei:Hallooooo heren. Nu iedereen weet hoe blij jullie met elkaar zijn mag het weer op normale toon verder, ok.
big kelvin zei:Nee wel als ze als naam bbnoel hebben.Maar ik zal maar stoppen voordat je dadelijk in je minderwaardigheids complex blijft hangen.
Sorry dit kan ik niet laten lopen zwakzinnige met je grappige shit enzo maar als je mij grappig vind ik heb je nooit zien lachen.Mischien hebben ze jou wel met carnaval gemaakt en was jou vader zat ja dan krijg je dit soort kinderen.Normaal gooit de doctor het nageboorten ok weg was ie dat vergeten?ja anders was jij nou nie hierBBnoel zei:Ik vind het zoiezo ook grappig dat je het knap vind, aan de hand van een 'naam'. Wat ik eigenlijk ook denk, is dat de kans dat je iemand met de naam 'bbnoel' en het syndroom aantreft afgerond echt 0,0 % is. Best krom eigenlijk dat ik jou al de heletijd grappig vind, misschien ben jij ook wel gewoon een grote grap.
P.S. ik zou wel even werken en je 'discussie' vaardigheden. Ik zal je een tip geven. Probeer de volgende keer gebruik te maken van argumenten.
maarja, zoals dani al zei, het is leuk geweest.
big kelvin zei:Als jij een specefieke meid op het oog hebt dan moet je erachter zien te komen wat zijn haar intresses.Wat licht gevoelig draai de muziek die zij leuk vind.EN zorg voor 6pack zit je altijd wel in de goede richting en zorg ervoor dat je altijd eerlijk je gevoelens voor haar vertelt.VInden vrouwen fijn om te horen wat je van ze vind en hoeveel je ervan houdt en dat soort dingen voor meer info werp karma in.![]()
big kelvin zei:Sorry dit kan ik niet laten lopen zwakzinnige met je grappige shit enzo maar als je mij grappig vind ik heb je nooit zien lachen.Mischien hebben ze jou wel met carnaval gemaakt en was jou vader zat ja dan krijg je dit soort kinderen.
Net als je denk alles gehad te hebben jij vind het vast niet erg als ik niks zeg of wel want dat loopt niet goed afPascal zei:En met je enorm goede, foutloze spelling maak je vast en zeker een geweldige indruk![]()