AndroidHealthClinic

Er moet iets van mijn hart

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
BBnoel zei:
Nog een tip.
Je moet gewoon reeël denken en inzien wanneer je gewoon moet stoppen, jij maakt van je zelf echt een schande:P.

En ook in deze reply gebruik je weer onzin. Alcohol staat totaal los van de genen die het kind krijgt.

P.S. sorry kev, ik moet je verlaten, ga even iets leren. veel plezier verder.;)
Ik zeg niks wordt niet goed ;)

Voel het test gehalt hier! De beesten, de agressie!

big kelvin zei:
Normaal gooit de doctor het nageboorten ok weg was ie dat vergeten?ja anders was jij nou nie hier

shit man, helemaal over het hoofd gezien.. :eek:
nageboorte is de laatste fase van een geboorte, hoe kan je dat in godsnaam 'weggooien'?:P Zoiets, kan je niet 'uitvoeren', maar niet 'weggooien'.

BBnoel zei:
shit man, helemaal over het hoofd gezien.. :eek:
nageboorte is de laatste fase van een geboorte, hoe kan je dat in godsnaam 'weggooien'?:P Zoiets, kan je niet 'uitvoeren', maar niet 'weggooien'.
Jongen jonge wat ben jij slim zeg zullen we de hulk nadoen jij groen en lelijk ik groot en sterk als je het niet kan velen dat ik groter breder en zwaarder geschapen ben dan jij ja sorry kom dan nie hatu

big kelvin zei:
Ik had het over jou stupid gay.Met zo'n instelling als die jij hebt word je nooit net als ik hahaha.NIet hatu het valt toch al nie mee mij te zijn.

hahahah... alleen al het feit dat jij in mij blijkbaar een 'gay' wilt zien, dat bevestigd al genoeg.
Om jou even van een illusie te verlossen, ik zou echt in geen enkel opzicht me jou willen ruilen hoor:P En je hebt iid gelijk, met mijn instelling kan ik nooit ZO diep zinken als dat jij vandaag hebt gedaan. Maarja, dat is misschien maar goed ook dat je ZO diep zinkt, leer je misschien nog wat van. Dan heeft dit gedoe toch nog iets positiefs voor jou opgeleverd;)

Pascal zei:
Toen kleine kelvin het stoer vond om iemand met de dood te bedreigen via internet :roflol:
Dood te bedreigen dat was geen bedreigen dat was ik van plan en zelfs nu nog ja dus shut up of je licht dadelijk echt tussen 6planken dat zij ik de laatste x ook al en jij noemt mij klein in own jou en bbnoel op elk vlak pascalletje.

BBnoel zei:
hahahah... alleen al het feit dat jij in mij blijkbaar een 'gay' wilt zien, dat bevestigd al genoeg.
Om jou even van een illusie te verlossen, ik zou echt in geen enkel opzicht me jou willen ruilen hoor:P En je hebt iid gelijk, met mijn instelling kan ik nooit ZO diep zinken als dat jij vandaag hebt gedaan. Maarja, dat is misschien maar goed ook dat je ZO diep zinkt, leer je misschien nog wat van. Dan heeft dit gedoe toch nog iets positiefs voor jou opgeleverd;)
IS dit iets tussen mensen van 16 kom we gaan kelvin vervelen jongen drop dead val kapot betekent oftewel ga doen waar je goed in bent je moeder vervelen en !@#$

Als hier geen slotje komt dan zeg ik dadelijk wat ik vind en dat word dan maar een ban heb ik schijt aan ja.

Tja slotje er dan maar op :D?

relluh!!!!!!!!!!!!!!! Relluh!!!

Ik wil jullie allemaal niet opfokken hoor , maar wat iedereen net over elkaar zei zou ik niet pikken :D

Ok geen slotje nou dan bereid je maar vast voor je hebt nog 3minuten voor een slot

OWja en aub dit keer geen karma gevecht dit x openbaar kan pascal al minder verzinnen.

big kelvin zei:
Jongen jonge wat ben jij slim zeg zullen we de hulk nadoen jij groen en lelijk ik groot en sterk als je het niet kan velen dat ik groter breder en zwaarder geschapen ben dan jij ja sorry kom dan nie hatu

hahahah.. dit verwijst ook weer naar niets zinnigs. Hieruit kan ik alleen de conclusie trekken dat jij dus over weinig tot niet over hersen cellen beschikt, maar daar waren we dus al eerder achter.
Ook ook het feit dat jij de hulk na wil doen verteld weer iets over het feit hoe 'kinds' jouw geest nou eigenlijk wel niet is.
Je gaat ook telkens op iets anders over.

Tip nr 3.
Draai niet van het onderwerp af, dan komt heel zwak over;).

Wat ik ook leuk vind is dat je nu ineens je gewicht in de stijdt gooit, maar zelfs op dat punt zou ik niet met je willen ruilen, ondanks dat je misschien kilo of 4 zwaarder bent:P. Er word nu ook gewoon steeds duidelijker dat jij hier eigenlijk de enige bent met een miderwaardigheids complex, omdat jij blijkbaar telkens iedere moet horen dat je groter bent, om zo je zefl ervan te overtuigen dat je blijkbaar toch nog 'iets' voorsteld.:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven