AndroidHealthClinic

Er waren eens… :loooove story

Bezoekers in dit topic

stoer?:) is 120 kilo benchen nie stoer genoeg :D?
mahja...denk dak t wel ken vergeten nu:(...Roowie is single...wie weet wat de BBQ allemaal brengt?:D
 
Verpest mn topic niet! Mijn thread verzuipt nog in jou tranen! Probeer het op lexa.nl of iwannadate.nl :dunno:
 
MightyDuck zei:
Verpest mn topic niet! Mijn thread verzuipt nog in jou tranen! Probeer het op lexa.nl of iwannadate.nl :dunno:

:roflol:!!!
sorry bro..je heb gelijk:) stel je voor...ik wil nie me mede DBB ers verzuipen:):D
 
Sterkte sneeuwvlokje en gefeliciteerd eend :D







Maar leuk dat jullie elkaar op deze manier hebben gevonden, allebei delen jullie in ieder geval een zelfde intresse. Veel succes verder samen. :thumbs:
 
owja, gefeliciteerd met je verjaardag dan maar, of bedoel je dat niet?:cool:
 
Ik wens jullie beide veel geluk en vreten die ijzers :)
 
zal ik dan maar de echte DBB'er uithangen: PALEN!!! :D

gefeliciteerd eend... betekend dit nu minder tijd in DBB steekt en wat meer in Sneeuwvlokje steekt? ;)
 
Wat SCHATTIG dit...

Ben benieuwd hoe lang ze het volhouden en ik denk dat Sneeuwvlokje breder gaat worden dan Duckie :p
 
Leuq dan !! Have fun !!
 
Jizza zei:
Wat SCHATTIG dit...

Ben benieuwd hoe lang ze het volhouden en ik denk dat Sneeuwvlokje breder gaat worden dan Duckie :p
Dat gebeurt sowieso met alle vrouwen na hun 40ste :p
 
D. zei:
Ik wil ook daten op dit forum.

Eend en Sneeuw, ik benijd jullie. Eend ik verras je in je slaap.

zou eerst je locatie veranderen "pikzwaaier 4 life"
 
Dani zei:
Dat gebeurt sowieso met alle vrouwen na hun 40ste :p

hahahahaha :rolleyes:

en gefeliciteerd tortelduifjes :D
 
Leuk dame en heer. Geniet er van samen! ennuh doe veel bellen en elkaar op zoeken ipv msn'n en pm'n en zo, dat houd de relatie gezond ;)
 
Altijd hetzelfde, al die lelijke kerels slaan de mooiste meisjes aan de haak...! :mad:


j/k, congratz! :)
 
ik wens nogmaals sneeuwvlokje veel sterkte... uh geluk.. en eend ook :D
 
1. Ik ben nog lang geen 40
2. Een baby hoef ik voorlopig ook nog niet

Dus zo'n vaart zal dat wel niet lopen :p
 
Gefeliciteerd!

1ste kind moeten jullie dbb noemen en tweede koetje... ;)
 
Nee nee. Dana voor een meisje en Jay voor een jongentje. En het liefst eerst een meisje en daarna een jongetje. :D

En dat is in overleg beslist :p
 
Back
Naar boven