MuscleMeat

Er waren eens… :loooove story

Bezoekers in dit topic

waarom kom je niet naar de bbq?

neukse in ieder geval
 
MightyDuck zei:
U bedoeld ???

Heerlijk wat een gelukwenschen, vol ontroerende oprechtheid :sob:
nix tov u, MS en MG zijn de enige die dat kunnen begrijpen
 
boogie zei:
waarom kom je niet naar de bbq?

neukse in ieder geval

Omdat ik daar geen geld voor heb en die dag andere plannen heb, daarom :)
 
ohja, ik mss ook wel :D
ik ga je karma geven, ik vind het leuk voor je :)
 
Het is 15 euro, geen geld...?

Anyways, suc6 met je nieuwe aanwinst.
 
Voordat jullie over mij gaan zeiken.. en je oordeel klaar hebben.. Kijk dan ff eerst naar mijn inschrijfdatum hier op DBB voor je iets zegt. Ik sta namelijk al vanaf 28 Februari 2005 ingeschreven.. Dat is dus langggggggg voordat.........................
 
Hoi.

Wilt u mijn topic niet verpauperen. Dat gejank irriteert me al genoeg.

Dank u. :thumbup:
 
haha ik reageer puur op een opmerking die jij hebt geplaats.. dus wie verziekt wat nou he...

Het is toch erg duidelijk dat jij mij in al die gesprekken niet echt hebt leren kennen.
Gelukkig maar.....
 
Hoi.

Kunt u niet lezen? De schuld ligt niet aan uw zijde, laat daar het laatste woord mee gezegd zijn voor we bepaalde personen tegen het zere been gaan schoppen. En zet uw PM functie aan.

Dag :)
 
cool draadje.
Aan de ene kant een verliefde eend en aan de andere kant een eend op oorlogspad.
Een soort Ying Yang zeg maar :D

@ Sneeuwvlokje: houdt je 'm een beetje in het gareel? stress is slecht voor de potentie heb ik weleens gelezen ;)

Succes samen, lekker samen 'trainen' ;) ;) ;) (vat je'm 'trainen';) ;) ;) trainen als in 'slaapkamergymnastiek' vat je 'm ;) ;) ;)).
 
Heel fijn dat t nie aan mij ligt.. maar zie hier toch met regelmaat berichtjes over mij verschijnen en nee dan heb ik t niet over die bepaalde persoon.. dus ik hoop dat dat gezeik nou eindelijk eens ophoudt.. en sorry als ik je onderwerp heb verziekt... Maar zag weer iets over mij verschijnen.. en moest t ff uit de wereld helpen.
Maar ben t gezeik echt zat.. mensen moeten zich niet bemoeien met dingen waar ze nie vanaf weten.
Andere mensen schijnen zich er graag mee te bemoeien. Laten ze zich liever met dr eigen leven bemoeien.

Sorry Duck

Ciao
 
Lauw zei:
cool draadje.
Aan de ene kant een verliefde eend en aan de andere kant een eend op oorlogspad.
Een soort Ying Yang zeg maar :D

@ Sneeuwvlokje: houdt je 'm een beetje in het gareel? stress is slecht voor de potentie heb ik weleens gelezen ;)

Succes samen, lekker samen 'trainen' ;) ;) ;) (vat je'm 'trainen';) ;) ;) trainen als in 'slaapkamergymnastiek' vat je 'm ;) ;) ;)).

Nee onzin Miss Dragonfly komt hier haar privé vetes uitvechten over een misverstand ontstaan door een bepaalde persoon die wij beide kennen die het verhaaltje telkens anders verteld. Aangezien Miss geen prive bericht functie gebruikt en ik m'n pens vol heb van dit gezeik stel ik voor mij elders een bericht te sturen waar ik vanavond wel op reageer.

Zo niet dan zal ene Koetje hier straks waarschijnlijk komen vertellen wat hij van het geheel denkt. Dat maakt voor Miss niks uit, voor mij ook niet, maar voor de andere betrokken persoon wel :roflol:
 
Maak je niet druk. Jij bent het gezeik zat en Dragonfly is het gezeik zat = probleem opgelost.
Als jullie doorgaan met zeiken dan lijkt het net alsof jullie alletwee het heel erg belangrijk vinden wat de één van de ander denkt ;)
Dragonfly zegt het één, jij zegt het ander. Voor iedereen die er niet bij is geweest is de waarheid dus niet te achterhalen, voor zover het iemand interreseert.

Mightyduck is leuker als ie verliefd over sneeuwvokje orakelt :D
 
missdragonfly zei:
Voordat jullie over mij gaan zeiken.. en je oordeel klaar hebben.. Kijk dan ff eerst naar mijn inschrijfdatum hier op DBB voor je iets zegt. Ik sta namelijk al vanaf 28 Februari 2005 ingeschreven.. Dat is dus langggggggg voordat.........................


over welke post gaat het uberhaupt ?? ik heb al terug gezocht maar ik kan jou reactie niet begrijpen dragonfly
 
de dame met de mooie avatar gooit nog wat olie op het vuur :rolleyes:

edit: Hey Joyce! kindjes maken? mijn genen kunnen wel wat aanleg voor krachtsport gebruiken, en zo te zien zit dat bij jouw wel snor. :hornyna: :heart:
 
Lauw zei:
de dame met de mooie avatar gooit nog wat olie op het vuur :rolleyes:

edit: Hey Joyce! kindjes maken? mijn genen kunnen wel wat aanleg voor krachtsport gebruiken, en zo te zien zit dat bij jouw wel snor. :hornyna: :heart:

bedankt :o

Er wordt vanalles geroepen hier in het topic, en ik snap er niets van. als dame ben ik ook nieuwschierig dus ..........................


ik wil best kindjes maken, maar dan pas over een paar jaartjes :D n of dat dan met jou is ;)
 
het feit dat je me niet direct compleet afzeikt zorgt al voor een enorme warmteontwikkeling in mijn 'onderbuik' :D Zo dicht ben ik in geen jaren bij echte coïtus geweest.
maak je verder geen zorgen want ik heb al eens een uitnodiging van Dani voor een 'gezellig samenzijn' compleet verkloot (maar dat is niets wat een dagelijkse borrel niet kan verhelpen).

Dat je een dame bent was me al opgevallen.:D Niet in de laatste plaats door je behoefte aan roddels :D ;)
 
Niet dat het jou iets aangaat.. of dat t nodig is dat nog meer mensen zich ermee gaan bemoeien ( is niet persoonlijk bedoeld trouwens)
Maar t gaat om post nr 35.......

en nu graag nergens op DBB meer over dit onderwerp... en ik denk dat t hoop mensen dat met me eens zullen zijn.. Al dat nutteloze gezeik om nix.

enne Duck.....Gefeliciteerd....
 
missdragonfly zei:
Niet dat het jou iets aangaat.. of dat t nodig is dat nog meer mensen zich ermee gaan bemoeien ( is niet persoonlijk bedoeld trouwens)
Maar t gaat om post nr 35.......

en nu graag nergens op DBB meer over dit onderwerp... en ik denk dat t hoop mensen dat met me eens zullen zijn.. Al dat nutteloze gezeik om nix.

enne Duck.....Gefeliciteerd....


ok, maar als jullie nog is iets hebben, doe het dan via de pm, want ik vindt dit soort post offtopic (om het maar netjes te zeggen)
 
Back
Naar boven