Fitness Seller

Er zijn niet slechts een paar criminele Marokkanen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat je dat nog weet en gewoon hebt opgezocht. Hoelang ben je daarmee bezig geweest :D

Paar seconden, wat dat betreft ben ik net Rainman :D
 
Paar seconden, wat dat betreft ben ik net Rainman :D

ziekelijk!


hoewel... ik las je post en kon mij direct herinneren dat ik er toen enorm om moest lachen :D
 
Hehe die quote zou ooit nog een uitspraak van Wilders kunnen worden: "Beste voorzitter, we hebben hier niet meer te maken met een mand met enkele rotte appelen, maar met een hele boomgaard die gekapt dient te worden" ik hoor het hem zo zeggen :roflol:
 
Het is grappig hoe niemand het echt goed gelezen heeft. De oplossing staat verdomme in het stukje als je het helemaal hebt gelezen, en geen enkel deel daarvan bestond uit het Nederlands paspoort afpakken, ze het land uitschoppen of ze allemaal afslachten.

Wat verwacht je dat mensen gaan doen als er vrijwel geen straffen uitgevoerd worden, je een uitkering kan krijgen en ook nog eens in het criminele circuit kan verdienen? Alleen Nederlanders zijn duidelijk gek genoeg om te werken, dat is ook de enige reden dat dit land nog zo een debiel rechtssysteem heeft.

Hoeveel mensen ik wel niet ken die thuiszitten met "rugklachten". Met mensen met "rugklachten" worden dan te dikke luie wijven bedoeld die de hele dag op hun reet zitten en een uitkering trekken terwijl manlief een ton per jaar binnenhaalt. En dan moeten de Marokkanen gaan werken terwijl ze dan ook nog eens benadeeld worden op de arbeidsmarkt?
 
De oplossing kan onmogelijk gegeven worden op een flutartikel. Onmogelijk!
 
ik hoop dat je degenen bedoeld die aan de kant vd marokkanen staan;)

Ik bedoel degenen die het nuttig vinden om nutteloze onderscheiden te maken en in termen van kanten spreken
 
Back
Naar boven