XXL Nutrition

Erectieprobleem na 2 x naposim kuur van 6 weken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
31 jan 2019
Berichten
8
Waardering
1
Lengte
1m75
Massa
80kg
Vetpercentage
26%
Beste mensen,

Bij deze volgende:

Ik heb in 2009 mijn eerste kuur genomen dat was naposim 5mg ongeveer 6 weken lang ieder dag gemiddeld 4 pillen.

Volgende kuur was hetzelfde maar dan in 2010. Dir keer werd ik nog sterker en groter. Maar dan nam het de volgende probleem met zich mee. Ja een erectieprobleem.


Ik heb in 2017 een testimgel kuur gebruikt tijdens de gebruik had ik weer normaal sexueel functionerende organen. Maar het resultaat was van korte duur.


Dus nu ongeveer 2 maanden terug heb ik nogmaals de testimgel gebruikt alleen heeft het dit keer niet veel geholpen.

Heb de professor aan telefooon gehad voor telefonisch concult. Ik zou geen testim/andegel moeten gebruiken ivm krimpende testikels door overdosis.

Wie heeft goede advies ? Wie heeft er ervaring mee. Ik wil niet me hele leven zo blijven rondlopen.
 
Laatst bewerkt:
Ga naar een dokter!
 
op 6 weken meer dan 30 kg gegained?
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Bloedonderzoek laten doen. vrije test,lfh,lh shbg,...alles laten controleren.
 

Omtrent dit? Bloedonderzoek laten doen. vrije test,lfh,lh shbg,...alles laten controleren.

Als ik 29j was zou ik eerst wat anders willen proberen ipv testimgel. en dan voor de rest van je leven aan trt vastzitten.

Mss kunnen ze zn eigen aanmaak verbeteren ipv hem op trt te zetten.

Maar dan moet je wel bij een doc zijn die er wat van af kent. Gewone huisarts is dit meestal niet.
 
Omtrent dit? Bloedonderzoek laten doen. vrije test,lfh,lh shbg,...alles laten controleren.

Als ik 29j was zou ik eerst wat anders willen proberen ipv testimgel. en dan voor de rest van je leven aan trt vastzitten.

Mss kunnen ze zn eigen aanmaak verbeteren ipv hem op trt te zetten.

Maar dan moet je wel bij een doc zijn die er wat van af kent. Gewone huisarts is dit meestal niet.
Ik ben bij een aantal urologen geweest ieder ander had een ander verklaring voor. Ze zochten het ver van anabolen. Maar ik weet zeker dat het door anabolen gebruik komt.

Laatst ben ik bij de mannenkliniek in Amsterdam geweest. Na een bloed afname was het zeer zeker dat het door lage testosteron kwam. Dus heb ik testim gel mogen gebruiken. Langzamerhand herstelde ik van mijn problemen. Na ongeveer 28/29 dagen begon mijn lichaams eigen productie hoogstwaarschijnlijk.

Daarna nam ik nog verder van de testimgel in en dat was de overdosis wat ik niet moest innemen. Want dat heeft het weer doen stoppen van lichaams eigen productie. Waardoor mijn klachten weer begonnen. En mijn functionerende orgaan begaf het weer.

Ik wil dat mijn lichaam weer op natuurlijke wijze zijn eigen testosteron produceert en ik niet afhankelijk ben van injecties of gel
 
Ik ben bij een aantal urologen geweest ieder ander had een ander verklaring voor. Ze zochten het ver van anabolen. Maar ik weet zeker dat het door anabolen gebruik komt.

Laatst ben ik bij de mannenkliniek in Amsterdam geweest. Na een bloed afname was het zeer zeker dat het door lage testosteron kwam. Dus heb ik testim gel mogen gebruiken. Langzamerhand herstelde ik van mijn problemen. Na ongeveer 28/29 dagen begon mijn lichaams eigen productie hoogstwaarschijnlijk.

Daarna nam ik nog verder van de testimgel in en dat was de overdosis wat ik niet moest innemen. Want dat heeft het weer doen stoppen van lichaams eigen productie. Waardoor mijn klachten weer begonnen. En mijn functionerende orgaan begaf het weer.

Ik wil dat mijn lichaam weer op natuurlijke wijze zijn eigen testosteron produceert en ik niet afhankelijk ben van injecties of gel

Hoe zit het met je lh en lfh?
 
Hoe zit het met je lh en lfh?
Volgens de laatste onderzoeken ‘goed’ genoeg en zelfs hoog genoeg. Dus als ik meer van zou gebruiken van de testimgel of androgel dat mijn testikels kleiner zouden worden.
 
foto van je vriendin is noodzakelijk in de slotfase van dit onderzoek.

Maar hej 30 kilo aangekomen in 6 weken?

Heb je nog geen conditie hartproblemen?
 
Google maar Lisa Ann zie je me vriendin.

Ja 30 kilo aangekomen in 6 weken en met volle spieren en al.

Ik heb geen conditie of hartproblemen nee.
 
Google maar Lisa Ann zie je me vriendin.

Ja 30 kilo aangekomen in 6 weken en met volle spieren en al.

Ik heb geen conditie of hartproblemen nee.

Het wordt steeds geloofwaardiger :)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven