Fitness Seller

Erectiestoornis vraag (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

BodyBulk

Cool Novice
Lid geworden
6 jul 2020
Berichten
60
Waardering
28
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
13%
Goedenmiddag,

Een aantal maanden geleden ben ik begonnen met mijn eerste kuur, deze bestaat uit 500 test E per week. Ik had alle side geaccepteerd en wou er vol voor gaan.

Nu ben ik een aantal weken geleden een hele mooie meid tegengekomen, en het gaat super goed. Alleen nu zit ik er erg mee dat ik bang ben voor erectiestoornissen, en dan vooral als ik straks off ga.

Mijn vraag naar jullie is hoe jullie dit ervaren? Is er een hele grote kans dat ik daar last van ga krijgen na deze eerste kuur, en hoe kan ik dit zoveel mogelijk voorkomen

Door dit ben ik zelfs gaan twijfelen om helemaal te stoppen met kuren en als 'natural' door te gaan. Alleenmaar door het side effect van het niet kunnen krijgen van een erectie.
 
als je bang bent voor erectie stoornissen is ze vast niet mooi genoeg

verder niet aan denken, goed nakuren niks aan de hand. Ik weet niet hoe lang je nog moet,anders eventueel HCG toevoegen.
 
Goedenmiddag,

Een aantal maanden geleden ben ik begonnen met mijn eerste kuur, deze bestaat uit 500 test E per week. Ik had alle side geaccepteerd en wou er vol voor gaan.

Nu ben ik een aantal weken geleden een hele mooie meid tegengekomen, en het gaat super goed. Alleen nu zit ik er erg mee dat ik bang ben voor erectiestoornissen, en dan vooral als ik straks off ga.

Mijn vraag naar jullie is hoe jullie dit ervaren? Is er een hele grote kans dat ik daar last van ga krijgen na deze eerste kuur, en hoe kan ik dit zoveel mogelijk voorkomen

Door dit ben ik zelfs gaan twijfelen om helemaal te stoppen met kuren en als 'natural' door te gaan. Alleenmaar door het side effect van het niet kunnen krijgen van een erectie.
Je ding gaat gewoon hard worden kerel niet zo bang zijn.
Omdat als je off gaat je zin naar een kritiek punt kan vallen voor een korte periode wil niet zeggen dat je hem niet omhoog gaat krijgen. Dat je denkt dat ie niet hard kan worden heeft denk meer te maken met het feit dat je wat minder zin hebt in de nakuur dan door eventuele andere oorzaken.
 
als je bang bent voor erectie stoornissen is ze vast niet mooi genoeg

verder niet aan denken, goed nakuren niks aan de hand. Ik weet niet hoe lang je nog moet,anders eventueel HCG toevoegen.
Na een kuur kun je wel degelijk een probleem hebben gedurende een tijdje en dan mag de knapste griet bij je zitten. Je hormoonlevels kunnen dan zo slecht zijn dat je gewoonweg niet geil kan worden en dan kan het wel degelijk een probleem zijn om een goeie erectie te krijgen. En al zeker tijdens de nakuur. Dat niet mooi genoeg heeft daar geen fluit mee te maken.
 
Goedenmiddag,

Een aantal maanden geleden ben ik begonnen met mijn eerste kuur, deze bestaat uit 500 test E per week. Ik had alle side geaccepteerd en wou er vol voor gaan.

Nu ben ik een aantal weken geleden een hele mooie meid tegengekomen, en het gaat super goed. Alleen nu zit ik er erg mee dat ik bang ben voor erectiestoornissen, en dan vooral als ik straks off ga.

Mijn vraag naar jullie is hoe jullie dit ervaren? Is er een hele grote kans dat ik daar last van ga krijgen na deze eerste kuur, en hoe kan ik dit zoveel mogelijk voorkomen

Door dit ben ik zelfs gaan twijfelen om helemaal te stoppen met kuren en als 'natural' door te gaan. Alleenmaar door het side effect van het niet kunnen krijgen van een erectie.
Ja, daar kun je een tijdje last van hebben. En dat tijdje kan tot twee-drie maanden duren. Daar moet je dus rekening mee houden.
 
Ja, daar kun je een tijdje last van hebben. En dat tijdje kan tot twee-drie maanden duren. Daar moet je dus rekening mee houden.
Na een kuur kun je wel degelijk een probleem hebben gedurende een tijdje en dan mag de knapste griet bij je zitten. Je hormoonlevels kunnen dan zo slecht zijn dat je gewoonweg niet geil kan worden en dan kan het wel degelijk een probleem zijn om een goeie erectie te krijgen. En al zeker tijdens de nakuur. Dat niet mooi genoeg heeft daar geen fluit mee te maken.
Zal dit ook a zijn na een eerste kuur van 500 test?
 
Wat is een sterkte en effectieve nakuur die jullie mij aanraden? Had zelf al eentje in gedachten maar hoor graag jullie ideeën
 
Om je wat mee te geven uit mijn eigen ervaring omtrent de nakuur:

persoonlijk heb ik bij een nakuur met nolvadex een shutdown van de libido, tenminste zo lijk ik dit te ervaren. Heeft ook mede te maken met de lage testlevels natuurlijk maar tijdens een nolvadex-nakuur ervaar ik geen toename van seksdrive.

Heb ook nagekuurd met clomid en hierbij merkte ik dat ik na een paar weken wel sneller zin had in seks t.o.v. Nolvadex. Is natuurlijk persoonlijk maar hoor wel vaker betere verhalen over clomid dan nolvadex.
 
Wat is een sterkte en effectieve nakuur die jullie mij aanraden? Had zelf al eentje in gedachten maar hoor graag jullie ideeën
Als je nu bijna klaar bent met je kuur is het misschien een idee om hcg te blasten. Ik denk dat hcg je het meeste gaat brengen t.o.v. Serms.
 
Na een kuur kun je wel degelijk een probleem hebben gedurende een tijdje en dan mag de knapste griet bij je zitten. Je hormoonlevels kunnen dan zo slecht zijn dat je gewoonweg niet geil kan worden en dan kan het wel degelijk een probleem zijn om een goeie erectie te krijgen. En al zeker tijdens de nakuur. Dat niet mooi genoeg heeft daar geen fluit mee te maken.
Als het goed is heeft de TS zich daarover ingelezen gezien hij rekening hield met bijwerkingen.
Nu is hij bang en zit nog niet eens in z’n nakuur. Wat vntl zegt; als het in je hoofd gaat zitten, dan ......

Z’n chick was enkel om te dollen en het wat luchtig te brengen.
Het is kerst jongens, niet zo serieus .....
 
Ja, daar kun je een tijdje last van hebben. En dat tijdje kan tot twee-drie maanden duren. Daar moet je dus rekening mee houden.
We’ve been there vanwege slecht nakuren, dus gewoon goed nakuren dan beperk je de periode hoe lang dit KAN duren.
 
Zal dit ook a zijn na een eerste kuur van 500 test?
Hier wel met test only op 500 destijds. Maar had slecht nagekuurd dus als je dat op orde hebt, waarschijnlijk niks aan de hand
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Met een goeie pct volgens de stickies hier en hcg laten meelopen vanaf de start van een kuur lijkt het mij sterk dat je na een enkel 500 mg Test-only kuurtje hier echt last van hebt. En zelfs als je even een dip hebt of dit in de toekomst krijgt bij andere doseringen . Ik neem aan dat je vriendin weet dat je gebruikt en dan zou dit toch niet zo'n punt moeten zijn.
 
Heb nooit erectieproblemen gehad na off gaan, zelfs niet na deca..

Zit gewoon in je hoofd
 
Zelden ervaren door het kuren, laag vp heeft een feller effect hierop bij mij
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Zelden ervaren door het kuren, laag vp heeft een feller effect hierop bij mij
Veroorzaakt dat ook erectiestoornissen of enkel een laag libido?
 
K
Veroorzaakt dat ook erectiestoornissen of enkel een laag libido?
libido eigenlijk. Echte erectie problemen nog niet vaak voor gekomen, komt wel zo nu en dan voor dat ik zo weinig zin heb dat ik echt mijn best moet doen om er iets leuks van te maken voor de andere persoon. Maar dat lijkt mij niets abnormaal.
 
K

libido eigenlijk. Echte erectie problemen nog niet vaak voor gekomen, komt wel zo nu en dan voor dat ik zo weinig zin heb dat ik echt mijn best moet doen om er iets leuks van te maken voor de andere persoon. Maar dat lijkt mij niets abnormaal.
Als ik echt laag in m'n vetten zit heb ik ook geen libido meer. Naturel nog erger.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven