XXL Nutrition

Erectiestoornis vraag (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedenmiddag,

Een aantal maanden geleden ben ik begonnen met mijn eerste kuur, deze bestaat uit 500 test E per week. Ik had alle side geaccepteerd en wou er vol voor gaan.

Nu ben ik een aantal weken geleden een hele mooie meid tegengekomen, en het gaat super goed. Alleen nu zit ik er erg mee dat ik bang ben voor erectiestoornissen, en dan vooral als ik straks off ga.

Mijn vraag naar jullie is hoe jullie dit ervaren? Is er een hele grote kans dat ik daar last van ga krijgen na deze eerste kuur, en hoe kan ik dit zoveel mogelijk voorkomen

Door dit ben ik zelfs gaan twijfelen om helemaal te stoppen met kuren en als 'natural' door te gaan. Alleenmaar door het side effect van het niet kunnen krijgen van een erectie.
Want hier had je nog niet eerder over gelezen erectieproblemen??
Goed ingelezen maatje maarja snap ik als je 18 bent.
Dan doe je eerst en denkt er later pas over na.
 
Want hier had je nog niet eerder over gelezen erectieproblemen??
Goed ingelezen maatje maarja snap ik als je 18 bent.
Dan doe je eerst en denkt er later pas over na.
Ik wist al van dit risico, alleen het maakte me toen minder uit. Alleen nu ik weer een relatie heb met goede seks realiseer ik dat het niet iets kleins is.
 
Ik wist al van dit risico, alleen het maakte me toen minder uit. Alleen nu ik weer een relatie heb met goede seks realiseer ik dat het niet iets kleins is.
Precies dit is dus de rede waarom het niet handig is om te kuren als 18jarige knul.
Maargoed succes lekker kamagras en cobras kopen en het komt allemaal wel goed met de piemel.
 
Ik wist al van dit risico, alleen het maakte me toen minder uit. Alleen nu ik weer een relatie heb met goede seks realiseer ik dat het niet iets kleins is.
Tja met het off gaan kom je altijd weer voor hetzelfde probleem te staan in de nakuur/herstelperiode. Denk persoonlijk als dat al een issue is voor je je beter weg kan blijven van het kuren.
 
chrash BB_ bij welk vp begint dit bij jullie op te spelen dan ? En vanaf welk minder/geen last ?
 
Je bent 18 jaar en meermaals gewaarschuwd.

Fijne feesten nog.
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven