AndroidHealthClinic

Erector shirt

Bezoekers in dit topic

Champ

Competitive Powerlifter
15 jaar lid
Waardering
41
Lengte
1m87
Massa
130kg
ik heb een erector shirt gekocht.. doel van dit shirt is om mijn rug rechter te houden en mijn schouders in achterwaartse houding..

Schouder heb ik nooit een probleem mee, maar rug recht wel!!
Shirt zit niet echt super strak, maar het schijnt zo te horen.
Maandag ga ik ermee deadliften

Laat het resultaat weten he!

zeker zal mij benieuwen! me vriendin vond het shirt er zo relaxed uit zien dat ze wel wil dat ik erin uit ga..
Naar de clubs met dat shirt :D

Cool, ik heb nooit problemen met de techniek meer. Ik lift dan ook alleen puur RAw. Maareh... helpt dat pak van je je ook meer gewicht pakken?

Let me know te results.. ben benieuwd

Volgens mij kan het wat schelen in gewicht maar waarschijnlijk niet veel. ik ben het niet zeker, want ik heb er zelf geen ervaring mee :D

Dries

ik had ooit een miskoop gedaan (een erector gekregen ipv een bench shirt), maar heb 't nooit aangedaan. zou alleen echt helpen wij beginnelingen...

ik ben toch een beginner

wie 290kg squat en 285 kan deadliften noem ik niet echt een beginner :D

Vond het niet echt prettig.. moeilijker ademen, maar verder ondanks dat ik zelf niet de indruk had dat het veel hielp.. kreeg ik te horen dat mijn houding beter was.. DL 285kg

iedereen die geen 300 squat is een beginneling in jouw ogen zeker:):)

Hhahahaha... nee hoor, maar als je kijkt naar het verschil tussen het nederlands-belgisch nivo en het europees nivo dan zijn onze landjes niet echt populair :'(

Maar daar zal verandering in komen. wij zullen ons landje eens bekender moeten maken he in de powerliftingwereld:)

er is alleszins bij ons al 1 iemand goe bezig in de -100!

En wat zeg je van Wim Elyn die is 3 keer wereldkampioen geworden in de -60 ofzo!!

En de nederlanders?? zijn er al Nederlandse wereldkampioenen geweest?

Back
Naar boven