XXL Nutrition

Eredivisie 2009-2010 TOP 5

Bezoekers in dit topic

motivation

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 sep 2008
Berichten
1.019
Waardering
20
Lengte
1m51
Massa
85kg
Vetpercentage
15%
Competitie 2009-2010

Heren,
Zojuist vernomen dat Feyenoord verzekerd is van de diensten van Sekou Cissé. Al sinds jaar en dag hoop ik dat de enige en echte top 3 in ere wordt hersteld. Daarom, puur uit nieuwsgierigheid, heb ik de selectie's eens naast elkaar gelegd. Daaruit kwam ik tot de conclusie, dat tot zover mijn voetbalkennis reikt, Feyenoord geen belachelijke selectie heeft en best (als het even meezit) komend seizoen op zijn gemak in de top 5 kan spelen.

Ik wilde het even kwijt, omdat er miljoen analisten lijken te zijn, die beweren dat Feyenoord komend seizoen met man en macht moet proberen degradatie te voorkomen.

Mij lijkt het leuk dat de wedstrijd van het jaar:
Feyenoord-Ajax &
Ajax - Feyenoord weer een echte wedstrijd wordt.

Wat denken jullie, van Feyenoord, en van het aankomende seizoen....
 
1. AZ
2. PSV
3. FC Twente
4. Ajax
5. Feyenoord
 
Strijd gaat tussen AZ en Ajax denk ik.

1. AZ
2. Ajax
3. PSV
4. FC Twente
5. Heereveen

Feyenoord word 6de of 7de denk ik.


De wedstrijd van het jaar zal weer AZ - Ajax is de laatste 2-3 jaar zo een beetje het heftigste duel tegenwoordig.
 
1. Ajax
2. Psv
3. SC Heerenveen
4. AZ
5. Feyenoord of Fc Twente

Ik denk dat de titelstrijd tussen Ajax en PSV zal gaan. Al zie ik SC Heerenveen ook als een gevaarlijke outsider. Ajax en PSV zullen nog ongetwijfeld spelers gaan halen. AZ zal nog spelers kwijt raken denk k. Maar dan nog, denk ik niet dat Koeman het allemaal kan gaan managen bij AZ. Die jongens gingen door het vuur voor Louis. FC Twente zal een moeilijk seizoen krijgen. Als Elia weggaat, verliezen ze in 1 klap hun beste 3 spelers van het afgelopen seizoen. Met aankopen als Luuk De jong en die gozer van Vitesse(Kuijpers?) ga je het niet redden.
 
1. PSV
2. AZ
3. FC Twente
4. Ajax
5. Feyenoord / Heerenveen
 
az in de top :roflol:
kom op vorig seizoenen waren uitvliegers onder van gaal, vrees dat az haar stuntje niet zal kunnen herhalen
 
De hele selectie van AZ is tot nog toe compleet, dus ze zijn altijd een titelkandidaat. De grootste zelfs. Ook al is van Gaal weg. Koeman is echt niet dramatisch.

Toch verwacht ik dat Ajax de titel pakt met Jol. van Basten was namelijk wel dramatisch. Suarez lijkt te blijven en als ze defensieve versterkingen krijgen, Sulejmani 5kg verliest en in vorm raakt, Aisatti fit blijft en Stekelenburg in de goal staat komt het goed. En aangezien ik veel vertrouwen heb in Jol, moet dat goedkomen.

En Feyenoord geen slechte selectie? Komop nou zeg. Alleen Gio, Wijnaldum, Fer en Makaay zijn top 5 materiaal. De rest kan net zo goed bij Roda spelen.

Al hoop ik natuurlijk eigenlijk dat Sparta kampioen wordt. Maar dat zal er wel niet inzitten :D
 
18. Hoerenveen.
 
Ik hoop overigens nu echt dat Twente kapot gaat en in het rechterrijtje komt. Munsterman met z'n arrogante tyfuskop moet nu echt falen. En ik hoop dat Elia na komend seizoen opgepikt wordt voor 2,5 miljoen euro ofzo :roflol: - Ik ben wel benieuwd naar Utrecht. Goede coach en leuk spelersmateriaal komend seizoen. Misschien gaan ze wel voor het Hoffenheim effect.
 
Ik hoop overigens nu echt dat Twente kapot gaat en in het rechterrijtje komt. Munsterman met z'n arrogante tyfuskop moet nu echt falen. En ik hoop dat Elia na komend seizoen opgepikt wordt voor 2,5 miljoen euro ofzo :roflol: - Ik ben wel benieuwd naar Utrecht. Goede coach en leuk spelersmateriaal komend seizoen. Misschien gaan ze wel voor het Hoffenheim effect.

Ik denk dat Twente hem wel kwijt raakt deze zomer. In de VI stond dat hij in zijn contract had vastgelegd dat hij twee miljoen per jaar zou verdienen, als hij bij Twente blijft. :roflol:
 
En Feyenoord geen slechte selectie? Komop nou zeg. Alleen Gio, Wijnaldum, Fer en Makaay zijn top 5 materiaal. De rest kan net zo goed bij Roda spelen.

Heel veel weet ik niet van Feyenoord, maar als ik het mogelijke basiselftal zie, mag iemand mij uitleggen waarom dit geen top 5 materiaal team is :dunno::

Van Dijk

Fernandez
Bahia
Vlaar
Giovanni van Bronckhorst

De guzman
Landzaat
Fer
Wijnaldum

Makaay
Cisse

Wissels:
El Ahmadi
Tomasson
Hofland
Ignatovic
Etc.
 
AZ wordt geen schim van afgelopen jaar en is als het een keer niet zo florisant loopt, echt niet beter dan bijvoorbeeld een Feyenoord of FC Twente. PSV, maar vooral Ajax zie ik hoge ogen gooien. Die hebben een selectie om van te watertanden. Alleen die midget middenveld mag wel wat veelzijdiger. Sno is totaal niet Ajax waardig. Type Engelaar was perfect geweest.
 
1- Ajax
2- PSV
3- FC Twente
4- FC Groningen
5- AZ
 
Ajax wordt kampioen natuurlijk. Alle kanshebbers op Twente na hebben gewisseld van trainer. Het kan alle kanten opgaan lijkt me.
 
Heel veel weet ik niet van Feyenoord, maar als ik het mogelijke basiselftal zie, mag iemand mij uitleggen waarom dit geen top 5 materiaal team is :dunno::

Van Dijk

Fernandez
Bahia
Vlaar
Giovanni van Bronckhorst

De guzman
Landzaat
Fer
Wijnaldum

Makaay
Cisse

Wissels:
El Ahmadi
Tomasson
Hofland
Ignatovic
Etc.

Omdat ze er niks van bakken. De Guzman, Vlaar en Landzaat zijn echt jaren geblesseerd geweest. van Dijk is tachtig, Fernandez moet het nog maar waarmaken bij Feyenoord en Makaay is ook weer een jaartje ouder. Ik zou eerder el Ahmadi in de basis zetten dan Landzaat overigens.
 
Mits het team van AZ zo blijft als het nu is, dan geef ik AZ de beste papieren.
 
1. Ajax
2. PSV
3. AZ
4. FC Twente
5. Feyenoord

Ajax wordt natuurlijk kampioen:cool:...het moet er nu toch eens uitkomen.
FC Twente heb ik als outsider in de top 5, verliezen ze na Braafheid, Arnoldovisch (of zo)...ook nog eens Elia of een andere basis speler, dan gaan ze het niet redden:o.
 
Elia en Arnautovich zijn overschat. Dat gaan ze makkelijk opvangen.
 
1. Heracles
2. Ajax
3. AZ
4. FC Twente
5. Feyenoord
 
Het ligt er allemaal aan wat er in de komende weken gaat gebeuren. Als Ajax 2 goede verdedigers koopt en een extra spits denk ik dat ze kampioen kunnen worden. AZ gaat het lastig krijgen om weer een heel seizoen te toppen, zeker zonder van Gaal, en misschien worden er nog wel spelers verkocht (Dembele bijvoorbeeld). Koeman heeft dan niet de charme en klasse die van Gaal wel heeft, en nieuwe spelers zullen langer nodig hebben om zich aan te passen aan AZ. PSV heeft ook wel aardige spelers, maar het rommelt sinds een seizoen of 2 daar, vooral door Mendez en Salsido. Ze hebben in ieder geval wel weer een degelijke spits, dat gaat wel een verschil maken. Feyenoord krijgt het wederom weer lastig. Het is nog maar afwachten of Vlaar ooit weer gaat voetballen, en wat voor niveau hij dan haalt. Bahia vind ik ook niet veel, dus centraal achterin is het zeer zwak, zeker omdat er ook geen goede verdedigers op de bank zitten. Dani Fernandez was redelijk bij NEC, maar toch ook niet de redder van Feyenoord. Van Bronckhorst is al 2 jaar ver over z'n top heen, en is beter op het middenveld dan als linksback. Twente zou nog weleens kunnen gaan stunten, maar die gun ik het absoluut niet. Ik ben wel benieuwd naar Heerenveen en Utrecht dit jaar, kunnen best eens gaan uitschieten.
 
Back
Naar boven