MuscleMeat

Erg last van elleboog

Bezoekers in dit topic

Rensos95

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
65kg
Vetpercentage
8%
hallo allemaal,

Ik heb een nare blessure aan me elleboog, niet opgelopen met trainen maar door een verkeerde beweging. Ik zat op de bank in een kleermakerszit en wilde mezelf optillen om iets meer naar achteren op de bank te zitten. Toen knakte het heel hard net boven me elleboog, beetje bij de aanhechting van de tricep. Toen werd het vervolgens heel warm en heb nu al 7 weken last van steken en kan me elleboog niet helemaal strekken. En soms ook last van de zenuw waar je telefoonbotje zit. De huisarts wilt me niet doorverwijzen voor een foto of echo. Heeft iemand ook ooit zoiets gehad ? De eerste foto is me geblesseerde arm.

Bijlagen

• IMG_1103.jpeg
    IMG_1103.jpeg
    299,4 KB · Weergaven: 34
  • IMG_1104.jpeg
    IMG_1104.jpeg
    281,1 KB · Weergaven: 29
Eens!
Snel een andere huisarts fixen man.

Klinkt namelijk alsof er iets af- of ingescheurd is zoals je het omschrijft, een aanhechting oid

Echo kan volgens mij ook zonder doorverwijzing bij de fysiotherapeut.

• Topic Starter Topic Starter
Ik krijg nu een echo in een privé ziekenhuis, zijn er mensen die hier ook last van hebben gehad ?

Ja, momenteel ook flink last van een tennisarm. Heel irritant, maar ik kan er voorlopig wel langs/door trainen (al is triceps aanpakken wel een opgave). Volgende week ook es naar HA, want in 2024 bijna een volledig jaar een golferselleboog gehad (toen was biceps trainen behoorlijk ruk). :(

Terug
Naar boven