MuscleMeat

Erg motiverende documentaire van Youtube.

Bezoekers in dit topic

Gaarman

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
8 apr 2009
Berichten
27
Waardering
4
Lengte
1m82
Massa
89kg
Hallo iedereen,

ik wist niet zeker waar ik dit moest plaatsen, ik wil dit graag met jullie delen! Velen van jullie hebben deze docu al gezien denk ik, maar voor degene die het nog niet gezien hebben is het zeer interessant. Ik heb er iig van genoten!!

Het gaat over iemand met een vet% van rond de 28%, doodgewone gast, en hij gaat in 1 jaar proberen eruit te zien als een bodybuilder, hij gaat zelfs meedoen met een wedstrijd! echt gaaf.

Hij duurt wel 1 uur en 23 minuten


Gaarman
 
Leuke film. Heb het een beetje doorgespoeld en sommige stukken bekeken.
Hij had ervoor al een goede frame en benen, dat met AAS en dedication zorgt inderdaad voor een sick physique.
 
Deze al zo vaak gezien.

Mooi hoe hij alles omschrijft.

Dat het toch wel zwaar is een contest prep.

En zijn begeleider is 1 en al positief. alleen dat gelul dat hij natural is is natuurlijk belachelijk.
 
Drug free athlete. My ass....

Ok, ik zet even door. Jammer dat ze niet ff eerlijk zijn over roids.
 
Drug free athlete. My ass....

Ok, ik zet even door. Jammer dat ze niet ff eerlijk zijn over roids.

Mja, heb het helemaal gekeken. Het was zeker een toffe docu. Natty of niet, gast ziet er goed uit en vooral, komt mooi over.


Vind het wel een toffe kerel.
 
Mooie docu. Ondanks dat hij een beginner is traint hij op een split, iets dat hier vaak wordt afgeraden op het forum. Dat viel me wel op. Daarnaast schrok ik echt van het aantal kcal dat hij op een dag nam, echt laag! Laag, gezien zijn hoeveelheid arbeid..
 
Laatst bewerkt:

Hier is onze Belgische trots die ook een dergelijk experiment heeft gedaan paar jaar geleden.
Ook leuk, leerrijk zou ik dit niet noemen, om eens te bekijken.
 
Back
Naar boven