XXL Nutrition

Erg pijnlijke glute al week lang na inject

Bezoekers in dit topic

Justaguy33

Novice
Lid geworden
13 mei 2011
Berichten
13
Waardering
0
Lengte
1m94
Massa
94kg
Vetpercentage
11%
Ik heb jullie mening/advies nodig over het volgende:

Ik ben bijna klaar met mn kuur (2ml Deca + 2ml Test-E per week) en vorige week de 10e inject gezet. En nu is het met de 10e dus niet helemaal goed gegaan. Ik injecteer zelf in mn glute. Op moment van injecteren was de spier te gespannen. Tegen beter weten in toch door geinjecteerd en ja hoor, een dag later behoorlijke pijn van het injecteren. Kon nog wel lopen, maar zitten/opstaan was erg pijnlijk, autorijden en fietsen was nagenoeg niet te doen. Dat heeft ruim drie dagen aangehouden. Maar nu een week later is het nog steeds erg pijnlijk.
Ik heb geen koorts, geen rode zwelling en voel me verder prima. Dus ik heb niet het idee dat het een ontsteking is door een niet-steriele inject.
Wel is er een verharding te voelen. Het is niet oppervlakkig maar dieper gelegen. Voelt ook niet als een bobbel of ronde schijf, maar meer een ovale, langwerpige verdikking.

Kan het zijn dat doordat de spier te gespannen was de vloeistof niet goed is opgenomen, en dat het nu ingekapseld is of iets van littekenvorming?
Eigenlijk voel ik het continu, voornamelijk met zitten en als ik op mn zij lig met slapen. Met lopen heb ik er weinig last van.
Ik hoor graag jullie mening/ervaring. Zit me totaal niet lekker en je gaat je toch beetje zorgen maken.

Ik maak zoiezo een afspraak bij de huisarts, dat wil ik nog even voorop stellen.

Thanx guys
 
misschien irritate/ ontsteking ofzo in de spier?
dan zou volgens mij paracetemol of ibuprofen ( een van de twee werkt tegen ontsteking,weet niet welk beste) helpen.
Ik weet echter niet zeker..
 
Niet zo vlug paniekeren, gaat vanzelf weg.
 
Ook wel gehad, lekker weekje pijn lijden.
 
idd..neem wat ibuprofen. En volgende keer zorgen dat de spier niet aangespannen is. ;)
 
Okay thanx guys voor de duidelijkheid :)
Zo maar wat Iboprofen in huis halen.
Dus ondanks dat ik in een aangespannen spier heb geinjectreerd, zal de vloeistof wel verder gewoon opgenomen zijn?
 
Grote mannen kleine pijntjes..

Klinkt bekend, en geen zorgen hoor gaat over..
Zoals al eerder vermeld, ibu!!!!
 
vrij normaal..
ik weet dat ik een week lang kreupel liep naar me college's hhehehe
 
Back
Naar boven