MuscleMeat

Ergeren aan vrouwen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

als ik mensen zie - zowel mannen als vrouwen - die knoeien (en er zijn er zoveel),
dan denk ik wat kom je hier in godsnaam doen,
bespaar je de moeite, het zweet en alles wat erbij komt..
 
Wat een gezeik...

als ik een oefening wil doen zoals lungen en een ander wil deadliften met die stang.. ach als ik ermee bezig ben maak ik het lekker toch eerst af.

En over dat er machines zijn waarvoor zij een een kabel gebruikt. Ja als zij dat nu fijner vind. Bij ons kan je ook biceps op veel machines doen... maar als ik die los wil doen of met kabel moet dat kunnen. Maar echt niet dat ik van oefening ga veranderen omdat iemand anders er zo nodig bij moet.

Zo'n pokke k*tventje die zichzelf zo stoer vind en vind dat vrouwen daar niet mee mogen trainen omdat hij dat zelf wil gebruiken. Ja aan zulke ventjes erger ik me. Als er zo'n ventje nu ook staat te ouwe hoeren met al zijn krachtpatserige vriendjes en ik ergens niet bij kan erger ik me ook. haha.. Maar ja als ze daar staan te ouwe hoeren en wil iets daar gebruiken vraag ik gewoon of ik mag en meestal mag dat dan wel.
 
Laatst bewerkt:
Wel zijn er soms breezers die bv de squatrack bezet houden, maar dat valt meestal ook wel mee.

Breezers trainen toch geen benen?
 
Ik weet niet of dit het goeie topic is, maar hebben jullie wel eens dat vrouwen naar het krachtgedeelte komen met een groepje en dan gaan ze de losse gewichten ''gebruiken'' om mee te trainen(kletsen in de weg staan wannabe stoer doen) en gaan ze met 5 dames voor de weight racks staan als je eraan moet dus kan je lekker gaan wachten, dan denk je ik ga maar chinnen want dit duurt me te lang, staat zon wijf een cable te gebruiken om de adductoren te trainen ??? ****ing 2 machines daarvoor en nog wordt de cable ervoor gebruikt waar natuurlijk de chinning bar hangt.

wil je gaan deadliften,
wordt de stang gebruikt door een andere vrouw om mee te ''lungen'' 3 cm omlaag komen met de stang alleen en dan 2 andere dames eromheen om de stang op te tillen omdat ze het 2 herhaling niet meer aankan. ondertussen moet je het irritante gelach gegiegel en geklets van die wijven aanhoren terwijl je net je rug wou afbeulen, hehe kan ik eindelijk de stang gebruiken staan die K*Tvrouwen te kletsen op de enige plek waardat je dat kan doen, vraag je of ze willen moven met veel pijn en moeite zoeken ze een andere plek, dan na een set staat ze er weer:S van mij mogen vrouwen echt altijd in het cardio gedeeldte blijven. Sorry maar dit ging mij echt te ver, maken jullie dit ook wel eens mee ?

kerel, wees blij dat er überhaupt vrouwelijk volk in het krachtgedeelte van jou gym komt... is altijd beter dan stinkende (teddybeer) mannenlijven ;) en van dat forenzen volk die al 25 jaar hetzelfde trajectje met de trein afleggen en vervolgens 's avonds de sfeer in de gym niet bepaald bevorderen met dat slappe geouwehoer van ze :(
 
nooit last van. Zowiezo train ik op tijdstippen waarop bijna niemand aanwezig is en ALS er vrouwen in de buurt zijn, laten ze me meestal met rust, omdat ik kreun, hijg en zweet als een beest.
 
Ik heb er geen last van, komen nu eenmaal weinig vrouwen :rolleyes:

maar vorige week nog wel grappig moment. ik was met wat gewichten aan het slingeren in de buurt van die abducator apparaten waar een drietal wijven op zaten met een (laat ik het beleefd houden) een vrij corpulent lichaam.
tegenover hun kun je door het raam zien hoe mensen bezig zijn die spinningsles hebben op dat moment.
Hoor ik een van hen zeggen: ''hmm dat is puur voor conditie, dat is echt niks voor mij'' :roflol:
haha nee idd, gewoon 3 lichte setjes op het abducatorapparaat en de pondjes vet zie je er gewoon af vliegen
 
Effe tegen de vrouwen hier op dit topic, ik spreek jullie hier niet mee aan als ik zeg dat ik me erger aan vrouwen, ik zit op een fitnesscentrum dat maar heel klein is, echt zon dorpsfitness als dan vrouwen voor de grap us niet serieus gaan lungen of wat dan ook en dan dehele tijd dat ding bezet houden kan ik daar gewoon niet tegen,

Jullie daarintegen ben ik van overtuigd dat jullie wel serieus trainen anders zat je ook niet op dit forum, the bottom line is gewoon, ik vind het prima als vrouwen free weights gebruiken en wat lol maken, maar dan moeten ze er wel voor zorgen dat het niet dehele avond is en dat anderen er niet teveel last van hebben.

Want die vrouwen waarover ik spreek doen nooit serieus ja mischien op cardio maar als ze dehele tijd in de weg staan vind ik het gewoon vervelend.
onze fitness is echt heel erg klein vandaar dat het mij mischien extra irriteert.
 
Als ze nu aan het kletsen zijn vraag je toch gewoon of je er misschien bij mag.

Niet iedereen doet het om op het podium te komen. Sommige trainen om er even uit te zijn en gewoon voor hun plezier. Dan hebben ze nog wel recht om daar te trainen wat ze willen.
 
Heb het ook wel is voorgehad. Er was toen in mijn gym nog niet al teveel bankjes beschikbaar voor aan de losse halters! Heb absoluut niets tegen vrouwen ze storen me absoluut niet integendeel soms motiveert het zelf!

Maar om er op terug te komen er stonden toen 4tal meisjes van rond de 16-18jarigen denk ik altijd daar maar te kletsen en ja de banken waren bezet.

En na een tijdje mij te enerveren ben ik er op af gestapt en gevraagd: amai ik wist niet dat er zoveel over mij te vertellen was ;) en hup weg waren ze, ze konden zelf nog geen antwoord bedenken hehe grtz.. soms een klein zinnetje doet wonderen...
 
Nee.

Het enigste waar ik last van heb is kerels die curlen in het squatrek,of shrugs staan te doen met het halter waar ik mee wil deadliften. :p

Rot op man ga zelf naar de cardio!!!

Hehe okee als die wijven trainen zoals jij zegt dan snap ik je wel hoor;)
maar we gaan hier niet discrimineren op geslacht he:mad:



Tja helaas is het bij mij sportschool ook en uberhaupt elke sportschool dat ik geweest ben dat het vrouwelijk geslacht een heel stuk minder hard traint ;). Ik heb nog nooit een vrouw met een rood aangelopen kop omdat ze zo hard traint gezien of een vrouw die grunt of uberhaupt tot failure gaat. Zag ik eindelijk een keer een vrouwtje die wat geluiden erbij maakte ik denk ik geef eens een compliment ging ze opscheppen over haar armpjes van 30 cm en dat ze sterker was dan de meeste mannen. Wel grappig als je dan ff letterlijk 100 kg meer bankdrukt dan zo vrouwtje :cool:. Kreeg laast nog een compliment van zo vrouwtje dat ik met zware gewichten trainde zij ze er ook gelijk bij gelukkig hoeven vrouwen dat niet. Tja en waarom hoeven vrouwen dat niet vraag ik me dan af :D volgens mij denken ze dat ze dan ergaan zien als ons ofzo :roflol:. Verder zijn hier wel een paar hardwerkende dames en daarvoor respect. Maar wil toch wel eens een dame tot failure zien gaan :D. Ik zie namelijk zelfs wel dames met een mooi fysiek maar helaas zie ik ook die niet tot failure gaan of keihard trainen. En vind ik toch wel jammer. Maargoed kan ook aan de sportschool liggen ;).


P.S moet wel zeggen dat het niet alleen vrouwen zijn die alleen kletsen maar ook veel mannen die maar wat aankloten en meer aan het praten zijn dan wat anders. Dan niet te vergeten dat je zelfs mannen hebt die je de hele training aanstaren en dan niet eens trainen maar gewoon naar je blijven staren wtf :S daar erger ik me nog het meest aan.
 
Laatst bewerkt:
Als er iemand al tijdje bezig is, moet je gewoon vragen of hij nog lang moet bezig zijn. Meestal zegt hij dat hij net gedaan heeft of nog een setje. Of vraag gewoon of je er even mee tussen mag, bij ons zijn er zelfs mensen die dat voorstellen als ze zien dat je even wacht. Mensen zijn vriendelijk die daar trainen (toch bij mij) gewoon vriendelijk vragen en je kan snel je apparaat gebruiken.
 
Tja helaas is het bij mij sportschool ook en uberhaupt elke sportschool dat ik geweest ben dat het vrouwelijk geslacht een heel stuk minder hard traint ;). Ik heb nog nooit een vrouw met een rood aangelopen kop omdat ze zo hard traint gezien of een vrouw die grunt of uberhaupt tot failure gaat. Zag ik eindelijk een keer een vrouwtje die wat geluiden erbij maakte ik denk ik geef eens een compliment ging ze opscheppen over haar armpjes van 30 cm en dat ze sterker was dan de meeste mannen. Wel grappig als je dan ff letterlijk 100 kg meer bankdrukt dan zo vrouwtje :cool:. Kreeg laast nog een compliment van zo vrouwtje dat ik met zware gewichten trainde zij ze er ook gelijk bij gelukkig hoeven vrouwen dat niet. Tja en waarom hoeven vrouwen dat niet vraag ik me dan af :D volgens mij denken ze dat ze dan ergaan zien als ons ofzo :roflol:. Verder zijn hier wel een paar hardwerkende dames en daarvoor respect. Maar wil toch wel eens een dame tot failure zien gaan :D. Ik zie namelijk zelfs wel dames met een mooi fysiek maar helaas zie ik ook die niet tot failure gaan of keihard trainen. En vind ik toch wel jammer. Maargoed kan ook aan de sportschool liggen ;).


P.S moet wel zeggen dat het niet alleen vrouwen zijn die alleen kletsen maar ook veel mannen die maar wat aankloten en meer aan het praten zijn dan wat anders. Dan niet te vergeten dat je zelfs mannen hebt die je de hele training aanstaren en dan niet eens trainen maar gewoon naar je blijven staren wtf :S daar erger ik me nog het meest aan.

Man, dan moet je voor de gein eens komen waar ik train!
Er lopen daar mooie meiden die ook nog eens zeer serieus bezig zijn en meer kunnen dan de gemiddelde man.
Gelukkig hebben ze nog wel alle vrouwelijke vormen behouden, sterker nog, ze zien er puik uit!
Wat wel lachen is dat er meer mannen/jongens rondlopen die maar een beetje aanklooien, de meeste dames trainen daar echt goed.
Uiteraard als je dan 's morgens gaat trainen zit je wel eens tussen de huisvrouwtjes die een nabeschouwing hebben over wat er allemaal de avond ervoor in Goeie Tijden, Slechte Tijden gebeurt is....:D
 
Geloof me op mijn fitness is er geen een vrouw die weet wat failure betekent behalve de gym eigenaar, maarja die vrouwen willen ook geen pijn lijden, als ik luid gruntend op de calf machine zit en dan zwaar door die pijn grens ga kijken ze mij ook allemaal raar aan, maar op abcbodybuilding heb ik geleerd dat dat je niet moet boeien, en nu zijn ze eraan gewend.
 
Als er mensen bezig zijn op apparaten kun je tussen hun setjes door..

Er zijn bij mij meer bankjes dan vaste bezoekers..

Er zijn eveneens meer OLbarbells dan bezoekers..

En er zijn een enkele keer een paar meiden in het krachthonk, maar die boxen er ook en zijn wel serieus bezig..
 
Ja vorige week had ik dat ook, die k*t wijven gingen voor de spiegel staan toen ik aan het deadliften was, dus ik kon niet zien hoe ik de oefening aan het uitvoeren was, toen ik vroeg of ze aan de kant wilde gaan zeiden ze dat er niet genoeg plaats was, maar ze waren toch maar opgeschoven en uit kwaadheid liet ik het gewicht telkens op de grond donderen :p best lachen ;)
 
Geloof me op mijn fitness is er geen een vrouw die weet wat failure betekent behalve de gym eigenaar, maarja die vrouwen willen ook geen pijn lijden, als ik luid gruntend op de calf machine zit en dan zwaar door die pijn grens ga kijken ze mij ook allemaal raar aan, maar op abcbodybuilding heb ik geleerd dat dat je niet moet boeien, en nu zijn ze eraan gewend.


Dan zit jij in ieder geval niet op de sportschool waar ik train.
Ik zweet wel en ga tot failure.

Ik heb nog geen man fatsoenlijk zien squatten od fdeadliften waar ik train.
Wel beulen ze hun bovenlijf af.
Die ene keer dat ik een kerel heb zien squatten was dat wel met verkeerde techniek maar goed.
 
Man, dan moet je voor de gein eens komen waar ik train!
Er lopen daar mooie meiden die ook nog eens zeer serieus bezig zijn en meer kunnen dan de gemiddelde man.
Gelukkig hebben ze nog wel alle vrouwelijke vormen behouden, sterker nog, ze zien er puik uit!
Wat wel lachen is dat er meer mannen/jongens rondlopen die maar een beetje aanklooien, de meeste dames trainen daar echt goed.
Uiteraard als je dan 's morgens gaat trainen zit je wel eens tussen de huisvrouwtjes die een nabeschouwing hebben over wat er allemaal de avond ervoor in Goeie Tijden, Slechte Tijden gebeurt is....:D

vertel waar train je? :p
bij mijn gym heb ik in 1.5 jaar nog geen 1 lekker wijf gezien
 
Back
Naar boven