XXL Nutrition

Ergeren aan vrouwen

Bezoekers in dit topic

Vraag dan vriendelijk of je tussen haar setjes door kan chinnen. Als je ze geen oplossing aanbied kom je ook nergens.
En waarom zou een vrouw niet mogen lungen, omdat jij dat ding persé nodig hebt?
 
Geen last van. Ik erger me alleen aan vrouwen die me heel wijs vertellen dat mijn whey en crea, onnatuurlijke ongezonde shit is....in het begin heb ik ze nog wel eens geprobeerd uit te leggen hoe het zit...tegenwoordig ga ik die discussie gewoon uit de weg.

Eigenwijze beterwetende sloeries!
 
Hoor Clean Muscle eens stoer zijn....
 
hehe nevermind de serieuze vrouwen vatten het op alsof ik het tegen hun heb, das dus niet de bedoeling.
 
Sorry hoor maar moet echt ff wat kwijt,

Clean, ja wat moet ik van jou zeggen......... wat ben jij een &*@#$%.

Wees blij dat er nog een vrouw bij jou in de sportschool om de hoek komt kijken, hou dat ijdele gezeur aub voor je. staat je namelijk niet!
 
wat maakt het toch uit of ze serieus trainen of niet. ze hebben net zoveel recht om te trainen als ieder ander daar in de gym. En omdat het jouw niet aanstaat of omdat ze niet serieus genoeg trainen naar jouw zin. Ja dat slaat werkelijk nergens op.

Kan je er niet bij omdat ze teveel kletsen dan vraag je toch of je misschien tussendoor mag.
 
Wat ging er nu eigenlijk door je heen? Je sloot je eerste bericht af, na een minuut zwaar gefrustreerd na tieren besloot je om er alsnog een post achterna te gooien met de zware belediging 'Broekie!!' ?


Merkwaardig.
 
Sorry hoor maar moet echt ff wat kwijt,

Clean, ja wat moet ik van jou zeggen......... wat ben jij een &*@#$%.

Wees blij dat er nog een vrouw bij jou in de sportschool om de hoek komt kijken, hou dat ijdele gezeur aub voor je. staat je namelijk niet!

Probeer je te zeggen dat Clean verbittert is omdat de vrouwen in zijn gym musculairder zijn dan hem Nitric?
 
wat maakt het toch uit of ze serieus trainen of niet. ze hebben net zoveel recht om te trainen als ieder ander daar in de gym. En omdat het jouw niet aanstaat of omdat ze niet serieus genoeg trainen naar jouw zin. Ja dat slaat werkelijk nergens op.

Kan je er niet bij omdat ze teveel kletsen dan vraag je toch of je misschien tussendoor mag.

dat is wat ik ook probeerde te zeggen :)
 
Ik vind jullie allemaal lief!
 
figuurlijke variant ervan ;)

Haat het gewoon als (niet alleen vrouwen trouwens!) iemand iets onnodig bezet houdt.
 
Ik heb er absoluut geen last van. Zolang ze tussen de 20 en de 35 zijn en er goed uitzien, mogen ze me voortdurend in de weg zitten.
 
Ik heb er absoluut geen last van. Zolang ze tussen de 20 en de 35 zijn en er goed uitzien, mogen ze me voortdurend in de weg zitten.
Inderdaad (olifanten daar gelaten)
Niets is beter voor mijn motivatie en test. levels
 
Ik vind jullie allemaal lief!

Jij bent ook wel lieV :o



Had het toevallig van de week,een leuke dame zat op een apparaat,vriendin van haar ernaast.Vraag ik of ze nog lang bezig zijn.Zeggen ze nee hoor,zitten gewoon te kletsen :o ze staan op en lopen weg
 
Geloof me op mijn fitness is er geen een vrouw die weet wat failure betekent behalve de gym eigenaar, maarja die vrouwen willen ook geen pijn lijden, als ik luid gruntend op de calf machine zit en dan zwaar door die pijn grens ga kijken ze mij ook allemaal raar aan, maar op abcbodybuilding heb ik geleerd dat dat je niet moet boeien, en nu zijn ze eraan gewend.

:roflol:

jij beest.
 
van mij mogen vrouwen echt altijd in het cardio gedeeldte blijven. Sorry maar dit ging mij echt te ver, maken jullie dit ook wel eens mee ?

???

gast ???

ik vind het geweldig dat er vrouwen bij ons trainen.. ik vind eerlijk gezegd niks geiler dan een vrouw die aan KT doet.. met wedstrijdambitie oid..

ik wil geen bodybuildende vrouw, maar fitnessfigure vind ik echt TE GEIL
ik ben meteen een stuk sterker hoor als ik 2 dames bij mij in de sportschool Militairy press oid zie doen.. :hornyna:

kijk, de cardio- & huisvrouwen mogen van mij wegblijven.. maar bij mijn sportschool heb je die niet zo heel veel (ze zijn meestal weer snel verdwenen, want onze sportschool is gewoon niet zo 'fitness')\

maar vrouwen+KT=:hornyna:
 
Back
Naar boven