Fitness Seller

Ergeren aan vrouwen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Clean Muscle

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
18 aug 2006
Berichten
79
Waardering
0
Ik weet niet of dit het goeie topic is, maar hebben jullie wel eens dat vrouwen naar het krachtgedeelte komen met een groepje en dan gaan ze de losse gewichten ''gebruiken'' om mee te trainen(kletsen in de weg staan wannabe stoer doen) en gaan ze met 5 dames voor de weight racks staan als je eraan moet dus kan je lekker gaan wachten, dan denk je ik ga maar chinnen want dit duurt me te lang, staat zon wijf een cable te gebruiken om de adductoren te trainen ??? ****ing 2 machines daarvoor en nog wordt de cable ervoor gebruikt waar natuurlijk de chinning bar hangt.

wil je gaan deadliften,
wordt de stang gebruikt door een andere vrouw om mee te ''lungen'' 3 cm omlaag komen met de stang alleen en dan 2 andere dames eromheen om de stang op te tillen omdat ze het 2 herhaling niet meer aankan. ondertussen moet je het irritante gelach gegiegel en geklets van die wijven aanhoren terwijl je net je rug wou afbeulen, hehe kan ik eindelijk de stang gebruiken staan die K*Tvrouwen te kletsen op de enige plek waardat je dat kan doen, vraag je of ze willen moven met veel pijn en moeite zoeken ze een andere plek, dan na een set staat ze er weer:S van mij mogen vrouwen echt altijd in het cardio gedeeldte blijven. Sorry maar dit ging mij echt te ver, maken jullie dit ook wel eens mee ?
 
Nee heb er geen last van, weinig materiaal/ruimte heb je daar zo te horen.
 
baffle them by lifting monsterweights. Daar worden vrouwen heel stil van. Schreeuwende, zwetende mannen in vieze trainingskleren die grote stukken ijzer rondsmijten!

Doe gewoon met de mensen mee. (gewoon ff vragen). erger u niet, verbaas u slechts.
 
:D
Hoor je ze het al zeggen: ' Wil ik met Ria en Bep effe lekker mijn billen trainen, zit er zo'n bodybuilder typje ons steeds te volgen en kwaad aan te kijken'.
 
Zorg ervoor dat je op de uren traint dat er een body pump of spinning les is gegerandeert dat alle vrouwen daar zitten. Op die uren kan je lekker ongestoord trainen zonder dat je op de achtergrond hoort dat iemand weer een nieuwe broek of shirt heeft gekocht.
 
hehe nog nooit last van gehad, bij ons trainen er bijna geen vrouwen.
En al helemaal niet met free weights.

Wel zijn er soms breezers die bv de squatrack bezet houden, maar dat valt meestal ook wel mee.
 
Gewoon boeren en scheten laten en asso praten.
 
Gewoon boeren en scheten laten en asso praten.

...ervoor zorgen dat je flink naar zweet stinkt en dierlijke geluiden produceren tijdens het trainen.
 
Bij ons zijn ook ooit van die verlepte bejaarden met bezemstelen aan het zwieren waar jij wilt gaan staan squatten/deadliften. Maar gewoon even vragen of je erbij mag helpt wel hoor :) Een keer gebruikte ik een bankje om te boxsquatten, kwamen een moeder en haar dochter datzelfde bankje gebruiken om hun voeten onder te doen bij hun situps. Ik ben gewoon doorgegaan met de oefening, als ze tegen mijn kont aan willen kijken gedurende een x-aantal minuten terwijl ik kreunende geluiden maak en naar zweet meur, meoten ze dat helemaal zelf weten.
 
Niet echt last van. Als er bij ons vrouwen komen weten ze 9 van de 10 keer wel wat ze aan het doen zijn. Bij m'n ouwe gym (echt zo'n health center) had ik dat wel vaker, van die vrouwtjes die de toestellen bezet hielden om eens in de 5 minuten 2 halve reps uit te voeren. Maar in die gym zat wel een apart "krachthok", en daar was het echt 95% man.

Wat ik irritanter vind zijn breezers die het squatrek bezet houden om te barbell curlen, of gasten die met groepen van 5 trainen zodat elk apparaat wat ze doen letterlijk een half uur bezet is.
 
Nee.

Het enigste waar ik last van heb is kerels die curlen in het squatrek,of shrugs staan te doen met het halter waar ik mee wil deadliften. :p

Rot op man ga zelf naar de cardio!!!

Hehe okee als die wijven trainen zoals jij zegt dan snap ik je wel hoor;)
maar we gaan hier niet discrimineren op geslacht he:mad:
 
bij ons valt het wel mee met die vrouwen, die houden alleen het cardio gedeelte bezet of ze liggen ergens op de grond buik te trainen (lees praten met elkaar)... als ze ergens in de weg staan gaan ze altijd gelijk weg als je vraagt of je er bij kan 'oh ja is goed hoor dan ga ik wel even een andere oefening doen' geniaal joh
 
LOL

Zo langzamerhand komt een enkele vrouw met losse gewichten werken maar dat zijn allemaal pielgewichtjes en tot nog toe heb ik er geen een met een halter aan de slag zien gaan op 1x na toen moeder en dochter giechelend probeerden te bankdrukken en al amper de lege halter omhoog kregen. Die heb ik daarna niet meer gezien.

't Is een dilemma. Aan de ene kant zie ik vrouwen graag ook aan vrije gewichten beginnen omdat dit nu eenmaal effectiever is. Maar áls ze dat dan doen is het nog meestal 3x niks. Gisteren nog weer een dame gezien, die dan 30 hh alternating biceps curl doet met een te licht gewicht.

En dan denk ik stiekem: wees blij dat er niet al te veel met vrije gewichten trainen, want dan zou ik op bijna geen enkel moment een beetje vlot door kunnen trainen. Idem voor de mannen, want gelukkig wordt er dus bijna niet aan squatten of DL gedaan :D
 
de zaak gaat dicht dus ben soms zelfs alleen aan het trainen. de vrouwen die er wel komen heb ik wel de de curl oefeningen zien doen voor de benen maar nog nooit eentje zien squatten of DL. was bij de vorige ook al zo. daar kwamen VEEL meer vrouwen, ook veel studenten. zitten de hele tijd die stomme isolatie te doen. maar ben al lang blij, laat ze maar lekker wegroeste op die belachelijke technogym apparatuur.
 
geen last van .... ik doe mijn ding .
En al zeker niet met een thee kransje ik train lekker alleen want je komt tenslotte voor je zelf ..
En ik smijt nu ook met ijzer en nu rennen de mietjes weg hahaaah .
beware off marrie :cool:
 
re ergeren aan vrouwen

Ik train in een health center van achmea jaja ik hoor het jullie al zeggen ga dan naar een echte gym maar dit is bijna bij mij om de hoek dusvandaar.
Van vrouwen heb ik niet echt last nou ja niet specefiek dan he.
Laatst kwamen wij om te trainen werden we direct door een van de "begeleiders "aangesproken of we wel op wouden houden met kreunen tijdens het trainen .Dus we mochten die laatste paar herhalingen er met andere woorden gewoon niet meer uitpersen want dat zou te intimiderend werken .
Heb me er trouwens ook geen donder van aan getrokken ik train zoals ik wil trainen en ik betal ook m'n contributie dus als ze er last van hebben gaan ze maar een hometrainer kopen en lekker thuis een eindje fietsen
 
Als ik ga trainen in het universitair sportcentrum is het eerder omgekeerd.
Ik ben serieus aan het trainen en de mannen staan in uw weg te koffiekletsen.
 
bij mn vorige x durfde de vrouwen serieus t krachthonk niet in, bijmn nieuwe gym trainen geen vrouwen, en staat er maar 1 fiets:cool:
 
Als ik ga trainen in het universitair sportcentrum is het eerder omgekeerd.
Ik ben serieus aan het trainen en de mannen staan in uw weg te koffiekletsen.

Vette site heb je. En die hammer throw, damn, Aardig endje. :D
 
Back
Naar boven