MuscleMeat

ergeren jullie je ook aan de mensen in de bios? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

welke bios gaan jullie, ik cinestar in enschede:P
 
Ja lastig die mocro's en pubers in de bios. Als ik zie dat er marokkanen in de zaal zitten ga ik snel mijn geld terug vragen bij de kassa.

Ik smokkel zelf altijd flessen shultenbräu mee naar binnen, en dan met een aansteker die doppen er af ploppen dat ze eerst 5 meter door de lucht vliegen en dan op iemands achterhoofd. Zodra ze er wat van zeggen meteen: wa nou sukkel?! Gij en ik, nou buiten!
 
Ja lastig die mocro's en pubers in de bios. Als ik zie dat er marokkanen in de zaal zitten ga ik snel mijn geld terug vragen bij de kassa.

Ik smokkel zelf altijd flessen shultenbräu mee naar binnen, en dan met een aansteker die doppen er af ploppen dat ze eerst 5 meter door de lucht vliegen en dan op iemands achterhoofd. Zodra ze er wat van zeggen meteen: wa nou sukkel?! Gij en ik, nou buiten!

Nee, ok, Shultenbrau. Dan mag het. Dan weet je namelijk dat je met een retard te maken hebt :roflol:
 
Ik was tijdje terug echt knetterstoned in de bioscoop toen op het laatste moment een chick naast me kwam zitten met haar moeder naast haar. Omdat ik te vaag was heb ik niet kunnen opmerken of ze lekker was. Vervolgens begon ze haar been tegen de mijne te wrijven, subtiel maar herhaaldelijk. En omdat haar moeder af en toe met een zure blik mijn kant op naar voren kwam en ik te wazig was ben ik er niet op in gegaan door langzaam weg te schuiven. Na de film loopt de moeder snel weg met dochterlief kort achter haar, het licht gaat aan en ze werpt nog een korte blik over haar schouder... ****, ze was knap.

Zo kan je film ook verstoord worden :D

Maar ik ga vaak naar de bioscoop en heb niet heel vaak slechte ervaringen. Het beste is om direct op fatsoenlijke maar niet mis te verstande wijze ongewenst gedrag aan te spreken, zodat je jezelf niet begint te ergeren.
 
Ik was tijdje terug echt knetterstoned in de bioscoop toen op het laatste moment een chick naast me kwam zitten met haar moeder naast haar. Omdat ik te vaag was heb ik niet kunnen opmerken of ze lekker was. Vervolgens begon ze haar been tegen de mijne te wrijven, subtiel maar herhaaldelijk. En omdat haar moeder af en toe met een zure blik mijn kant op naar voren kwam en ik te wazig was ben ik er niet op in gegaan door langzaam weg te schuiven. Na de film loopt de moeder snel weg met dochterlief kort achter haar, het licht gaat aan en ze werpt nog een korte blik over haar schouder... ****, ze was knap.

Zo kan je film ook verstoord worden :D

Wat voor tekenen moet God je nog geven om die shit de prullenbak in de smijten ZZ?
 
Zijn nou 80% van de bioscoop bezoekers stelletje achterlijken of wat?
Aangezen 80% van de mensheid achterlijk is...





Ja
 
Daarom heb ik een hd beamer gehaald, trek die shit echt niet. Laatste keer liep het beeld niet synchroon met het geluid, wtf :roflol:
 
Helaas vaak wel ja, hangt ook erg van de bios/film af. Kan me vooral ergeren aan mensen die gewoon door de film heen lullen, doe dat dan lekker thuis of in de kroeg denk ik dan. Of van die 16 jarige k*t koters die erdoor heen gaan schreeuwen natuurlijk.
 
Lol ik ga regelmatig naar de bios maar serieus, ik heb tot nog toe nog nooit last gehad van andere mensen :) Ook niet als het heel druk was. Ik ga zelf altijd op de achterste rij zitten, als je met een chickie bent kun je ongestoord en ongezien ''klooien'' en sowieso heb je geen last van mensen die nog eens achter je kunnen zitten. Maar god, wat zou ik me ergeren als de in dit topic beschreven scenario's mij zouden overkomen zeg... :(

Je bent als ouder toch ook echt achterlijk als je je krijsende baby-monster mee de zaal inneemt, wtf hé.
 
ja.. dan heb je ook nog mensen die keihard gaan lachen terwijl dr niks grappigs aan is.. en dat om de 10/15 min..
 
Tering, ik dacht dat ik de enige was. Ik ga naar de bioscoop, omdat ik een film me echt goed lijkt. Ik ga er dan ook echt voor zitten. Totale staat van relaxedness zeg maar. En dan zijn er van die ****ing retards, die gaan lopen schreeuwen, lachen, bellen, popcorn gooien. Ik kan daar echt heel slecht tegen. Dames waarmee ik ga, manen me ook altijd tot rust, maar wat zou ik graag zo'n tyfustokkie de bios door sleuren en z'n hele kop verbouwen. Verschrikkelijk.

Ik irriteer me trouwens ook aan het geplop van die tering Grolsch beugels. Of flesjes die omvallen en vier rijen naar beneden rollen. Plop die shit van tevoren open ofzo. Argh..!

Je hoeft toch niet meteen beginnen te rossen? Je kunt toch zeggen dat ze moeten ophouden?
 
En dan vinden ze het vreemd dat mensen films downloaden van het internet.
 
Ik erger me vooral aan popcorn etende mensen, elke keer weer die graai in die bak met popcorn en dan echt alles eruit proberen te schrapen :(
En dat geknauw daarna :(
 
haha, wel herkenbaar :D

tegen je stoel zitten schoppen, praten tijdens de film,... idd allemaal zwaar irritant. heb al verschillende keren van m'n neus gemaakt tijdens de film. heb het één keer meegemaakt dat iemand achter mij z'n voeten op m'n hoofd legde... komaan zeg... normaal gezien ben ik de rust zelve, maar dit was voor mij de spreekwoordelijke druppel, heb me direct omgedraaid en hem een vuistslag tegen z'n been verkocht :)
 
Back
Naar boven