AndroidHealthClinic

ergeren jullie je ook aan de mensen in de bios? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

- Mensen die bij ongepaste scenes lachen. I hope you die.

- K*twijven die alles aan elkaar gaan toelichten. Als ik directors comments wil koop ik de DVD wel. "Sooo ze ziet er wel dun uit in die broek." "Kijk, zo wil ik mn haar ook dit weekend verven." "Nooouuu ik zou m dumpen, dat ze dat pikt!" etc. etc.
Idd, hinterstellen und aufpaffen dat soort ongedierte.:thumbs:
 
Waar dan? Cinerama? Of die in dat steegje in de binnenstad, ben even de naam kwijt. Daar zit je gewoon op huisbanken en shit, pretty cool.

Pathe de Kuip ga ik ook meerdere malen per maand naartoe en erger me vrijwel elke keer. Zeker als je op vrijdag of zaterdag gaat.

- Mensen die gewoon een willekeurige film uitzoeken zonder ook maar te weten wat voor film het is, wie erin speelt, wat voor genre het is, in welke taal de film is, ze geen Engels verstaan en geen Nederlands lezen om vervolgens de HELE film te klagen dat het een k*tfilm is. Na 10 minuten geklaag gaat er vaak 1 uit de groep staan en seinen naar zn vrienden dat ze weg moeten gaan. 1 voor 1 lopen ze dan luidruchtig de zaal uit en buiten onthoofd ik ze en dump ik hun ledematen ergens in een container.

- Mensen die bij ongepaste scenes lachen. I hope you die.

- Zoals eerder vermeld, die bierflesjes. Sowieso, met alle respect, ben je een ****ing idiot als je bier drinkt in de bios. Wie doet er nou 2 uur met 1 bierflesje? Als je 4 flesjes koopt wil ik je helemaal niet meer zien. Koop gewoon een emmer Sprite of een fles water met 23 kg pop corn en zo kom je de film goed door. Voor de popcorn haters, pop corn is AWESOME.

- Kleine marokkanen. Enough said.

- K*twijven die alles aan elkaar gaan toelichten. Als ik directors comments wil koop ik de DVD wel. "Sooo ze ziet er wel dun uit in die broek." "Kijk, zo wil ik mn haar ook dit weekend verven." "Nooouuu ik zou m dumpen, dat ze dat pikt!" etc. etc.


All in all is de bioscoop good fun, alleen de bezoekers zijn een stel bavianen waarvan ik hoop dat ze misvormde kinderen krijgen.


haha how retarded :lol: zou me dood ergeren
 
Nee, geen last van. Ik ben de gast die keihard lachend bij een horror film zit.
 
Waar dan? Cinerama? Of die in dat steegje in de binnenstad, ben even de naam kwijt. Daar zit je gewoon op huisbanken en shit, pretty cool.

Cinerama idd:)
Die andere heb ik nog nooit van gehoord. Als je de naam weet hoor ik het graag!
 
Eén keer meegemaakt dat er een groepje van die pisventjes irritant liep te doen tijdens de film. Even gebruld en de rest van de film zijn ze netjes stil gebleven.

(ik ben dan ook errug buff he) :roflol:
 
Back
Naar boven