MuscleMeat

Ergernis bij narrowminded mensen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hzw7500

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
20 jan 2005
Berichten
500
Waardering
0
Erger je soms niet aan andere mensen, die weten dat je BB doet en dan denken ze meteen dat je de kracht van hulk bezit.

En dan vragen ze je iets te sjouwen wat toch best zwaar is; dan zien ze je dat je een btje moeite hebt, komen ze met een reactie: :'Hmmm ik d8 dat je sterk was, je doet tog aan BB?'

En dan denk ik: Godver*@#$!#! :mad:, Ik ben geen powerlifter, en dan nog ga jij maar es met je dikke/ uitgermergelde reet is dat ding sjouwen.

Ik wil dan ook zo graag een dumbbell in hun reet raggen, en dan kunnen ze voelen wat zwaar is.

pfff sorry moest het ff uit mn system halen, wie herkent dit meer?
Anders ga ik wel een afspraak maken met riagg
 
Je moet beseffen dat de meeste mensen niet de hele dag met fitness/powerlifting/bodybuilding bezig zijn en dus niet weten hoe de vork in/aan de steel zit.

Mensen hebben vooroordelen over bodybuilders maar bodybuilders hebben ook zat vooroordelen over andere groeperingen.
 
Ik merk het ook.. Er is ook een verschil tussen een oefening goed uitvoeren met constante spierspanning en gewoon die oefening doen.. Ik doe oefeningen met dezelfde gewichten als kameraden en die kijken mij dan raar aan, toch ben ik 15 kg zwaarder dan zij en snappen ze niet waarom ik zo weinig druk en helemaal uitgeput ben..
Mijn ouders hebben een grote tuin, met grote stenen en veel zooi.. Regelmatig moeten er dan dingen verplaatst en verpoot worden, sjah, dan ben ik altijd de lul.. JE ZIT NIET VOOR NIETS 4 KEER PER WEEK IN DE SPORTSCHOOL, ga eens wat doen, je hebt er toch voor getraind....
 
Ja en ik ben powerlifter, so what?
Geen zin = geen zin, doe 't lekker zelf :D
 
wat zijn je stats?
 
zoiets dus als:
''oh maar jij drinkt van die shakes'' :p
 
ik zeg altijd dat ik aards lui ben en liever blijf zitten.

dan krijg je de reactie.. jamaar jij trained toch veel?
dan is het " ik ga zo trainen, geen nu om me nu druk te maken " ok niet iedereen begrijpt dat.. who cares..
 
Ja, dat zijn altijd van die suffe opmerkingen. Standaard antwoord: als je gaat lopen zeiken mag je het in het vervolg zelf doen. Dat helpt direct.
 
Of je laat het zware object gewoon op hun tenen vallen. :thumbs:
 
Schitterend altijd die vooroordelen :roflol: :roflol:
Laatst een gesprek gehad met iemand over krachttraining etc, en toen ik begon over supplementen zei die persoon dat het heel erg schadelijk is om supplementen te gebruiken en dat je het beter op een "natuurlijke manier kan doen" :roflol:
 
Ik help niet meer mee aan verhuizingen en al die ongein.

Krijg alleen maar last van mn rug dus dat boek heb ik gesloten.
 
JE ZIT NIET VOOR NIETS 4 KEER PER WEEK IN DE SPORTSCHOOL, ga eens wat doen, je hebt er toch voor getraind....

ow dat is echt erg als ze dat zeggen, ik krijg altijd een hartverzwakking ervan.

Ja en ik ben powerlifter, so what?
Geen zin = geen zin, doe 't lekker zelf :D

sorry bro, niks tegen powerlifters hoor. Ik bedoelde dat ik niet train voor de sterkste man van Nederland.

wat zijn je stats?

Ik schaam me een btje voor me stats.

bench 75 kg 8 reps
squat 95 kg 6 reps (pr)
deadlift 110 8 reps

zoiets dus als:
''oh maar jij drinkt van die shakes'' :p

dat soort lui kan ik wel neer schieten.

ik zeg altijd dat ik aards lui ben en liever blijf zitten.

dan krijg je de reactie.. jamaar jij trained toch veel?
dan is het " ik ga zo trainen, geen nu om me nu druk te maken " ok niet iedereen begrijpt dat.. who cares..

echt k*topmerkingen zijn dat

Ja, dat zijn altijd van die suffe opmerkingen. Standaard antwoord: als je gaat lopen zeiken mag je het in het vervolg zelf doen. Dat helpt direct.

ja goeie antwoord, een dumbbell in hun reet douwen helpt ook wel.

Of je laat het zware object gewoon op hun tenen vallen. :thumbs:

zie boven.

zei die persoon dat het heel erg schadelijk is om supplementen te gebruiken en dat je het beter op een "natuurlijke manier kan doen" :roflol:

wat een lamlul

Ik help niet meer mee aan verhuizingen en al die ongein.

Krijg alleen maar last van mn rug dus dat boek heb ik gesloten.

ik vanaf nu ook niet meer
 
Tijdje terug ook, liep ik met van die dikke tuintegels te sjouwen, die zo lekker in je blote klauwen leggen. Zegt 'r zo'n dik wijf tegen me 'hm had niet verwacht dat je daar zoveel moeite mee zou hebben'


Flikker op man dikke slet.
 
Haha ja, dat zijn nog de leukste. Dat soort suffe opmerkingen van mensen die fysiek nog niet in je schaduw mogen staan. Ik vermoed dat ze dat soort opmerkingen dan ook maken uit frustratie.
 
Of van die lui die nog nooit van de natuurkundige wetten hebben gehoord....
Was een keer met de familie naar de dierentuin en daar hadden ze zo'n enorme klim/speeltuin. Ook zo'n touw op 2 meter hoogte waar je in kon klimmen. Nou mooi niet dat ik met mn 115 kg er in 1 keer op kon komen. Zo'n magere ecto als mn neef die lukt het dan natuurlijk wel in 1 keer. En dan krijg je natuurlijk opmerkingen van "zit je daarom nou 4 keer per week in de sportschool?"
 
Of van die lui die nog nooit van de natuurkundige wetten hebben gehoord....
Was een keer met de familie naar de dierentuin en daar hadden ze zo'n enorme klim/speeltuin. Ook zo'n touw op 2 meter hoogte waar je in kon klimmen. Nou mooi niet dat ik met mn 115 kg er in 1 keer op kon komen. Zo'n magere ecto als mn neef die lukt het dan natuurlijk wel in 1 keer. En dan krijg je natuurlijk opmerkingen van "zit je daarom nou 4 keer per week in de sportschool?"
Sorry hoor, maar ik vind het ook erg kansloos als je dat niet eens lukt. Leuk dat je dan 115kg bent, heel stoer allemaal, maar als dat dan moet betekenen dat je niet sterk genoeg bent om je eigen lichaamsgewicht de baas te kunnen... :rolleyes:

Hetzelfde geldt voor die mensen van 120kg die zichzelf niet eens 3x omhoog kunnen chinnen. Daar zit je dan met je 48cm armen, maar jezelf 3 optrekken is teveel gevraagd.
 
Sorry hoor, maar ik vind het ook erg kansloos als je dat niet eens lukt. Leuk dat je dan 115kg bent, heel stoer allemaal, maar als dat dan moet betekenen dat je niet sterk genoeg bent om je eigen lichaamsgewicht de baas te kunnen... :rolleyes:

Hetzelfde geldt voor die mensen van 120kg die zichzelf niet eens 3x omhoog kunnen chinnen. Daar zit je dan met je 48cm armen, maar jezelf 3 optrekken is teveel gevraagd.

Typische reactie van een magere ecto.... ;)

Nee zonder gekheid, ik woog op dat moment al iets van 50 kg zwaarder dan mn neef, plus dat alles vanuit je armen moet komen , omdat dat touw 2 meter boven je hangt. 2e keer lukte het wel btw..... welliswaar niet zo soepeltjes maar toch :o
 
Haha ja, dat zijn nog de leukste. Dat soort suffe opmerkingen van mensen die fysiek nog niet in je schaduw mogen staan. Ik vermoed dat ze dat soort opmerkingen dan ook maken uit frustratie.

word!
 
Typische reactie van een magere ecto.... ;)

Nee zonder gekheid, ik woog op dat moment al iets van 50 kg zwaarder dan mn neef, plus dat alles vanuit je armen moet komen , omdat dat touw 2 meter boven je hangt. 2e keer lukte het wel btw..... welliswaar niet zo soepeltjes maar toch :o

Die reaktie was dan toch niet totaal onterecht? Je neef is kennelijk in verhouding met lichaamsgewicht sterker dan jij:p ...
 
Ik herken het ook wel, paar weken terug stond er een klassieke Volvo geparkeerd dat weg wilde rijden toen ik en een paar collega's langsliepen. Motor sloeg steeds af, dus ik met m'n grote bek: "Mot ik ff douwuh?!"

Dat heb ik geweten, zo'n ding weegt echt wel wat meer dan de auto's van nu en daar stond ik dan, me het leplazarus te duwen, terwijl m'n collega's langs de kant schreeuwden of ze 'misschien m'n shakie snel moesten halen'.

Uiteindelijk toch dat ding aan de praat gekregen (gelukkig) en kon ik met mijn klotsende oksels terug aan het werk.
 
Back
Naar boven