MuscleMeat

Ergernis bij narrowminded mensen

Bezoekers in dit topic

Dat heb ik geweten, zo'n ding weegt echt wel wat meer dan de auto's van nu en daar stond ik dan, me het leplazarus te duwen, terwijl m'n collega's langs de kant schreeuwden of ze 'misschien m'n shakie snel moesten halen'.



Hahahaha dat kan ik dan ook wel weer waarderen :roflol:
 
gewoon zeggen dat je je benen nooit traint :p
 
ik moet altijd alles dragen met boodschappen doen.. daar ben ik thuis voor..

mensen wachten soms ook speciaal met het verplaatsen van dingen totdat ik op bezoek kom enzo.. ik kon nooit langs mn moeder gaan zonder dat ik iets moest versjouwen..

mn vader laat me ook altijd vanalles tillen..
 
Narrowminded mensen zijn minder irritant dan mensen die hun handen niet wassen na het poepen of mensen die met hun ranzige knoflookadem in je nek gaan staan hijgen.
 
Narrowminded mensen zijn minder irritant dan mensen die hun handen niet wassen na het poepen of mensen die met hun ranzige knoflookadem in je nek gaan staan hijgen.

werk je in een verzorgingstehuis? :D
 
Verhuizen doe ik normaalgesproken ook niet meer. Laatst toevallig wel meegeholpen maar dat was alleen omdat het een superlekker wijf was en er wat tegenover stond.
 
Sorry hoor, maar ik vind het ook erg kansloos als je dat niet eens lukt. Leuk dat je dan 115kg bent, heel stoer allemaal, maar als dat dan moet betekenen dat je niet sterk genoeg bent om je eigen lichaamsgewicht de baas te kunnen... :rolleyes:

Hetzelfde geldt voor die mensen van 120kg die zichzelf niet eens 3x omhoog kunnen chinnen. Daar zit je dan met je 48cm armen, maar jezelf 3 optrekken is teveel gevraagd.

Ben het hier wel met bench eens. Een beetje vent moet zich toch wel drie keer kunnen optrekken vind ik; ecto of niet.
 
dat train je toch altijd tezamen?

iig ik merk niet echt dat deste zwaarder ik word deste minder pullups ik kan doen ofzo.
 
misschien moet je maar eens zwaarder trainen:D

sinds ik deadlift enzo kan ik toch wel wat meer opheffen/boven mijn kop steken dan de gemiddelde mens
 
Erger je soms niet aan andere mensen, die weten dat je BB doet en dan denken ze meteen dat je de kracht van hulk bezit.

En dan vragen ze je iets te sjouwen wat toch best zwaar is; dan zien ze je dat je een btje moeite hebt, komen ze met een reactie: :'Hmmm ik d8 dat je sterk was, je doet tog aan BB?'

En dan denk ik: Godver*@#$!#! :mad:, Ik ben geen powerlifter, en dan nog ga jij maar es met je dikke/ uitgermergelde reet is dat ding sjouwen.

Ik wil dan ook zo graag een dumbbell in hun reet raggen, en dan kunnen ze voelen wat zwaar is.

pfff sorry moest het ff uit mn system halen, wie herkent dit meer?
Anders ga ik wel een afspraak maken met riagg

Hahahaha! De pot verwijt de ketel. Op dit forum zitten meer narrowminded people dan een complete stadswijk die aan Nordic Walking doet! :roflol:
 
Hahahaha! De pot verwijt de ketel. Op dit forum zitten meer narrowminded people dan een complete stadswijk die aan Nordic Walking doet! :roflol:

:scratch: wat is nordic walking? klinkt gay...

j/k

Waarom zit je hier dan nog, als er op de forums zoveel narrowminded peoples zijn.
Ik zeg niet dat ik geen stomme vooroordelens heb, maar ik ben het soms zat dat mensen op z'on manier je zelfvertrouwen verlagen.
 
Hahahaha! De pot verwijt de ketel. Op dit forum zitten meer narrowminded people dan een complete stadswijk die aan Nordic Walking doet! :roflol:


Whahahahha, hoe kom je der bij :roflol:
 
Haha jah :) Ik zeg altijd: die spieren zijn maar voor de show hoor... :p of: één uur trainen per dag = 23 uur rusten
 
Tijdje terug ook, liep ik met van die dikke tuintegels te sjouwen, die zo lekker in je blote klauwen leggen. Zegt 'r zo'n dik wijf tegen me 'hm had niet verwacht dat je daar zoveel moeite mee zou hebben'


Flikker op man dikke slet.


die grindtegels van 20 kilo per stuk?


...............gewoon per 4 tegelijk sjouwen..............is maar 80 kilo, en je bent ook nog eens snel klaar ( doe ik ook met die krengen)

:p :D :D :D
 
Die stoere sterke Klusmier toch! Kun je ook grindtegels in 2en breken? ;)
 
Sorry hoor, maar ik vind het ook erg kansloos als je dat niet eens lukt. Leuk dat je dan 115kg bent, heel stoer allemaal, maar als dat dan moet betekenen dat je niet sterk genoeg bent om je eigen lichaamsgewicht de baas te kunnen... :rolleyes:

Hetzelfde geldt voor die mensen van 120kg die zichzelf niet eens 3x omhoog kunnen chinnen. Daar zit je dan met je 48cm armen, maar jezelf 3 optrekken is teveel gevraagd.

x2.


Ik vind de hele teneur van het topic nogal zwak, eigenlijk. Men is net zo zwak of relatief zelfs zwakker dan ongetrainde mensen, en het dan nog raar vinden dat iemand er wat over zegt? Die mensen hebben groot gelijk! All show, no go. :rolleyes:
 
Back
Naar boven