Fitness Seller

Ergogenics (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Geoffke

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
1.217
Waardering
0
De site is opnieuw van de aardbodem verdwenen, heeft anglefire koertje definitief van het net geknikkerd?
 
ZOoooooo klote man... idd maar het is slim als ze gewoon ff een domein aanmaken
www.ergogenics.nl ofzo
 
Jammer,denk dat ze wel weer opduiken.
 
Onze bescheiden Koert:

Ik ben gewoon goed. Ik leg de vinger op de zere plek.


Ergogenics gaat door. Morgen hebben we een spannend verhaal over chroompicolinaat. Of doe ik iets met die Ionamin?

 
Je haalt het wel uit zijn context, en bovendien denk ik ook dat er een zekere spot in zijn woorden zit....
 
Laatst bewerkt:
Sterker nog,als ik het voorgaande erbij had gezet was het nog erger geweest. iemand die predikt becheiden te zijn en daarvan voorbeelden geeft en dan eindigt met de tekst "ik ben gewoon goed" :finger:
 
Dat klopt maar als je de rest erbij had gezet was het duidelijk geweest waarover het ging, en dan kan je zien dat het niet serieus te nemen is. Juist omdat hij zegt omdat hij bescheiden is. Ik bedoelde met uit context niet er een compleet andere draai aan wilde geven, maar dat je het incompleet weer gaf....

Ik ben het met je eens dat iemand die zegt dat ie bescheiden is per definitie niet meer bescheiden is.... maar ik denk ook dat Willem Koert dat weet, dus is het meer spottend bedoeld dan serieus..... Tenzij die Willem Koert een intens trieste firguur is, maar dat betwijfel ik.
 
Ergogenics is uit de lucht gehaald. Een boze supplementenboer of een hysterische farmaceut zal wel weer een klacht hebben ingediend. Het fijne weet ik er niet van, want Lycos wil niks zeggen.


Mijn collega's van andere media vragen mij wel eens: ,,Willem, hoe speel je dat klaar? Wij werken ons het apezuur voor een primeur waar de mensen over praten. We liggen in de bosjes te wachten met onze camera. We snuffelen rond in kantoren waar we niet horen. We halen alles uit de kast om belangrijke lieden zich te laten verspreken.''


,,En jij haalt wat onderzoekjes en nieuwsberichten van het web, en het is meteen raak. Gekrenkte zielen gillen moord en brand op hun messageboards, brievenschrijvers bestoken je met boze mail en om de paar maanden schopt je server je van het web. Hoe doe je dat toch? Wat heb jij wat wij niet hebben?''


Omdat ik van nature bescheiden ben moet ik altijd blozen als ze zoiets zeggen, en mompel ik iets wat hun complimenten afzwakt. ,,Och, er is zoveel loos in de supplementen- en dopingbizz, dat je niet ver hoeft te zoeken om een goed schandaal te vinden'', zeg ik dan.


Eigenlijk is dat maar ten dele waar. Wat net zo belangrijk is, maar wat ik vanwege mijn bescheidenheid niet zeg, is dat er natuurlijk ook veel talent bij komt kijken. Ik ben gewoon goed. Ik leg de vinger op de zere plek.


Ergogenics gaat door. Morgen hebben we een spannend verhaal over chroompicolinaat. Of doe ik iets met die Ionamin?


Veritas semper,
Willem Koert
 
Voor iedereen die het hebben wil het nieuw adres ergogenics

http://ergomaniak.tripod.com/

Groeten Ghost

Shit, :rolleyes: hmmmmm er overheen gelezen, stond al in een eerdere post!!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven