XXL Nutrition

Ergste blessure? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heb al bijna 2 maanden last van men pees, bij men bovenbeen. iedere week iets minder pijn... hoop dat 't gouw over gaat man;)
 
Knie ontwricht met hardlopen en bergwandelen, speelt nog wel eens op met squatten of leg-press. In ieder geval teveel om voorbij een bepaald gewicht te gaan.
 
Knie ontwricht met hardlopen en bergwandelen, speelt nog wel eens op met squatten of leg-press. In ieder geval teveel om voorbij een bepaald gewicht te gaan.
Heb dus het zelfde. Ga jij nu een rust inlassen voor je benen?
 
Door me rug gegaan met squatten en m'n schouder uit de kom tijdens incline flies.
 
mijn schouder.

heb er soms nog last van maar gwoon doortraine en het gaat weer weg!
 
bovenarm gebroken:)
 
Met squatten me meniscus verdoet in me rechter knie, gaat niet meer goed komen. Kan tot 120kg squatten zonder echt pijn dus het valt nog te overzien.
 
3× zelfde arm gebroken, nu gelukkig niet meer, drink nu elke dag melk
 
Een stuk bot afgebroken van mijn knieschijf was wel een feest.
 
d8 aleen blessure met traine.

maar dan heb ik nog wel wat.

gebroken rug
6 of 7 x mn hand gebroken
2 botten onder aan mn been doordemidde zitten nu ijzere platen in.
verder fink wat kneuzingen door lomp doen.

dat was het wel ong.
 
En dan gaan mensen er nog statistieken bijhalen die beweren dat je met krachttraining een minieme kans op blessures hebt. :roflol:

Bij mij met trainin een pees in mn schouder wat me toch al gauw twee maanden gekost heeft en wat ik nu af en toe nog voel, alsof ik een intern litteken heb ofzo. (lolwtf kan vast niet eens)

Buiten het trainen om al zo een jaar of 12-13 last van mn knieën, maarja daar wen je wel aan.
 
Ik heb een keertje mijn lul gescheurd, is inmiddels alweer terugegroeid.
 
pols gebroken, daarna te snel weer gaan tennissen en een jaar last van gehad
 
d8 aleen blessure met traine.

maar dan heb ik nog wel wat.

gebroken rug
6 of 7 x mn hand gebroken
2 botten onder aan mn been doordemidde zitten nu ijzere platen in.
verder fink wat kneuzingen door lomp doen.

dat was het wel ong.
Volgens mij let jij niet erg goed op in het verkeer ofzo? :p
 
Heb er heel wat gehad:

Hand gebroken/gekneusd
Bijna al mijn vingers gebroken/gekneusd
Pols zwaar gekneusd
Voorste kruisband afgescheurd (geen last meeer van)
Buitenste meniscus ingescheurd (is weer volledig hersteld doordat deze doorbloed is)
Tig keer me enkel gekneusd
3 keer een lichte hernia (geloof me toen de arts "licht zei" dacht ik "hoe moet een zware dan wel niet voelen")


Wat me het meest bij is gebleven is 1 zwaar gekneusde vinger, die bleef (2 jaar lang) zeer lastig en pijnlijk en werd zeer snel dik en nog pijnlijker, is nu gelukkig na 4 jaar eindelijk BIJNa helemaal genezen (nog steeds last af en toe).

ZVoor de rest ben ik nu officieel 8 maanden blesure vrij :)... en daar ben ik blij mee!
 
Laatst bewerkt:
vind je eerder dik dan breed.. zeker 20% VP. On topic:

gescheurde meniscus
 
Back
Naar boven