MuscleMeat

Eric cartman irl

Bezoekers in dit topic

XD dit filmpje kijken was toch wel eventjes genieten
 
Snap niet dat mensen het grappig vinden :o is echt een irritant ventje, daar word je toch wild van
 
Die voeding suckt waarschijnlijk hard en dan ben je er beter vroeg bij. Tuurlijk is de situatie niet ideaal (klote ouders hebben een compleet foute opvoeding gegeven qua voeding) maar ik zie niet in wat er verder mis is met mensen gezonder te leren eten.

Ja ok, maar naar wie ga jij luisteren als kind? Je ouders of één of andere dietiste die je niet kent? Dat programma was toch voor onhandelbare kinderen? Hij lijkt me niet onhandelbaar.

Als je als ouders gewoon geen ongezonde voeding meer koopt, klaar toch? Maar nee laten we dit kind op de tv opvoeren...
 
Wat een heerser dit kind!

Fat american kid for president!
 
Ja ok, maar naar wie ga jij luisteren als kind? Je ouders of één of andere dietiste die je niet kent? Dat programma was toch voor onhandelbare kinderen? Hij lijkt me niet onhandelbaar.

Als je als ouders gewoon geen ongezonde voeding meer koopt, klaar toch? Maar nee laten we dit kind op de tv opvoeren...

Gast, kijk die clip even. Denk je serieus dat hij anders reageert als zn ouders hem vertellen dat hij niet meer zoveel troep mag eten?

"Bacon is good for me! :mad::mad::mad::mad:"
 
Gast, kijk die clip even. Denk je serieus dat hij anders reageert als zn ouders hem vertellen dat hij niet meer zoveel troep mag eten?

"Bacon is good for me! :mad::mad::mad::mad:"

O nee, het kind zegt dat spek goed voor hem is, hij is het ergste kind dat ik ooit gezien heb.
 
Ben ik nu de enige die vind dat dit kind ****in ownt en gelijk heeft?

Ok, hij is 5-10 kilo overweight, maar voor een Amerikaan is dat ****ing weinig

daar tegenover staat:

-Hij handelt als een volwassene in de discussie, hij begint niet met schelden, blijft rustig, en zegt waar het op staat
-Hij heeft door dat die "deals" gewoon trukjes zijn van die slet om haar gelijk te krijgen, terwijl hij anders over de zaken denkt en ipv in discussie te gaan ze hem trickt "in het goede gedrag". Hij heeft dit door.
-Hij accepteert de authoriteit van zijn ouders maar niet die van een wildvreemde, kid with backbone dus.

Natuurlijk is het grappig om een kind te zien weglopen als ze niet kunnen winnen in een discussie, maar doen velen volwassenen dit ook niet?

+1 dit kind, prima opgevoed en zie niks met zijn gedrag in DIT stukje.

Zie je nou niet in dat hij addicted is aan vettig voedsel ? Hoe kan je dit nou een prima opvoeding vinden ????
 
Haha, wat een kerol, doordouwer :D

''I wanna tell you something... Bacon is good for me!'' Ik lag dubbel :roflol:
 
O nee, het kind zegt dat spek goed voor hem is, hij is het ergste kind dat ik ooit gezien heb.

Vandaag heb ik (helaas) niet het geduld om met retards in discussie te gaan.

Jij hebt gelijk.
 
Zie je nou niet in dat hij addicted is aan vettig voedsel ? Hoe kan je dit nou een prima opvoeding vinden ????

We zien dat hij graag spek eet, daarmee concludeer jij dat hij verslaafd is aan vettig voedsel.

Ik zeg nergens dat hij NIET addicted is aan vettig voedsel, alleen:
-dit is niet op te maken uit het filmpje, welk kind vind spek niet lekker?? er word nergens gezegd hoeveel hij dit eet. Hij is een beetje mollig maar no way dat zn BMI boven het gemm van amerikaanse kinderen ligt.
-Hij lijkt mij helemaal geen probleemkind, ga jij is naar een kind van zijn leeftijd en pak al zn favoriete eten af. of dat nu appels zijn of snoep is, dat kind zal fameus ragen. Deze blijft gwn chill.

De dietiste pakt het helemaal verkeerd aan, dit kind komt héél slim over voor zijn leeftijd en zij komt af met idiote "trukjes" om hem in de val te lokken. Zij faalt in haar job, omdat ze gewoon is met klote k*tkinderen om te gaan.
This one ain't one of them, zelf al heeft ie het slechte eetpatroon, het is geen kind dat direct begint te schreeuwen/vechten/wenen om niet, dàt zijn k*tkinderen.

---------- Toegevoegd om 00:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:50 ----------

Vandaag heb ik (helaas) niet het geduld om met retards in discussie te gaan.

Jij hebt gelijk.

Lijkt voor mij genoeg op "ik probeerde een reply te maken, maar het lukte me niet zonder te falen."
 
Ik heb de volledige ep gedownload en doorgeskipped het is dus een "wife swap" programma.

Dat wijf haar gezin eet ENKEL groenten en fruit en supplementen, niks anders, haar man is fitnessinstructeur(grootste ecto ever) en hij smeert elke dag zijn gezicht in met creme??? dat moest hij vermelden in het programma. Hij behandelt zijn kind van 6 zoals hij behandelt werd in militaire school, zijn "opleiding" die hem tot instructeur heeft gemaakt.

het wijf eindigt uiteindelijk met al de "junkfood"(aka alles wat niet fruit of groente is, ook gewoon vlees) in de tuin te zetten en kapot te slagen met een baseballbat(niet alvorens te zeggen"when are people gonna realise this is destroying america!")

De andere familie is ook vrij margi(ouders hebben geen authoriteit), maar de andere wint toch hoor :).

Wel 400 meg verspilt aan deze k*tzooi, dacht dat het goede ep ging zijn met dat kind, maar hij suckt ook :P.
 
Whaha die gezicht ook op 0:32 :roflol:
 
wat een verwent rot jochie :roflol:
 
Wat een kereltje!! hahah
 
Die vader is echt ****ing belachelijk.
 
Hij heeft wel gelijk, waarom zou die vrouw die bacon afpakken ? Bacon zit vol met eiwitten en vetten.
 
Back
Naar boven