AndroidHealthClinic

Eric Kanevsky (amazing transformation)

Bezoekers in dit topic

imnewhere

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
18 jan 2012
Berichten
8.859
Waardering
9.194
Lengte
1m80
Massa
69kg
Alvast mijn excuses als dit niet in de juiste sectie van het forum is geplaatst. Volgens mij is hij geen IFBB-pro, maar ik weet niet waar ik het anders moet plaatsen. Wat vinden jullie van deze transformatie? In 7 jaar van magere 15 jarige ecto 130 lbs = 59 kg) naar 22 jarig beest (310 lbs = 141 kg).

 
Laatst bewerkt:
Nou in 7 jaar van anorexia naar flinke obesitas, wat een resultaat!
 
grootste idioot ever.
 
ouwe kop op die laatste foto van 22 jaar... :o
 
Tja.. niet natty wel funny guy..
 
Goeie baardgains.

Kan nooit gezond zijn om op 22 jarige leeftijd er al zo bij te lopen. Hij is veel te dik naar mijn mening en lijkt wel 35+.
 
2011 skere ecto
2013 zijn eerste paar kuurtjes achter de rug
2015 alles weer kwijtgeraakt en gestart met permabulk en blast/cruise
2016 einde permabulk
2017 goed gecut beste shape
2018 dikke podde
 
Vind z'n filmpjes op YouTube altijd wel vermakelijk
 
zijn filmpjes zijn echt niet vermakelijk, veel te veel stoere manspraat voor zo’n fysiek, net als die cassedy campell of hoe die ook heet waar hij een paar filmpjes mee heeft gemaakt. Vind ze echt barslecht en onvermakelijk sorry. Ben ook niet aan het haten btw zijn fysiek is echt niet goed gebuild, zet deze jongen op het podium en ze lachen hem uit imho..
 
zijn filmpjes zijn echt niet vermakelijk, veel te veel stoere manspraat voor zo’n fysiek, net als die cassedy campell of hoe die ook heet waar hij een paar filmpjes mee heeft gemaakt. Vind ze echt barslecht en onvermakelijk sorry.
Vind ik ook. Ieder z'n smaak natuurlijk, maar ik trek dat irritante geschreeuw van hem ook niet.
 
Klopt dat geschreeuw en die lekkere manbeard van hem doen niets goed. En al hun moppen zijn echt cringeworthy soms.
 
Back
Naar boven