AndroidHealthClinic

EricR vs. Centaur - Showdown at Kneet's.

Bezoekers in dit topic

Centaur

Colossal Veteran
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
14 jul 2004
Berichten
13.691
Waardering
417
Lengte
1m90
Massa
110kg
Eigenlijk niet veel te zeggen, samen getrain'd. Eric heeft zijn persoonlijk bench record gelijk verbroken onder mijn invloed. :D

We hebben gelijk een trainingspartner aan elkaar voor in het weekend. :thumb:

En natuurlijk was er nog het nodige geroddel over een aantal leden op het board. :p
 
hoeveel??

wij willen getallen zien

en tetten
 
Geen PR maar een seasons best, of beter gezegd 4 years best :) Pr is nog altijd 100 Kg, had nu problemen met 90 Kg omdat ik het te netjes wilde doen. 84 Kg lukte wel, volgende keer pak ik die 90 Kg.

Was relaxte sessie, Centaur heeft wat werk te doen maar zeker goed bezig omdat hij pas weer begonnen is. De bouw is in ieder geval goed en denk dat met zijn programma de kilo's er ook snel afvliegen. Paar maandjes en hij is klaar voor de zomer, al is het dan al zomer :D

Volgende week weer knallen, denk dat we elkaar goed kunnen motiveren om onze bench prestaties op te krikken. Spotter is toch wel handig en beetje aanmoediging bij de lastige reps ook.
 
Vlakke benchpress heb ik overigens sinds ik weer begonnen ben pas 8 keer gedaan, meestal doe ik dumbbells of uni lateral benchpress. Zonder spotter schiet het toch niet op om tegen je max aan te trainen op vlakke bench.
 
Ja, het ging nog niet helemaal zoals het moest met mij....beetje last van oud zeer, maar dat houd me niet tegen de volgende keer er weer lekker tegenaan te gaan.

Op naar de spierpijn morgen. :D
 
jokkedemus zei:
hoeveel??

wij willen getallen zien

en tetten

We komen niet voor de tetten, bij Kneets is het trainen, wijven kijken doe ik zo wel op een terrasje in de zon (als mijn vriendin de andere kant op kijkt).
 
Wat doen twee moderators die zich vervelen, die gaan zulke topics openen... God o god :roflol:





































Hehehe... stelletje loserboys :D.
 
Dumphuiz, opzouten naar het powerlifting gedeelte ! ;)
 
EricR zei:
We komen niet voor de tetten, bij Kneets is het trainen, wijven kijken doe ik zo wel op een terrasje in de zon (als mijn vriendin de andere kant op kijkt).
Nou...je hebt wel wat gemist... op de threadmill liep er een niet verkeerd uitziende dame naast me. :D Gelukkig was de onvermijdelijk ranzige zweetlucht voldoende om m'n derde been omlaag te houden. :p
 
Doel is om dit jaar 400 Kg totaal te halen op de grote 3, de helft van het doel van Wankaera. Maar ja ik ben dan ook half zo vet :D

Voor mij dan net geen PR, maar ja ben weer wat jaartjes ouder. Volgend jaar wil ik naar de 450+.
 
lol @ Wankaera :roflol:
 
En ben 2 keer zo oud als Dries, dus de helft is een mooi doel. Centaur we moeten maar eens naar een meet gaan met Dikke Dries, kunnen we wat tips opdoen (en heb ik weer een lift :D )
 
EricR zei:
En ben 2 keer zo oud als Dries, dus de helft is een mooi doel. Centaur we moeten maar eens naar een meet gaan met Dikke Dries, kunnen we wat tips opdoen (en heb ik weer een lift :D )
:roflol:
 
EricR zei:
En ben 2 keer zo oud als Dries, dus de helft is een mooi doel. Centaur we moeten maar eens naar een meet gaan met Dikke Dries, kunnen we wat tips opdoen (en heb ik weer een lift :D )
Dikke Dries zit toch ergens in Belgie? Wordt een aardig ritje dan. :rolleyes:
 
Yep, maar ze hebben ergens in september een meet. Kans bestaat dat hij dan het WR verbreekt, als het niet al eerder is gebeurd. Ik ga denk ik wel, met de trein ben je er anders ook zo.
 
EricR da's een homodoel. Ik wil zelf 400 totaal halen dit jaar (of het gaat lukken dunno :o) en weeg maar 66kg. Ga es deftig trainen ofzo :D
 
SR1985 zei:
EricR da's een homodoel. Ik wil zelf 400 totaal halen dit jaar (of het gaat lukken dunno :o) en weeg maar 66kg. Ga es deftig trainen ofzo :D
En dat is een homo instelling, je wilt, of je wilt het niet...als je het echt wil, dan lukt het ook. :p
 
SR1985 hoever ben je al ? ;) Ik zit zo'n 30 Kg totaal er vanaf nu, ook al weet ik niet precies mijn max squat. Zal iets van 140 Kg zijn.

Jij bent trouwens PL-er, ik BB-er. **** kracht, wij willen Hypertrofie. Diep in je hart wil jij dat ook gewoon, maar omdat het niet lukt ben je maar Pl-er geworden :D
 
Back
Naar boven