XXL Nutrition

EricR vs. Centaur - Showdown at Kneet's.

Bezoekers in dit topic

Volgens mij zijn me benen nu een blok beton. :P
 
SR1985 zei:
Van 1 keer trainen ???
Ik heb het over de spierpijn he.
Dit was de eerste keer dat ik me benen heb getraint.
En verder deed ik heel veel aan voetbal, dus kan wel wat aan.
 
johnny 01 zei:
Ik heb het over de spierpijn he.
Dit was de eerste keer dat ik me benen heb getraint.
En verder deed ik heel veel aan voetbal, dus kan wel wat aan.

Je kan zeker wat aan en voor de eerste keer ging het super. Je hamstrings zijn al vrij sterk door voetballen, rest volgt vanzelf.
 
EricR zei:
Je kan zeker wat aan en voor de eerste keer ging het super. Je hamstrings zijn al vrij sterk door voetballen, rest volgt vanzelf.
Bedankt :)
Ik ga de goede kant op en ik wil het echt vol blijven houde.
Krijg genoeg hulp van Centaur en vandaag ook door EricR.
 
goed gedaan broer's van me ''Centaur en ''Johnny 01'' ga zo door ;)
 
Vandaag weer benen, goede training. Ook al liep ik er bij als hamster zo vlak na mijn apex operatie.

Mocht de pret niet drukken en Centaur en ik hebben allebei 3 x 120 Kg gesquat. Konden nog verder maar we kiezen de geleidelijke weg, maxen is niet aan de orde. Johnny01 ging voor de 4 x 110 Kg en ook dat ging goed. Alledrie konden we soms misschien iets dieper, maar het was paralell of near parallel. Geen halve of kwart squats dus.

Ook nog legpresses gedaan, 8 x 220 Kg ging me vrij makkelijk af maar 240 kreeg ik daarna niet weg. Komt ook omdat onze legpress begint in een positie waarbij je volledig in elkaar gedoken zit. Reden dat Centaur door zijn lengte nog meer problemen heeft bij de eerste rep. Heb mijn sets afgemaakt met 20 x 180 Kg, iets wat ik later goed voelde. Zweten, draaierig etc etc :D Komt ook door lage bloeddruk die ik heb, iets te snel opgestaan na die set.

Volgende keer de Hacksquat, die begint tenminste voordeliger.

Ook nog legcurls gedaan, zelf met het volle blok van 80 Kg en Centaur en Johnny met 65 Kg als ik het goed zag.

Al met al goede training, volgende week rustig aan en wat meer reps op de squat met 120 Kg.
 
Loop trouwens ook nog met anti biotica in mijn lichaam, maar **** it. Maandag gewoon een borstsessie.
 
Ging idd lekker, voel me aardig volgepompt en voldaan, de 45 min cardio na de beentraining heb ik maar een keer 30 min van gemaakt. :D

Volgende keer gaan we voor de 140 kilo squat.
 
Eerst maar reps met 130 Kg, easy does it. Tijd zat, rustig opwerken naar de 150+.
 
Oh en voordat er straks krachtsgeile leden voorbij komen, het zijn misschien sissy weights voor jullie maar daar kan ik alleen maar dit tegen zeggen :

:flipoff:

Ga overigens wel meer op kracht trainen voor de benen. Zit nu al op 69 cm benen dus met de massa zit het wel goed.
 
EricR zei:
Oh en voordat er straks krachtsgeile leden voorbij komen, het zijn misschien sissy weights voor jullie maar daar kan ik alleen maar dit tegen zeggen :

:flipoff:
:roflol:

Waarom heb ik het gevoel dat die opmerkingen toch gaan komen? :p
 
:D Beetje rellen, altijd leuk. Na de zomer ga ik in ieder geval over op krachtsessies, massadoelen zijn dan toch grotendeels bereikt. Wil voordat ik oud ben toch wel de 500 Kg totaal hebben bereikt.
 
wat zijn je 1rm's nu op bp/sq/dl?

greetz,
Ron
 
EricR zei:
Oh en voordat er straks krachtsgeile leden voorbij komen, het zijn misschien sissy weights voor jullie maar daar kan ik alleen maar dit tegen zeggen :

:flipoff:


Citaat van Big Ron: Lightweight :D
 
1 Rm squat 140 Kg, geschat. 120 Kg gaat vrij soepel met reps.
1 Rm deadlift 150 Kg
1 Rm bench 84 Kg maar 90 Kg moet haalbaar zijn.

Geen PR's, dat zijn :
150 Kg squat
170 Kg deadlift
100 Kg bench

Allemaal 5 jaar oud.

Zo ver zit ik daar dus niet vandaan terwijl ik nu niet op kracht train, dat deed ik 5 jaar geleden namelijk wel. Was krachtwerk voor het fietsseizoen, lichaamsgewicht vergelijkbaar. Alleen was ik toen droger, 12% tegen 16-18% nu.
 
Back
Naar boven