Fitness Seller

EricR (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gefeliciteerd kerel!:birthday:
 
Gefeliciteeerd:D
 
Gefeliciteerd kerel!:D
 
Gefeliciteerd!!
 
EricR wat ga je eigenlijk met je verjaardag doen? vieren in een vriendenkring? of doe je er helemaal niks aan?
 
EricR wat ga je eigenlijk met je verjaardag doen? vieren in een vriendenkring? of doe je er helemaal niks aan?

Mount Everest zonder zuurstofmasker met alleen een ipod. Heb ik uit betrouwbare, niet nader te noemen bron. (EricR zelf)
 
Congratz ouwe.
 
gefeliciteerd!
 
Hoi EricR,

Van harte gefelici-flop-staart met je 37e verjaardag :)
Heb je nog iets leuks gedaan op je verjaardag, en wat heb je allemaal gekregen?
Ik was vandaag nog ff naar de stad geweest met een paar maten, was wel lachen.
Ik ben nu al flink bier aan het drinken, eigelijk niet goed was vanmorgen ook al zo gaar van gister nog. Khad thuis 5 flessen bier op toen nog naar de winkel geweest daar een six pack bier gekocht en daarna thuis nog Ouzo gedronken. Man wat was ik gaar vandaag. Maarja lekker weekend en dan moet zoiets kunnen toch? dit is trouwens mijn laatste weekend van de vakantie en dan zit er toch echt een eind aan, moet dinsdag weer hard studeren nog wat dingen inhalen en dan eindelijk op stage.
Anyway veel plezier nog vandaag!
 
van harte oude reus
 
Gefeliciteerd ouwe :klink::zuip:
 
congratz en nog vele jaren:)
 
Gefeliciteerd.

Dat je me nog vele strafpunten moge geven
 
Hoi EricR,

Van harte gefelici-flop-staart met je 37e verjaardag :)
Heb je nog iets leuks gedaan op je verjaardag, en wat heb je allemaal gekregen?
Ik was vandaag nog ff naar de stad geweest met een paar maten, was wel lachen.
Ik ben nu al flink bier aan het drinken, eigelijk niet goed was vanmorgen ook al zo gaar van gister nog. Khad thuis 5 flessen bier op toen nog naar de winkel geweest daar een six pack bier gekocht en daarna thuis nog Ouzo gedronken. Man wat was ik gaar vandaag. Maarja lekker weekend en dan moet zoiets kunnen toch? dit is trouwens mijn laatste weekend van de vakantie en dan zit er toch echt een eind aan, moet dinsdag weer hard studeren nog wat dingen inhalen en dan eindelijk op stage.
Anyway veel plezier nog vandaag!

Lol, was dit voor poeziealbum verhaaltje ? :D
 
Back
Naar boven