AndroidHealthClinic

erik frankhouser

Bezoekers in dit topic

boforli

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
17 mei 2006
Berichten
8.772
Waardering
309
al n tijdje niks meer van gehoord ....de man met de grote kuiten,hij ziet er zeer goed uit , check zijn kuiten,ze zijn zowaar nog groter geworden

[Link niet meer beschikbaar]
 
knetterhard die kerel ... daar horen we vast nog van

offtopic: wat heeft die Palumbo toch een dikke kop gekregen seg :p
 
Beste bonk massa zeg.
 
Prachtige fysiek hier:

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Nice! Die kuiten zijn echt bizar groot man! :eek:
 
Kuiten zijn idd echt enorm, imo te veel te groot. Die achterkant van zn kuiten is bijna net zo breed als de achterkant van zijn benen. Kerel zal er wel enorm veel aanleg voor hebben, maar als ik hem was zou ik ze toch een tijdje niet meer trainen.
 
Kuiten zijn idd echt enorm, imo te veel te groot. Die achterkant van zn kuiten is bijna net zo breed als de achterkant van zijn benen. Kerel zal er wel enorm veel aanleg voor hebben, maar als ik hem was zou ik ze toch een tijdje niet meer trainen.

waarschijnlijk groeien ze dan nog gewoon mee van de squats en deads die ie doet, vanwege zijn giga aanleg!
 
Zie hem regelmatig in MD, ben niet zo'n fan van zijn fysiek.

Wel gigantisch dat wel
 
mooie fysiek, maar zijn kuiten zijn gewoon te groot (ja dat kan ook haha) ze overschaduwen gewoon zijn benen. En ik vind zijn biceps ook niet groot genoeg in zn db front pose.

Denk dat ie ook te weinig overall massa heeft nog voor de PRO's.
 
Ziet er eng uit :P ,, alleen vind ik die onderarmen niet kloppen met z'n biceps.
 
Ik blijf erbij: Dave Palambo is gay.

OnT: Nice fysiek.
 
Wel mooie fysiek en damn wat een kuiten, idd erg rare onderarmen vind ik.

Wtf heeft die dude met zijn wangen ?
 
WHAT!!!!
Ik kon hem nog niet.... jezus die kuiten!! INSANE! Gave fysiek... ga maar eens googlen
 
Hij ziet er top uit maar die kuiten zijn echt buiten proportie.
 
Back
Naar boven