AndroidHealthClinic

erik frankhouser (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

[afbeelding niet meer beschikbaar]


ANIMAL-beest
 
Die onderarmen zijn idd ook echt freaky, je ziet die spier zo eroverheen liggen, over zijn kuiten nog maar te zwijgen. ****ing hell.
 
idd, hij heeft net zo'n grote onderarmen als frank mcgrath,die eveneens bij ANIMAL zit.Ik vraag mij af wat hun geheim is om zo'n freaky onderarmen te krijgen.Popey is er niks bij vergeleken :D

erik2.jpg
 
even animal mailen voor dat kuitsupplement dus:)
heb al best wat animal gebruikt maar zie mijn kuiten helemaal niet vooruit gaan hehe
wel lijkt het of ik levend verbrand als ik ze train
 
Off topic: Train je kuiten eens met heel veel sets en weinig herhalingen (5-10 reps) loeizwaar en ietsjes minder zuiver. En dit 2 x in de week (dus 2 x 8 sets p. keer of zo)
2 verschillende loeizware oefeningen per week volstaat (omgooien om de 2-4 weken). Ook de uni/bi-laterale toepress (45 graden) erbij voegen.

En dit voor een klein jaar lang. Ik begin steeds minder te geloven in de hoge rep range.

on topic; Vind de kuiten helemaal niet buiten proporties. Vind het mooi zelfs. Mag nog wel wat groter (no synthol).

Zo'n gast vind ik er bijv. veel beter bij staan wat massa en al betreft als Trey Brewster. En deze gast weegt ''maar'': 228 lbs nu.
 
Bijna niet te geloven die kuiten. Lelijk ook als je het mij vraagt. Zijn onderarmen zijn ook heel groot.
 
kuiten.. de killer voor de meeste.. de topper voor dien pee..
sjieke boel!
 
die kuiten zijn echt ziekelijk :P ligt het aan mij of zijn zijn biceps beetje aan de kleine kant
 
Flinke kuiten!
 
Tering... die kuiten en onderarmen zijn echt huge :D
die onderarmen kun je ook gewoon niet omheen als je hem daar zo ziet staan, ze trekken gewoon je aandacht!
 
echt he... holy crap

maar ik vind het wel nice uitzien :)
 
Back
Naar boven