XXL Nutrition

Ernie en Bert (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

huckfinn

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
28 jul 2004
Berichten
4.153
Waardering
5
Hey,

Ik had vroeger eens een gebrande cd van een mattie gekregen met van die sketches van sesamstraat waarbij iedereen immekaar wordt gerost enzo. Weet iemand nog hoe dat heet en of je die shit nog kan downloaden?

Wat ik me kan herinneren was iets dat Mr. Aard bonje kreeg met Bert en dat Tommy zei: 'Maar Bert is mijn Vriendje..'
- Mr. Aard: 'Ooooh, Isss dat zoo Tommy?' Waarom weer een matpartij volgt.

Thanks :D
 
was dat niet met:

Pastor: "Laten wij nu met zn allen Lex eren"
Bert: "Laxeren?"
Ernie: "Woei! Ja dat hoorde ik bert, gheghehghe"
pfffrrrrrtt

etc.

bedoel je dat?
 
Dat weet ik niet, maar verder ook van die shit dat ze een zwerver mee naar huis nemen en immekaar rammen enzo....een beetje flauwe shit, maar ik wil het aan iemand laten horen :P
 
probeer je een meisje te versieren ofzo?
 
op kazaa en dan bert en ernie helpen een zwerver enzo
 
Als ik dat zou doen, zou ik vragen waar je de akkoorden van 'moonlight serenade' van beethoven zou kunnen downloaden om met mijn gitaar en een boeket rozen voor de deur van de schoonwangige jonkvrouw de sterren van de hemel te spelen.
Maar jij pakt het dus zo aan? Werkt het?
 
ja kazaa daar staan er heel veel onder de naam bert en ernie
 
ja dat werkt zeker. ik ben immers al geen maagd meer, en er zijn niet veel die dat ook van zichzelf kunnen zeggen op dit forum!
 
Nou Boogie, ik ga het meteen proberen! Misschien scoor ik vanavond nog!
 
ja. ga je nog uit? maybe treffen we elkander wel, en anders morgen wel!
of ga je naar de hoornseplas?
 
Wat jij bedoelt huckfinn zijn die parodiën van Ome Henk op sesamstraat. Zo van "je kan opsodemieteren met je gore konijnenhokken" - "Oh jaa? HIERRRRR!"

En wat boogie bedoelt zijn die van bert en ernie gedaan door wat mensen die ze immiteren in grove vorm. Zoals bert en ernie begraven lex, spreken duits, de zwarte markt, zwerver. Etc :)
 
Ik heb al wat shit gedownload, maar ik moet er na die tijd niet echt meer om lachen. Samsam en bert zijn beter :D
 
boogie zei:
ja dat werkt zeker. ik ben immers al geen maagd meer, en er zijn niet veel die dat ook van zichzelf kunnen zeggen op dit forum!

ja je kwam er wel goed vanaf he, dat dat schaap geen aangifte kon doen
 
Back
Naar boven