XXL Nutrition

Ernie Taylor (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bestoldschool

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
2.485
Waardering
0
Aangezien deze sectie foto's van de pro's heet: wie heeft er een foto van Ernie Taylor, zodat iedereen kan zien over wie het gaat.
Ik heb wel foto's maar op de een of andere manier kan het niet gepost worden.

Ik heb gehoord dat hij na de show in New Orleans een triceps reducerende operatie gaat doen.
 
Ja die gast heeft grote triceps:eek: ...

sorry geen foto :/
 
Synthol?

tay8.jpg
 
Driehoekige biceps

Hallo allemaal

Jongens wat me opvalt bij hem en bij nog iemand (een blonde man) met "S" teken tatoo op zijn bicpes, teken van SUPERMAN weten jullie nog?, is dat ze een beetje driehoekige bicpes hebben in plaats van ronde biceps. Nou is het zo dat ik zelf ook wel een beetje driehoekig ben wat mijn biceps betreft... Wil dat zeggen dat ik ook wat "scherpere" biceps kan creeren? of kan de vorm nog erg veel veranderen naarmate mijn bicpes groeien? En zijn er oefeningen die je biceps zo uit kunnen laten zien ? Of is dit puur genetisch?

Groetjes, Xerxes
 
Laatst bewerkt:
Re: Driehoekige biceps

Originally posted by xerxes
Hallo allemaal

Jongens wat me opvalt bij hem en bij nog iemand (een blonde man) met "S" teken tatoo op zijn bicpes, teken van SUPERMAN weten jullie nog?, is dat ze een beetje driehoekige bicpes hebben in plaats van ronde biceps. Nou is het zo dat ik zelf ook wel een beetje driehoekig ben wat mijn biceps betreft... Wil dat zeggen dat ik ook wat "scherpere" biceps kan creeren? of kan de vorm nog erg veel veranderen naarmate mijn bicpes groeien? En zijn er oefeningen die je biceps zo uit kunnen laten zien ? Of is dit puur genetisch?

Groetjes, Xerxes

je hebt het over Lee Priest.

en neen, de vorm van je spieren kan je in de verste verte niet veranderen. je kan het volume wel vergroten, but that's it.

vergeet ook niet dat de pro's extreem laag zitten in hun lichaamsvet, waardoor ze er ook scherper uit zien.
 
Zoals ik al eerdere post dacht ik dat de resultaten van synthol tijdelijk waren en niet blijvend.Taylor zal toch niet synthol blijven zetten als hij er op verliest...

Op de Dutch gp waren vooral de kuiten ballonnetjes bij bijna iedereen.
 
Ernie Taylor zweert dat hij nog nooit synthol heeft gebruikt, maar dat hij vroeg in zijn carierre andere AS in zijn triceps heeft gespoten.
Op de mr O zag zijn vastus medialis er ook vreemd uit, waarschijnlijk test prop.
 
Re: Synthol?

Originally posted by admin
tay8-jpg.jpg


sigaret??? (in ze hand)... opzekers is dit synthol, kannie anderz.
 
Originally posted by bestoldschool
Ernie Taylor zweert dat hij nog nooit synthol heeft gebruikt, maar dat hij vroeg in zijn carierre andere AS in zijn triceps heeft gespoten.
Op de mr O zag zijn vastus medialis er ook vreemd uit, waarschijnlijk test prop.

Ja...dat gaan zo ook echt niet toegeven he....
 
Niet aan jou en mij nee, wel naar andere pro's die vrienden zijn.
 
NJfiP64D1fEou9rUi18LNI7bqzPrw7SW.jpeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sorry hoor...maar die armen vind ik niet bepaald mooi. Wel bizar om te zien....dat je spieren zich zo kunnen ontwikkelen... Maar ik wil dit niet....
 
Nou dit zijn niet alleen spieren wat je hier ziet......zie hierboven.
 
bah das niet meer mooi imo
 
Opvallend is dat zijn onderarmen niet in dezelfde trend mee ontwikkeld zijn! Bizzar niet!
Het omgekeerde heb ik ook al gezien: iemand met hele dikke onderarmen met daartegenover mindere biceps/triceps. Nee geen synthol.
 
Re: Re: Synthol?

Originally posted by KaLe


sigaret??? (in ze hand)... opzekers is dit synthol, kannie anderz.

hmmz, zijn triceps zijn wel erg 'bol' (vooral op die laatste foto) Synthol...zou kunnen

Die sigaret, echt vreemd zou je als prof bb'er niet moeten doen, mja toch ik heb arnie ook wel eens met een smoke gezien.
 
Laatst bewerkt:
hmmz die triceps zien er echt vaag uit jah..

Zal wel 1 of ander goedje zijn ingespoten
 
Arnold liep altijd al met een bolknak in zijn hoofd..
en Cruif is er groot mee geworden!!
 
cruif is er bijna dood mee geworden.
 
Back
Naar boven