AndroidHealthClinic

Ernie Taylor???

Bezoekers in dit topic

teddybeerke

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 mei 2005
Berichten
1.479
Waardering
1
Lengte
1m68
Massa
82kg
Hoe gaat dat nu met Ernie Taylor, je hoort daar niets meer over?

Vond ik toch wel een goede atleet.


greetz
 
Alleen smerige synthol triceps.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Eens met Mars.
 
Was die gast z'n bijnaam trpuwens niet "Mr. Triceps?"
 
Ze zijn we huge maar vergelijk zijn triceps maar met die van Levrone, is een wereld van verschil.
 
Is geen synthol... Hij traint zijn triceps niet eens meer, omdat het dat te groot voor ze armen word.. Lijkt op synthol, maar vroeger is hij bekend geworden door ze triceps lijkt me sterk dat hij toen al synthol deed..
 
Ze zien er anders wel funky uit.
 
Bruno V. zei:
Is geen synthol... Hij traint zijn triceps niet eens meer, omdat het dat te groot voor ze armen word.. Lijkt op synthol, maar vroeger is hij bekend geworden door ze triceps lijkt me sterk dat hij toen al synthol deed..

Onnozelaar...is dit een post om er toch maar een neer te zetten...zo ja...kun je beter zwijgen:mad:
 
Ik heb die Ernie jaren geleden in het echt gezien (close range) en als dat geen synthol triceps zijn wordt ik morgen wakker met 50 kg op de weegschaal.
 
heb vorig jaar Ernie Taylor ontmoet en met getraind bij het Flex trainingskamp.

Erg symphatieke en grappige gast en hij is ongelooflijk HUGE als je hem in het echt ziet.

Hij beweerde toen ook dat ie zulke triceps van zichzelf had en nog nooit synthol heeft aangeraakt.

Zelf geloof ik hem daar niet in, want je kunt het gewoon zien dat het synthol is. Kom op man, hier hoeven we echt niet aan te twijfelen.

Verder ook geen idee hoe het met hem gaat. Hij heeft geen eigen website, dus das wel jammer. Vorig jaar in juli geloof ik had ie een motorongeluk gehad en heeft daar flink van moeten herstellen. een paar maanden erna in november heb ik m dus gezien en toen zag ie er erg goed en massief uit.

Wat je kunt doen is Fromamsterdam pm-en. Die heeft namelijk geregeld contact met Ernie Taylor als ik me niet vergis.
 
inVorm zei:
Ik heb die Ernie jaren geleden in het echt gezien (close range) en als dat geen synthol triceps zijn wordt ik morgen wakker met 50 kg op de weegschaal.


Dat scheelt dan weer 2KG.
 
Ik geloof niet dat hij synthol in zijn triceps spuit:

1. Waarom heeft hij dan geen synthol in zijn kuiten? Zijn zwakste punt?
2. Hij is zo vaak bekritiseerd op z'n grote triceps, waarom zou hij dan continue synthol gebruiken op die plek? Hij kon hoger eindigen op de Olympia anders en had ie echt wel kleinere triceps gehad als er synthol inzat.
3. Hij is ook iemand die bekend stond om z'n esthetische lichaam. Hij was geen massamonster om z'n zwakke punten te verbeteren.
4. Vroeger toen hij net begonnen was met bodybuilding/training was hij 1 en al triceps.
5. Hij heeft zelf al tig keer gezegd dat er geen synthol in zit, ook al lijkt het wel zo.
6. Als je synthol in je triceps hebt, houd je helemaal niet het detail en spierseperatie over die je wel bij Ernie zag.
 
inVorm zei:
Ik heb die Ernie jaren geleden in het echt gezien (close range) en als dat geen synthol triceps zijn wordt ik morgen wakker met 50 kg op de weegschaal.

Ik zou vannacht maar niet gaan slapen dan..

Ernie Taylor synthol dikke roflol
 
Brutez zei:
Ik zou vannacht maar niet gaan slapen dan..

Ernie Taylor synthol dikke roflol

Is dat zo grappig bro? Als ik al zijn pics bekijk van die triceps dan vind ik die toch een behoorlijk valentino look hebben.
 
ziet er uit als synthol ja...jammer genoeg

Greetz Juniormob
 
Het IS synthol. Waarom hoor je'r anders niks meer van denk je.
 
De vorm ziet er iig erg onnatuurlijk uit.
 
Misschien zijn z'n triceps bij dat motorongeluk leeggelopen, en horen we daarom niets....
 
Denk het ook wel, het hebben wel meedere, marcus ruhl heeft het bij z'n schouders.
 
Back
Naar boven