MuscleMeat

Ernstige pijn na injectie.

Bezoekers in dit topic

Reg.

Novice
Lid geworden
10 feb 2017
Berichten
3
Waardering
1
Hallo mannen ,

Ik ben 2 dagen geleden begonnen met een test / tren kuurtje , na de injectie(in de quads 400/200) vrijwel nergens last van zowel de dag erop nu lig ik in bed met een zeer pijnlijke poot de pijn zit aan de buitenkant van de knie dus buigen is geen optie .
Nou zou ik graag willen weten is het de tren of moet ik er gewoon weer aan wennen (2,5 maand off geweest) of heeft het te maken met een verkeerde injectie?
Hoop op wat nuttige info!
 
Hallo mannen ,

Ik ben 2 dagen geleden begonnen met een test / tren kuurtje , na de injectie(in de quads 400/200) vrijwel nergens last van zowel de dag erop nu lig ik in bed met een zeer pijnlijke poot de pijn zit aan de buitenkant van de knie dus buigen is geen optie .
Nou zou ik graag willen weten is het de tren of moet ik er gewoon weer aan wennen (2,5 maand off geweest) of heeft het te maken met een verkeerde injectie?
Hoop op wat nuttige info!

Is het rood/heet/kloppend? of alleen dik en pijnlijk?

Ik ze gewoon wennen. Even paar dagen ibu's slikken en doorbijten. Bij heet en kloppend misschien diclofenac regelen.
 
Geen pijnlijke knobbel op de plek waar je geprikt hebt?
 
Geen pijnlijke knobbel op de plek waar je geprikt hebt?

Daar loop ik al een week mee nu pff. Maarja dat krijg je als ze 200 bold en 400 test in 1ml proppen en je in littekenweefsel zet......vind de bips niet leuk
 
Daar loop ik al een week mee nu pff. Maarja dat krijg je als ze 200 bold en 400 test in 1ml proppen en je in littekenweefsel zet......vind de bips niet leuk

Daar kan je nog wel een weekje bij optellen denk ik, sterkte!
 
Kan aan samenstelling van de olie liggen, is niet bij elk merk hetzelfde. Heb ik laatst ook ervaren, eerst in mn quad, hele been en knie dik. Daarna mn glute geprobeerd. Pff heb 3 weken pijn gehad en mn bil echt focking dik, nog nooit meegemaakt. Na glute injectie vertrouwde ik t niet meer natuurlijk en overgestapt naar ander merk. Daarna gewoon geen pijn meer gehad, helemaal niets. Zal dus denk ik niet aan de hoge dosering per ml liggen.
 
Bedankt voor jullie info/reacties mannen!
Ik zal wel even zoet zijn met mijn lamme poot laten we hopen dat het niet ew zo is.
In ieder geval niks om me zorgen over te maken als ik zo lees we wachten af!
 
Kan ook het merk zijn man. Heb zelf in mn vorige kuur geswitched van merk, en had instant pip. Na 2 injecties weer overgestapt naar mn vorige merk en nergens last van. Als je wilt weten of we over t zelfde merk praten moet je me ff een pb sturen, mag hier niet besproken worden nml :). Voor je poot idd even doorbijten, ibu doet veel goeds.
 
Bedankt voor jullie info/reacties mannen!
Ik zal wel even zoet zijn met mijn lamme poot laten we hopen dat het niet ew zo is.
In ieder geval niks om me zorgen over te maken als ik zo lees we wachten af!

Ik vind het toch wel wat eigenaardig, pijn rond de injectieplek krijgt iedereen wel eens mee te maken, maar dat jij nu je knie niet meer kan buigen lijkf me toch iets verder gaan dan pip. Misschien dat je de pijn wat kan verlichten door er midalgan of zoiets op te smeren, hoop voor je dat het geen ontsteking is.
Beterschap iig.
 
Heb ik ook wel eens gehad.
Vocht zakt naar je knie waardoor je er nu daar last van hebt.
Nu even niet te zwaar belasten, dan is het met een paar dagen weg.
Als het roodgloeiend wordt en steekt, dan moet je op een gegeven moment wel naar de huisarts (waarschijnlijk zal het dan wondroos zijn).
Krijg je een kuurtje tegen en dan heb je er ook binnen een aantal dagen geen last meer van.
 
Heb het ook al eens voor gehad.
1ste dag geen probleem, maar de dagen erna ...
Vocht was dus naar mijn knie gezakt, en die zag er serieus opgezwollen uit (dubbel zo dik) + warm.

Ijs op doen, pijnstillers, veel rusten en je been omhoog leggen raad ik aan (vooral been omhoog leggen hielp bij mij omdat de zwelling daardoor verminderde). Na 1 week was het over.
 
Hoi mannen,
Ik ben nieuw hier wat betreft de vragen
(wel al heel veel gelezen steeds)
Ik zit nu in mijn 7e week van test/deca kuur werd steeds in mijn gluten geïnjecteerd door een ervaren iemand. Nu kon die niet en heb ik het eenmalig door me vriendin laten doen ook in mijn gluten met 0.8 , 40mm naald en nu heb ik na bijna een week wat last van mijn been (tintelend gevoel alsof er afentoe geen goede bloedsomloop plaats vind. Heb eerder iets gelezen dat het kan dat de vloeistof tegen je beenspier aandrukt. Maar ik wou toch even vragen of iemand er ervaring mee had?
BVD
 
Lijkt me stug dat er na een week nog vloeistof tegen je been aan drukt. Denk eerder dat het pip is die doortrekt naar je been, of per ongelukt iets aangetikt hebt wat je nog voelt.
 
Back
Naar boven