MuscleMeat

Ervaring en tips met 6 maanden, licht cut

Bezoekers in dit topic

Wat is nu precies je probleem? Nogmaals, alle tips zijn welkom, net als je tip om mijn voorstel niet te doen en gewoon dieper te gaan cutten.
Zullen we het weer even on-topic houden..? Ik sta voor feedback open en als jullie ervaring zegt dat ik beter dieper kan gaan cutten en daarna rustig bulken, sta ik daar ook gewoon voor open :)
Ik heb geen probleem. ik vraag geen mening/advies hier.

Zou lekker op je onderhoud blijven de 1e tijd tot je geen 200/300gr meer afvalt per week

• Like
Waarderingen: AK
En dan een diepere cut can -500, of weer 200/300 minder gaan eten?
200/300 gram afvallen per week !
- 250Kcals eerst, dan zit je op 2050.

weeg je thuis ED onder zelfde omstandigheid (naakt na opstaan en wc-bezoek) zou kun je een weekgem. bijhouden.

Je bent weer gaan trainen, dus val je al af vergeleken met niet trainen. Ik reageer misschien wat hard, maar dit is niet je 1e topic natuurlijk en je bent al +10j lid

200/300 gram afvallen per week !
- 250Kcals eerst, dan zit je op 2050.

weeg je thuis ED onder zelfde omstandigheid (naakt na opstaan en wc-bezoek) zou kun je een weekgem. bijhouden.

Je bent weer gaan trainen, dus val je al af vergeleken met niet trainen. Ik reageer misschien wat hard, maar dit is niet je 1e topic natuurlijk en je bent al +10j lid
OK bedankt voor je feedback, ik ga dat even rustig aan proberen!

Omdat ik met me apple watch bij houd wat me dagelijks verbruik is geweest de afgelopen week. En als ik dit over 7 dagen uittrek kom ik op een gemiddelde van 2300
Die dingen kun je gebruiken om een indicatie te geven of je 'veel' of 'weinig' verbruikt hebt. Als ik een drukke dag heb op het werk staan daar 500 kcal extra verbruikt op mijn fitbit, ook mijn stappen zijn dan meestal hoger dan andere dagen. Als ik zou eten volgens mijn fitbit ben ik moddervet, gemiddeld verbruik van 3500 kcal terwijl mijn onderhoud rond 2800 ligt.

Gewoon elke dag hetzelfde aantal kcal eten ongeacht wat je watch zegt is het simpelste en ga je progressie met maken.
Verder natuurlijk wat @Bullshark zegt, wegen en data bijhouden.

• Like
Waarderingen: Mentat
Die dingen kun je gebruiken om een indicatie te geven of je 'veel' of 'weinig' verbruikt hebt. Als ik een drukke dag heb op het werk staan daar 500 kcal extra verbruikt op mijn fitbit, ook mijn stappen zijn dan meestal hoger dan andere dagen. Als ik zou eten volgens mijn fitbit ben ik moddervet, gemiddeld verbruik van 3500 kcal terwijl mijn onderhoud rond 2800 ligt.

Gewoon elke dag hetzelfde aantal kcal eten ongeacht wat je watch zegt is het simpelste en ga je progressie met maken.
Verder natuurlijk wat @Bullshark zegt, wegen en data bijhouden.
Helemaal duidelijk, bedankt!

Terug
Naar boven