MuscleMeat

Ervaring gevraagd kuur test/deca vs test bold met eventueel mast/provi (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

laurie97

Cool Novice
Lid geworden
10 mei 2022
Berichten
47
Waardering
1
Beste bb vrienden,

Ik wil graag terug kuur te doen voor massa maar twijfel nog altijd tussen deca of boldenone en over de samenstelling.


De bijwerkingen vind ik ook belangerijk zoals oa libido,gezondheid tijdens kuur en herstel . Vandaar dacht ik ook om masteron en of proviron bij te stacken voor beter libido

Vind de verhalen ook nogal uiteenlopend. De ene zweer bij deca en de andere bij eq . Sommige zeggen dan eq geen libido verminderd terwijl andere zeggen dat het hun libido volledig weg haalt. Hoor ook veel verhalen dat ze hun niet mentaal goed voelen met eq of dat ze bijna niet bijkomen en er te droog van komen in combinatie met mast. Mijn doel is om massa bij te komen maar wil ook niet teveel meer zakken in bf . Zit nu op 13% 88kg
Misschien iemand ook ervaring wat 300mg deca doet tegenover 600mg eq ?

Zat te denken aan
1-4 30mg dbol
1-12 500mg test-e
1-12 200mg mast
1-10 300mg deca

Of

1-4 30mg dbol
1-14 500mg test-e
1-12 200mg mast
1-12 600mg eq

Misschien 25mg provi laten meelopen vanaf week 4 of de mast vervangen voor 50mg provi of enkel mast maar iets hoger gedoseerd?

Hcg laat ik meelopen tijdens kuur

Ik hoor graag jullie ervaring en wat ik misschien kan veranderen in mijn kuurvoorstel
 
1-20 500mg Test C
1-18 400mg Bold
Provi doet weinig tot niets op 25mg. D-Bol vergeten, gaat voor veel vocht zorgen waar je niet op zit te wachten. voor je begint liever cutten naar 10%, evt nog de 1e 4 weken van je kuur.
 
Hoe gaat het met je trainingschema ?
 

Zie trouwens net dat je nog maar net paar weken klaar bent met vorige kuur
 
Eigenlijk precies wat mijn forumvader Bullshark zegt; dbol weg, test 500, bold 400. Prima zo.
 

Zie trouwens net dat je nog maar net paar weken klaar bent met vorige kuur
Ja klopt maar heb een cruis ingelast . Dus enkel test en bold zou voldoende moeten zijn voor goede massa volgens jou? Geen mast of provi? Weet niet of het nodig is in een kuur maar vond oestrogeen waarde toch redelijk hoog .
Ging wel lekker op test-deca maar Libido is ook redelijk belangrijk voor mij nu 😂
 
Denk aan je gezondheid. Je vorige cycle is net paar dagen voorbij en gaat weer 1200mg pw rammen. Vermoed dat je split/voeding misschien ook nog wel geoptimaliseerd kan worden, aangezien je maand geleden dit nog niet in orde had. Een blast moet je starten als je alles onder controle hebt zowel voeding/training/ mentaal en het belangrijkst de gezondheid.
 
Waarom ben je gesopt met je vorige kuur dan? had je deze beter kunnen doortrekken op cruise. Wat is je bedoeling met 200mg Mast per week dat lijkt mij wel wat weinig aangezien je deze hoog moet doseren om er daadwerkelijk wat van te zien te krijgen.
 
Deca en bold kan allebei. Net wat je wil . Bij bold wel een langere kuur dan 12 weken .

Ik zou hem houden op test en bold zoals ook Bullshark adviseert .
Je zou een beetje mast mee kunnen laten lopen voor de a:e ratio , maar is maar net of je daar gevoelig voor bent.

Bovenal , gezien je laatste kuur , ik zou even rust pakken.
 
Back
Naar boven