MuscleMeat

Ervaring met activiteitsmeter ?

Bezoekers in dit topic

Bryce1974

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
27 feb 2010
Berichten
3.462
Waardering
160
Lengte
1m74
Massa
75kg
Ik beweeg wel........maar nog altijd te weinig naar mijn zin....
als motivatie wil ik misschien een activiteitsmeter gaan gebruiken, om meer te bewegen.
Iemand ervaring met dat soort apparaatjes? Werken ze, en welke raad je aan?
Oh ja, en ze moeten onafhankelijk van Ipod enz. kunnen werken.
 
Intredasting... Tell me more about this activiteitsmeterthingie
 
Ik vraag me af of dit werkt. Anders zou het ideaal zijn voor de cut.
 
Omdat de Activity Monitor versnellingen meet, worden activiteiten zoals krachttraining en training op de crosstrainer, waarbij het vooral om spierspanning gaat, niet zo goed geregistreerd als bijvoorbeeld wandelen of hardlopen. Waar het bij DirectLife echter om gaat, is om u te helpen om uw activiteit te verhogen en op een hoger niveau vast te houden. Daarvoor is beweging in uw dagelijkse routine belangrijker dan enige specifieke activiteit die u doet. Over een langere periode genomen registreert de Monitor uw calorieverbruik heel accuraat.
 
hmmm, je kunt toch ook gewoon goed sporten???
 
Normaal zou ik je gelijk geven.
Maar ik ben helaas vaak ziek. Ik probeer vooral mijn cardio te doen, en binnenkort hoop ik ook weer wat lichte krachttraining op te kunnen pakken. Doordat ik heel regelmatig dagen ertussen heb zitten dat ik me beroerd voel, beweeg ik over het algemeen -los van sport- veel te weinig, en met een activiteitsmeter hoop ik mezelf te kunnen stimuleren een beetje meer te bewegen op dagen dat ik me goed voel.
 
Volgens mij geldverspilling, gaat mss in het begin voor motivatie zorgen, maar is meestal van korte duur.
Zou in mijn geval toch zo zijn.
Maar zal je zelf moeten afwegen denk ik.
 
Volgens mij geldverspilling, gaat mss in het begin voor motivatie zorgen, maar is meestal van korte duur.
Zou in mijn geval toch zo zijn.
Maar zal je zelf moeten afwegen denk ik.

Ik heb de reviews op Amazon gelezen, het ding schijnt niet eens betrouwbaar te werken, waardeloos dus.
 
Back
Naar boven