Fitness Seller

Ervaring met bulkpowders.co.uk--> Kwaliteit?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja klopt. sommige producten waren idd niet beschikbaar. Ik zag dat de whey van 5kg ook op was vanmiddag. Beetje vreemd was dat ik tijdens me bestelling een product niet kon bestellen, OUT OF STOCK, en een kwartiertje later kon het ineens wel.

Maar goed dat die HMB op was Solo, want heb er nog nooit iets goeds over gehoord. Volgende keer bestel ik ook wat AAKG en die Nitrous achtige shizzle. Heb iig een nieuw adresje gevonden :D
 
Hoe betalen jullie? Voor zover ik kan zien kan je alleen via visa of paypal betalen. Spijtig genoeg niet via overschrijving!
 
Ik heb/ga nog eens wat meer rondneuzen op dat engelse forum waar ik bij bij...

Ik heb daar 1 topic gestart over goedkope whey en heb daar tot nu toe 1 positieve reactie gehad over bulkpowder.uk...

Ga er even achteraan en eens wat meer bekijken...

hou jullie op de hoogte....?
 
Welke verzending hebben jullie gebruikt?
 
Ze gebruiken standaard een onbekende maar spotgoedkope verzender.
De doos wil nog wel eens kapot gaan met een paar stevige emmers, maar zolang de inhoud maar aan komt...
 
Ze gebruiken standaard een onbekende maar spotgoedkope verzender.
De doos wil nog wel eens kapot gaan met een paar stevige emmers, maar zolang de inhoud maar aan komt...
 
nog iemand die ervaring heeft met producten van deze site?

gaat me met name over de whey en levertijd, wil vanavond bestellen!
 
duurt 4-5 werkdagen (je kan het tracken via site) verzendkosten 16 euro; whey lost makkelijk op en smaakt naar melk of het goede whey is weet ik niet.
Maakt mijn kwark dunner (vloeibaarder ipv dikker.
 
damn goeie prijzen ;) ben wel geinterresseerd in BCAA's en citrulline malate, alleen hoe zou de kwaliteit zijn..
 
ik ben ook erg geïntresseerd in die whey,maar zit ook nog met de vraag of die kwaliteit daar n beetje in orde is...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven