Fitness Seller

Ervaring met CLA?

Bezoekers in dit topic

ThaGodfather

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
24 aug 2005
Berichten
38
Waardering
0
Hey,

Allereerst ik ben nieuw hier op dit forum.
Ik train nu zon 14 maanden en wil eens wat suppliementen proberen.
Nu ben ik op CLA gestuit en dat lijkt me wel wat vooral omdat ik nu in een bulking periode zit en niet teveel vet wil aanzetten.

Heeft hier iemand ervaring mee, of raden julie me wat anders aan?

Thx ;)
 
Ik heb een een paar jaar geleden gebruikt. Gedurende langere tijd. Deed helemaal niks bij mij.

Misschien bij anderen?
 
same here.. nix mee bereikt
 
Paar maanden geleden gebruikt,ik merkte dat mijn buikspieren er harder van werden,dit is ook uit onderzoek op dieren naar voren gekomen.

Wat vet percentage betreft kun je wel iets minder vet aanzetting verwachten maar dit is niet veel.
 
Het is heel moeilijk te zeggen of CLA iets concreets voor je gaat doen Godfather. De wetenschappelijke onderzoeken hierover geven soms een positieve en soms geen werking aan. Ongeveer in een 50%-50% verhouding.

CLA hoort bij de probeer-middeltjes. Je kunt het proberen, maar het is heel onzeker of het iets gaat doen.

Wanneer je bang bent om vet te worden door bulken, kun je ook eerst proberen een 3-tal weken slechts 300 kcal. toe te voegen. Je wordt misschien iets minder snel zwaarder, maar de kans dat je overtollige calorieen binnekrijgt is dan kleiner. Wanneer je na 3 weken nog niets merkt - of wanneer de weegschaal na een x aantal weken stil staat terwijl je nog niet tevreden bent - kun je vervolgens weer een 300 kcal. toevoegen.

Om te zorgen dat je minder snel vet wordt, zou ik (zeker tijdens het bulken) zorgen dat je zo weinig mogelijk verzadigde vetten binnen krijgt, en zoveel mogelijk onverzadigde vetten. Olijfolie en noten zijn je vriend hierbij.
En natuurlijk snelle suikers alleen voor en na de training nemen. Verder mijden.

Succes.
 
Back
Naar boven