XXL Nutrition

Ervaring met clenbuterol gewenst...

Bezoekers in dit topic

Test_Addicted

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
31 mrt 2005
Berichten
784
Waardering
5
Hi..!!

Ik heb zojuist het clen FAQ gelezen maar ik vind het toch lastig om sommige zinnen in het Engels voor mezelf te vertalen...

Ik heb nog nooit aan de clen gezeten... Niemand verder die ik ken in 'real-life'...

Maar ik zit met 'n beetje buikvet aan mijn taille waar ik met keihard cardio en ephedrine niet afkom. Ik cardio maar maximaal 3 kwartier per keer omdat ik anders bang ben teveel eiwitten te verbranden...

Ik wil graag jullie ervaringen met clen...

1) Wat zijn de gemmidelde hoeveelheden die je gebruikt en voor hoe lang? Zonder dat ik 's nachts in me bed lig te stuiteren...

2) Kan clen zonder moeite in een kuur?



Alvast bedankt gasten...!
 
Oja... en kan ik beter Helios injecteren of voor de tab's gaan... Injecteren schijnt vrij pijnlijk te zijn...
 
Helios sucks big time! Gewoon voor de tabs gaan.
 
Ik heb zelf geen ervaring met clen.

hier een standaard schemaatje van big cat:
A typical cycle for clenbuterol might be 3 weeks, with the daily amounts being 40/40/40/60/60/60/80/80/80/100/100/100/80/80/80/60/60/60/40/40/40 µg/day. Then stopping for three weeks and recommencing.
bron: http://www.bodybuilding.com/fun/catclen.htm

Je ziet dat iedere keer na drie dagen de dosis verhoogt wordt. Ik meen mij ook te herinneren dat je tegenwoordig niet meer hoeft af te bouwen,maar dat weet ik niet zeker.
 
ik zou eerder gaan voor 2weken Clen, gevolgd door 2weken eca, enzovoort ;)

tjah ervaringen: hoge bloeddruk, veel vlugger buiten adem, constant WARM, soort van energie-kick ook af en toe, en een deftige PUMP bij trainen

clen en anavar ;) :top
 
willlem zei:
ik zou eerder gaan voor 2weken Clen, gevolgd door 2weken eca, enzovoort ;)

tjah ervaringen: hoge bloeddruk, veel vlugger buiten adem, constant WARM, soort van energie-kick ook af en toe, en een deftige PUMP bij trainen

clen en anavar ;) :top


Hhmm...eca? Wat is dat?
 
2hard2die zei:
Ik heb zelf geen ervaring met clen.

hier een standaard schemaatje van big cat:
A typical cycle for clenbuterol might be 3 weeks, with the daily amounts being 40/40/40/60/60/60/80/80/80/100/100/100/80/80/80/60/60/60/40/40/40 µg/day. Then stopping for three weeks and recommencing.


Oke...bedankt voor je hulp enzo... maar waar staat die 40/60/80/100 enz voor?! Ik neem aan geen mg... :p


Ennuh... welke tabs zijn 't best.. Generics, Cynomel T3 of Spiropent??
 
Ik vind op en af bouwen met clen bijna niet nodig. In ieder niet zo uitgebreid als het schema erboven. Ik zit in 3 dagen meestal op mijn max dosis en blijf hier dan op.
 
IKKE zei:
Ik zit in 3 dagen meestal op mijn max dosis en blijf hier dan op.

Injectabels / oral's?
Hoelang?
Wat is je max dosis?
 
ik heb het zelf in de nakuur gebruikt.. geen last van hoge bloeddruk.. extreem warm zijn.. niet kunnen slapen.. etc.. eigenlijk heb ik er bar weinig van gemerkt.. alleen erg trillende handen.. en mijn gains werden opmerkelijk goed vastgehouden dit keer ;) gebruikte het niet voor vetverbranding dus daar kan ik verder weinig over vertellen
 
Zo zie je maar, iedereen doen het anders.

Ik gebruik het anders, meestal de eerste week rustig opbouwen met beginnend 1 tab per dag (0,2mg) Spiropent tabs tot je na 5 dagen op 5 tabs zit en dan twee dagen rust en dan 6 weken lang 2 dagen op, 2 dagen off........5 tabs per dag verdeeld over de dag, je kunt het ook s avond's nemen (geen slaap problemen)

Hierdoor heb ik nergens last van , ik heb ook geen bijwerkingen en enigste bijwerking is dat vet super snel verdwijnt ;-)

Als ik het twee weken op en 2 weken of doen, dan krijg ik alleen maar verschillende vervelende bijwerkingen, het maar waarvoor je kiest.
 
ccnp zei:
Zo zie je maar, iedereen doen het anders.

Ik gebruik het anders, meestal de eerste week rustig opbouwen met beginnend 1 tab per dag (0,2mg) Spiropent tabs tot je na 5 dagen op 5 tabs zit en dan twee dagen rust en dan 6 weken lang 2 dagen op, 2 dagen off........5 tabs per dag verdeeld over de dag, je kunt het ook s avond's nemen (geen slaap problemen)

Hierdoor heb ik nergens last van , ik heb ook geen bijwerkingen en enigste bijwerking is dat vet super snel verdwijnt ;-)

Als ik het twee weken op en 2 weken of doen, dan krijg ik alleen maar verschillende vervelende bijwerkingen, het maar waarvoor je kiest.


Aaaigt.. dus jij gebruikt Spiropent...

Thanx... Hier kan ik tenminste wat mee... ;)
 
Test_Addicted zei:
Injectabels / oral's?
Hoelang?
Wat is je max dosis?

Tabs gewoon
Met ketotifen lekker op 6 weken
Max dosis zal bij de meesten tussen de 0.08 en 0.15 liggen denk?
 
cyctomel is schildklierhormoon en geen clen.
nam clen voor 18dagen op 50mcg dus die van gs, in combi met cardio en goed dieet kun je vet verbranden. pas op met clen in hog edossisen kan nl. delen vd hartspier laten afsterven.
clen in combi met een kuur is link voor je hart vind ik.

eca= efedrine, caffeine en asprine stack en dan 3maal daags. heeft overigens voor de velen de voorkeur boven clen

mijn bijwerkingen met clen: warm, trillen, hijgen, enigzins onregelmatige hartslag
 
Test_Addicted zei:
Oke...bedankt voor je hulp enzo... maar waar staat die 40/60/80/100 enz voor?! Ik neem aan geen mg... :p


Ennuh... welke tabs zijn 't best.. Generics, Cynomel T3 of Spiropent??

die getallen staan voor MICROgrammen (uG)

cytomel, T3 is iets heel anders dan clen. Dus ik begrijp je laatste vraag niet helemaal...
 
- ephedrine hecht aan de zelfde receptoren als clen. maw als je weinig tot geen vooruitgang meer boekt met eph dan vraag ik me af of je dat wel gaat doen met clen
- ipv ECA kan je ook eens een stack proberen met yohimbe en cafeine, heeft bij mij top gewerkt
- spiropent wordt per heden niet meer gemaakt, er is een grieks bedrijf als ik me niet vergis die het over hebt genomen iets van Sci-Fi ofzoiets? ik zou lekker voor gs gaan kerel, is nog stukken goedkoper ook en veel makkelijker te krijgen
 
Voor mij heeft het buiten wat vochtverlies niets gedaan (cardioen was wel erg lekker :D) Kon moeiteloos zonder bijwerkingen naar de 200mcg. (3 dagen 50, 3 dagen 100, 3 dagen 150 etc) Vind het persoonlijk wel lekkerder dan Efi, daar krijg ik maagpijn van.

Maar ennieweei,probeer het uit zou ik zeggen. Begin laag en bouw rustig op. Pak er eventueel Potassium (300mg/dag) bij en drink minimaal 5 liter water per dag, heb je geen last van krampen en/of hoofdpijn.
 
Test_Addicted zei:
Oke...bedankt voor je hulp enzo... maar waar staat die 40/60/80/100 enz voor?! Ik neem aan geen mg... :p


Ennuh... welke tabs zijn 't best.. Generics, Cynomel T3 of Spiropent??


cynomel T3 is een schildklier hormoon
 
was er ook niet iets met taurine ?
 
En wat vinden jullie ervan om clen icm met een milde as te gebruiken om spierafbraak te voorkomen? bv clen + winstrol?
 
Back
Naar boven