Fitness Seller

Ervaring met clenbuterol gewenst... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

2hard2die zei:
En wat vinden jullie ervan om clen icm met een milde as te gebruiken om spierafbraak te voorkomen? bv clen + winstrol?

ik heb me laatste cutkuur als anti-katabool gebruikt: test prop/tren acetaat/winny icm afgewisseld clen en eph en het is me echt top bevallen. 5 kilo afgevallen terwijl het vet percentage met bijna 10% is gedaald. wat mij betreft een aanrader!
 
Laatst bewerkt:
Big Steve zei:
Yohimbine en clen is een geweldig middel samen voor vastzittend vet op je buik weg te krijgen.

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=43189&highlight=Yohimbine

Mijn ervaring met clen is:
ik word zo lui als dikke stront ervan en ik ben al van nature lui :D

helemaal mee eens, duidelijk synergetisch effect tussen clen en yohimbe gemerkt :)

wel oppassen dan dat je niet teveel massa gaat inleveren als je veel gaat cardiooen en laag in je KH gaat zitten. maar net wat steve zegt, je conditie gaat heel erg omlaag waardoor fatsoenlijk cardioeen toch al minder wordt ;)
 
wazzup zei:
was er ook niet iets met taurine ?

Ja, het schijnt verstandig te zijn taurine te nemen als je Clenbuterol neemt. Beter voor je hart ofzo
 
M@rsel zei:
Ja, het schijnt verstandig te zijn taurine te nemen als je Clenbuterol neemt. Beter voor je hart ofzo

nee, clen trekt taurine uit je lijf. het voorkomt, althans zou moeten, dat je kramp krijgt.
gr d
 
Clen is voor mij een drama, bij de minste dosering stuiter ik de hele dag door en voel me alsof ik op "pillen" loop. Klote dus, die werken ook al niet voor mij, kan dus ook niet tegen speed.

Eca stack gaat al beter, maar ook daar moet ik eerst de zwakkere versies nemen alvorens de echte Stack 2 aan te kunnen. Is dus per persoon zeer wisselend en hou rekening met een vrij lange halfwaardetijd van clen waardoor de dosering ongemerkt op kan lopen.
 
aan big steve bedoel je nou dat je clen moet nemen met yohimbe of yohimbine?
wat yohimbe kun je gewoon in nl kopen en voor die yohimbine moet je naar belgie las ik ergens....
zit er veel verschil in deze 2 middelen?
 
yohimbine is gewoon de chemische variant van yohimbe. yohimbe is idd gewoon verkrijgbaar bij een supplementenshop of eventueel een smartshop. yohimbine is inderdaad niet in nederland in de winkel te verkrijgen.

bij mij heeft yohimbe prima gewerkt in combinatie met clen. hou het daar lekker bij en laat yohimbine even voor wat het is
 
Was het niet zo dat yohimbine de werkzame stof uit het kruid yohimbe is (net als efedrine uit efedra) en is yohimbine-HCL de chemische variant ?
 
ik heb clen icm met t3 gebruikt tijdens mn kuur en voor mij heeft die combi goed gewerkt.

6kg gewonnen en mn bf was verlaagd met ruim 3%. Stond duidelijk droger dan voor de kuur.
 
Yohimbe HCL is net als Efedrine HCL m.i. de chemische variant.

Zelf heb ik weinig zichtbaar baat bij Clen behalve dat ik merkte dat ik niet snel 'drop' in massa na een kuur.

Eca stack gaat al beter, maar ook daar moet ik eerst de zwakkere versies nemen alvorens de echte Stack 2 aan te kunnen
Hoho, een ECA stack is een Efedrine Caffeine Aspirine stack, dus géén Stacker-2!!

Je mixt in een ECA-stack dus pure Efedrine met 1 tab Aspirine en ongeveer 200mg caffeine. Stackers zijn andere dingen.
 
maar t3 maakt tgo ook veel spierweesel kapot?
maar yohimbe en clenbuterol is een goeie combi voor tijdens je nakuur?
 
Met Yohimbe mag je een beetje uitkijken, het is niet zo dat elk kruidje van een plant maar ongevaarlijk is. Ik heb onlangs nog in een thread een artikeltje geplaatst en iemand anders nog een Engelstalig artikel over het mixen van Yohimbe met andere zaken.

Yohimbe met Efedrine zou bijvoorbeeld erg slecht voor je gestel zijn. Ik heb de proef op de som genomen en wat ik kreeg waren lekkere harde puisten op m'n gezicht maar verder kon ik bijvoorbeeld juist veel beter plassen dan wanneer ik efedrine zonder Yohimbe nam. Zo zie je maar weer, de praktijk wijst weer iets anders uit dan de theorie...:D
 
DBC01 zei:
Zo zie je maar weer, de praktijk wijst weer iets anders uit dan de theorie...:D
Op basis van 1 praktijkervaring een hele theorie overboord kieperen lijkt me wat voorbarig
 
maartenonnink zei:
maar t3 maakt tgo ook veel spierweesel kapot?
maar yohimbe en clenbuterol is een goeie combi voor tijdens je nakuur?
T3 zet je schildklierfunctie een paar versnellingen hoger. Zonder ondersteunende middelen (AAS) zal je lichaam alles verbranden wat het voor handen heeft, dus ook spierweefsel.
 
Dani zei:
Op basis van 1 praktijkervaring een hele theorie overboord kieperen lijkt me wat voorbarig

Ik kieper niks overboord ik laat zien dat er andere dingen uit kunnen komen. ;)
 
bestaat clen enkel in pillen/injectable vorm?
maat van me zou aan "siroop" kunnen geraken die het bevat, kan iemand dit bevestigen?
 
Jazeker. Clen bestaat ook in siroop-vorm, te weten in ongeveer 300ml flessen van het merk Ventolase (Spanje).
 
waarom aspirine? (om het bloed te verdunnen? maar waarom?)
 
roxxe zei:
waarom aspirine? (om het bloed te verdunnen? maar waarom?)

Mijn praktijkervaring is dat efedrine op zichzelf een enorme piek én een enorm dal erna vertoont. Daar voel je je niet lekker bij, believe me! :D

Aspirine zorgt ervoor dat ik 'em gelijkmatiger voel afgeven, effect langer aanhoudt en dat ik geen dipje voel naderhand.
 
Back
Naar boven