Fitness Seller

ervaring met gain force?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
iemand ervaring mee??
ik heb het besteld.. terwijl ik al lang geleden gestopt ben met supplementen... aangezien ze allemaal geldklopperij zijn!:cool:
 
kilotje per week en ik at nog lang geen 4 kcal per dag, good shit dus en heb ze vast gehouden!
 
11kg in amper 2 weken. Toen was wel de pot leeg trouwens....
 
wat is t voor n supp ?
en wat zit er allemaal in ?
goede resultaten zo te zien :eek: :D
 
Oa complexe koolhydraten, whey, creatine, hmb, speciale enzymen voor de vertering, ALA....
 
Originally posted by Robin
11kg in amper 2 weken. Toen was wel de pot leeg trouwens....


11kg??? Samen met een bulkdieet of zo dan? Verbluffend resultaat, miss eindelijk iets dat voor mij ook werkt.
 
Sorry hoor Robin, maar 11kg in twee weken??????????????
:finger: Dat kan toch niet anders dan max 2kg. spieren (wat al héééél veel zou zijn) en 9kg. vet (+water) zijn.
 
ik zou al blij zijn met 1 kg op 2 weken!!!
 
11 kg. in 2 weken lukt je met een kuur niet eens, zal wel behoorlijk wat vet bijgezeten hebben dan?
 
nope...was vrijwel vetvrij... Ik weet het, het klinkt bizar...maar moet zeggen dat dat het ook was! Ik zag me werkelijk met de dag groter worden. Om eerlijk te zijn...bij een 2 keer gebruik van dit product was het resultaat wel minder... Maar nog steeds massa winst.
 
Originally posted by Robin
nope...was vrijwel vetvrij... Ik weet het, het klinkt bizar...maar moet zeggen dat dat het ook was! Ik zag me werkelijk met de dag groter worden. Om eerlijk te zijn...bij een 2 keer gebruik van dit product was het resultaat wel minder... Maar nog steeds massa winst.

Maar Robin zeg nou zelf, 11 kg. vetvije massa in 2 weken?? dat is fokking 5,5 kg per week?? Dat is belachelijk veel en haal je met AS niet eens.
 
Kijk, vet hoeft zich heus niet alleen onderhuids af te zetten, kan best zijn dat er meer vet rond je organen is gaan zitten, dat vet kan je niet meten, enkel met een speciale dure scanner in een ziekenhuis.
Wat zit er zo speciaal in een weightgainer dat in voeding niet zit?
Beetje koolhydraten, beetje suiker, beetje eiwit en nog wat zooi, dus het is geen wondermiddel, het zijn enkel meer calorieen, die kunnen gebruikt worden voor spieropbouw of vetreserve.
Spieren groeien heel traag, vet kan heel snel vormen, dus maak je conclusie: het was grotendeels vet.
 
dus dit is toch geen wonder middel, jammer ik schrok al ff toen ik het begin las.

maar wat kost ie nou eigenlijk ???
 
kijk ff bij de supplementenshop-forum.... daar staan al de prijzen!
 
Tis zeker niet zomaar een WG!! Er zit oa creatine, ala, HMB en enzymen in... Iets dat je niet terug vind in 'zomaar' een WG! En ook niet in voeding!
 
Originally posted by Robin
Tis zeker niet zomaar een WG!! Er zit oa creatine, ala, HMB en enzymen in... Iets dat je niet terug vind in 'zomaar' een WG! En ook niet in voeding!

mmgoed, ik blijf toch echt mijn twijfels hebben hoe een combi van hmb, creatine, ala e.d. het mogelijk maken dat een WG ervoor zorgt dat je 11 kg. spiermassa in 2 weken aankomt.. dat lijkt me echt onmogelijk, zelfs met AS haal je dat niet..

klinkt een beetje tellsell achtig :p ik heb dus wel mijn bedenkingen daarover..
 
O 11 kilo is niet veel, ik kan in 4 weken 20 kilo aankomen, dan moet je dit doen: elke dag 1 liter frituurolie samen met 1kg suiker opdrinken, daarna niet vergeten de Mc Donalds te bezoeken en goed wat chips en cola in vooraad te houden :)
 
Originally posted by admin
O 11 kilo is niet veel, ik kan in 4 weken 20 kilo aankomen, dan moet je dit doen: elke dag 1 liter frituurolie samen met 1kg suiker opdrinken, daarna niet vergeten de Mc Donalds te bezoeken en goed wat chips en cola in vooraad te houden :)

11 kg. SPIERmassa in 2 weken, daar ging het om
 
Was ook maar sarcastisch bedoeld ;)
Natuurlijk kan je geen 11 kg spiermassa aanzetten in 2 weken zonder een superkuur steroiden. Misschien dat er een beetje vocht van de crea en een beetje extra spieren van de extra supps bij is gekomen. Maar uiteraard zal er een groot deel vet/water bij hebben gezeten.
 
Wat dacht je hiervan:
6 L water retentie
4 kg vet
1 kg "spiermassa"

+ ----------------------

11 kg schijnmassa :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven