AndroidHealthClinic

ervaring met gain force?? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
damn 11 kg in 2 weken is wel wreed veel..

Zijn er nog meer mensen met zulke ( of gewoon goede ) resultaten met het gebruik van deze gainer..

Zoja zet dan ff je dosering per dag erbij..
 
Originally posted by Robin
Tis zeker niet zomaar een WG!! Er zit oa creatine, ala, HMB en enzymen in... Iets dat je niet terug vind in 'zomaar' een WG! En ook niet in voeding!

Kun jij me dan ff uitleggen wat het verschil is tussen deze WG en anderen???
Bij veel WG'ers zit trouwens wel bv. creatine in hóór, ik weet niet hoe het met de andere bouwstoffen zit die je opnoemde...
 
Oke ff een update dan maar, ik heb dus 4 weken gain force genomen ben daarvan d8 ik 3 kilo aangekomen, maar aangezien er ook creatine inzat ben ik ook weer afgevallen. ik denk uiteindelijk dat ik 0,5 kilo ben aangekomen of komt dit nu doordat ik een keer zoveel(wienig) ben gaan eten!

Doet u mij maar een lekkere proteine shake

Maar let wel op ik train 3 dagen krachttraining en 2 dagen vechtsport dus mijn lichaam vreet energie en rust dus veel minder
 
Originally posted by Bouwer


Kun jij me dan ff uitleggen wat het verschil is tussen deze WG en anderen???
Bij veel WG'ers zit trouwens wel bv. creatine in hóór, ik weet niet hoe het met de andere bouwstoffen zit die je opnoemde...

Dat had ik ds zojuist gezegt... Meer waardevolle ingredienten!
 
In de Gain Force zitten inderdaad meer waardevolle ingrediënten, maar wat ook belangrijk is, is dat er voldoende inzit van elk van deze ingrediënten. Er zijn nog weight-gainers op de markt die "waardevolle" ingrediënten bevatten, maar dan zo weinig van elke stof dat het niet kan werken. Als de Gain Force genomen wordt zoals voorgeschreven, dan heb je van elk van die stoffen voldoende binnen om te kunnen werken. Daarom is het ook belangrijk om voldoende ervan te nemen, indien je het bij de helft houdt, dan komt de volledige werking niet tot uiting.
Daarnaast moet je opletten dat je een weight-gainer niet gaat gebruiken als maaltijdvervanger, je voeding zoals die was voor het gebruik van een weight-gainer moet hetzelfde blijven, anders wordt het een nuloperatie. Als je pot van 4,5 kg niet leeg is na twee weken, dan heb je de werking van de gain force niet ten volle benut. Robin is trouwens niet de enige die 11 kg had gewonnen in twee weken, ik ken er nog een aantal die hetzelfde of bijna hetzelfde resultaat hadden.:)
 
Dus omdat ik het in 4 weken heb verspreid ben ik rond de 0,5 kilo aangekomen, kan het me haast niet voorstellen, en wat betreft pure spiermassa kan amper waar zijn toch?

Anders neemt geen mens meer AAS en gaat iedereen aan de Gain-Force!
 
Tja, bij de eerste resultaten van mensen die zoveel gewicht wonnen kon ik het amper zelf geloven maar toch... Het resultaat zou volgens mij zeker beter geweest zijn als je het op twee weken had genomen. Uiteraard zal die 11 kg niet allemaal spiermassa geweest zijn, zeer goed mogelijk dat het ook voor een deel water was, maar hoe verklaar je dan dat deze mensen het gewicht achteraf behielden ? 11 kg vet rond de organen lijkt mij toch ook onmogelijk, en dan zouden ze trouwens qua spiermassa niet groter lijken, wat nu wel het geval is.
 
Ik denk dat het voor een deel water van de crea is en verder ook een groot deel intramusculair vet, want gef toe stel je voor dat het 7 kilo pure spiermassa is, dan ben je na 2 weken F*cking huge en zouden AAS zo goed als overbodig zijn en zou zon beetje heel ned aan de Gain Force zitten. Ik denk best dat je bij de volle dosering een cm op je armen extra kan pakken en een vollere look hebt maar om er 7 kilo pure spiermassa bij te reken lijkt me alles op mogelijk na.
 
Dat is mogelijk, dit heet dan glycogeen, maar dit glycogeen is dan wel zeer nuttig voor de verdere opbouw van de spieren, zonder glycogeen kan je geen spieropbouw krijgen.
 
Dus jij garandeerd mij dat als ik 2 weken gain force van j(erry)-tech neem ik evenveel spiermassa win als met een test/eq kuur van 10 weken?

Dan ga ik per direct aan de gain force een maand lang dus 2 tonnen en ga ik 14 kilo aan pure spiermassa winnen :)
 
Garanderen kan natuurlijk niemand, hangt ervan af hoe jouw lichaam erop reageert, hoe hoog je vetpercentage is,... Ik kan alleen garanderen dat dit voor veel mensen een zeer goede weight gainer is. De ene zal 12 kg winnen, de andere misschien 4 kg (op basis van hetzelfde aantal kalorieën t.o.v. lichaamsgewicht). Het resultaat van die 3 kg op een maand zou je op die twee weken toch moeten kunnen overtreffen. Mocht je het willen proberen, hou me dan zeker op de hoogte van het resultaat.
 
Ik heb gain force al eens geprobeerd, heb met die ton van 4 kilo 1 maand gedaan en er goed bij gegeten en ben 0,5 kilo aangekomen of helemaal niks omdat ik veel beter ben gaan eten. dus ik ben niet tevreden over het product ivm met de acne die erbij kwam kijken.(maar krijg van alle wg acne)

Ben momenteel bezig met tri pro en cfm whey ven J-tech en ben zeer te spreken over deze prducten, geen last van acne dus lekker zuiver smaak is oke. dus hier ben ik goed over te spreken.

Maar als ik ooit nog een WG neem zal het Nlarge worden!
 
Waarom NLarge ? Is toch ook niet meer dan 70% koolhydraten en 30% eiwitten ? Kan je beter nog een bulk plus nemen en wat extra tri pro ingooien, komt trouwens véél goedkoper uit.
 
Missch doe ik dat wel omdat het idd veeeeeel goedkoper is, maar ik blijf liever alleen bij tri pro en cfm omdat ik van WG's erg last van acne krijg :(

Ik ga tijdens me 1-test/4-ad flink veel tri-pro/cfm whey nemen en hoop dat me acne dan toch weinig blijft
 
Risico op acne is er wel met de 4AD, niet met de 1-test. Good luck !!!
 
Begin in jan. maar houd jullie op de hoogte!
 
Originally posted by Juriaan
Ik heb gain force al eens geprobeerd, heb met die ton van 4 kilo 1 maand gedaan en er goed bij gegeten en ben 0,5 kilo aangekomen of helemaal niks omdat ik veel beter ben gaan eten. dus ik ben niet tevreden over het product ivm met de acne die erbij kwam kijken.(maar krijg van alle wg acne)

Ben momenteel bezig met tri pro en cfm whey ven J-tech en ben zeer te spreken over deze prducten, geen last van acne dus lekker zuiver smaak is oke. dus hier ben ik goed over te spreken.

Maar als ik ooit nog een WG neem zal het Nlarge worden!

Je weet dat dat niet waar is. Je bent 3kg aangekomen door GF! Daarna ben je minder gaan eten zoals je reeds eerder vertelde, dat schiet dus ook niet op voor de resultaten. En dan nog wat, iets wat ik al tig keer gezegt hebt... Je hebt te weinig rust!!! Je hebt veel teveel sporten om te groeien!
 
Ik eet nu wel minder maar eet nog wel genoeg. dus als het pure spiermassa zou zijn dan zou ik het nog steeds moeten hebben. omdat je na 3 weken pas spiermassa afbreekt en aangezien ik gewoon doortrain en eet. (wel minder maar niet weinig)
 
Originally posted by Juriaan
omdat je na 3 weken pas spiermassa afbreekt en aangezien ik gewoon doortrain en eet. (wel minder maar niet weinig)

Hoe kom je daarbij!? Als je in kortte tijd veel gewonnen hebt moet je altijd proberen om daar zoveel mogelijk van vast te houden. Dus als je dan minder gaat eten is dat geen goeie zet...zeker niet in jou geval (veel verbranding).
 
Het was iig geen massa 3 kilo die je duidelijk zag, was iets voller maar daar was het mee gezegd. was niet dat je zei wowlie das veel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven