MuscleMeat

ervaring met gain force?? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
waar is gain force te koop. hoeveel is de verpakking , kosten???
 
Originally posted by iccu
waar is gain force te koop. hoeveel is de verpakking , kosten???

Neem eens een kijkje in de shop hier op het board...
 
Dit is toch onmogelijk, 11 kg aankomen in 2 weken van een weightgainer..

Van wat ik tot nu toe geleerd heb kan je per week als de omstandigheden perfect zijn 1 pond aankomen..

Dat zou dus betekenen dat je in die 2 weken maar 1 kg spiermassa aan bent gekomen en de overige 10 kg vet en vocht zijn..

maar ja..

Als die gainer echt werkt tsjaaaa
 
Originally posted by nilsjei1234

Van wat ik tot nu toe geleerd heb kan je per week als de omstandigheden perfect zijn 1 pond aankomen..

???
 
ponden...gebruik nou eens een gewone maat zoals kg!
 
1 pond pure spiermassa per week? Onmogelijk dat zou betekenen 25kg pure spiermassa per jaar.
Dacht eerder aan halve pond of 250 gram per week/ 2weken (pure spiermass)
 
ja hoe valt die 11 kg van robin dan te verklaren..?

als 1 pond per week al niet kan..
 
Originally posted by nilsjei1234
ja hoe valt die 11 kg van robin dan te verklaren..?

als 1 pond per week al niet kan..

Niet zo moeilijk. Het was de eerste keer dat ik die gainer gebruikte. De keer daarna had ik niet zo'n grote winst. Het is een zetje in de goeie richting zeg maar...maar dat blijf je niet houden als je het product weer en weer gebruikt. (bij AS ook niet om maar even een zijstraat te noemen)
 
Originally posted by nilsjei1234
ja hoe valt die 11 kg van robin dan te verklaren..?

als 1 pond per week al niet kan..
In begin gaat het hard... op een paar weken kan je zo snel zwaarder worden met een gainer maar dat blijft niet duren zoals R. al aanhaalde.
 
Toch vind ik een resultaat van 11 kg. wel heel extreem, in twee weken red je dat met anabolica niet eens en hiermee zou het wel lukken. ik hou er toch me twijfels bij
 
11 kilo waarvan het overgrote deel bestaat uit vet en water en ruim genomen een halve kilo spier. Ik kom liever spier aan zonder zoveel extra vet aan te komen.
 
Ik kreeg gisteren nog een mailtje van een member hier die zijn 2e emmer wil. Hij was 95kg en na gebruik 103kg. Of tewel...het liegt er niet om! 8kg. Wel wat minder dan mij persoonlijk, maar ik zet over het algemeen ook alles op alles....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven