AndroidHealthClinic

Ervaring met sculpsure

Bezoekers in dit topic

Rick29

Cool Novice
Lid geworden
11 okt 2018
Berichten
215
Waardering
156
Lengte
1m65
Massa
80kg
Vetpercentage
7%
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Coolsculpting (sculpsure) ?

met deze methode van vetverbranding brand het vet dus letterlijk en figuurlijk weg, dmv licht en warmte word 24% van het vet IN HET BEHANDELDE gebied afgebroken, binnen 6 weken word het geleidelijk afgevoerd en komt het ook nooit meer terug.

de opvolgende keren is het steeds weer 24% van het overgebleven vet, dus na 3 behandelingen zou dat een goeie 60% zijn.

Deze behandelingen worden overal in de erkende klinieken gegeven en ik overweeg dit te gaan doen.

Het vet bij mijn middel is toch heel moeilijk weg te krijgen door cutten, zeker zonder al teveel spiermassa kwijt te raken.

Dus mijn idee hierachter is dat ik dan veel langere bulkmomenten kan pakken zonder dat mijn buikvet al teveel oploopt en ik gedwongen moet stoppen met bulken.

1 regio kost zon 700 euro.

Ben benieuwd of mensen hier goede of slechte ervaringen mee hebben.
 
Klinkt te goed om waar te zijn, denk dus bullshit
 

als het helemaal niet werkt lijkt het me sterk dat de behandeling goedgekeurd is in nederland, en ze er 700 euro per behandeling voor vragen.
 
Ik lees door snel door pubmed te scrollen dat de behandelingen werken maar er weinig bekend is over hoelang het resultaat blijft (ik heb niet gekeken hoe het zat met conflicting interests van de auteurs). Moet ik er ook bij zeggen als je 700 eu per behandeling betaalt en ze 6 cm verloren in 12 behandelingen dat het zonde van je geld is. Het vet zit op je lichaam met een reden. Voor 8400 euro kan je ook een hele goede coach nemen die je elke dag op de goede baan houdt en zorgt dat je met een half jaar zonder begeleiding je ideale lichaam behaald.. Maar ieder zo zijn ding
 
okee, ik heb niks gelezen over cm’s

Alleen 24% van het gebied per keer, ik denk ook dat het niet handig is om het zovaak te doen.

het is alleen geschikt voor mensen die op een enkel plekje iets teveel hebben.

als je je totale lichaamsvet wil verminderen is een goede begeleiding + cutschema noodzaak.

maar het sprak mij zo aan omdat de behandelde cellen vernietigd worden en dus niet meer terugkomen, er zijn tal van andere goedkopere behandelingen die vetcellen leegzuigen, maar het er binnen notime weer op zit ( vooral in een bulk :D)
 
Dat niet terugkomen gedeelte is dus nog niet echt onderzocht
 
Staat is ook erg populair onder hollywood celebs, die toch wel vaker dan het gemiddelde een strak lichaam hebben met 3 kinderen.

Ik geloof niet dat dit door het sporten komt, kilo’s kwijtraken na een zwangerschap OKe, maar een strak lichaam krijgen is een heel moeilijk iets voor vrouwen met kinderen.

alleen jammer dat het dan weer betaalbaar is voor alleen de rijken.
 
wel gek dat er dan overal belooft word dat het niet meer terugkomt.

773B1813-E994-456B-B9D4-02209B8C71C6.png
 
Back
Naar boven