Fitness Seller

Ervaring Powercage Jammer Arms (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Strider

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 jan 2004
Berichten
851
Waardering
26
Zijn er DBB'ers die ervaring hebben met de Powercage Jammer Arms?

Voelt de beweging hetzelfde aan als bij bijvoorbeeld de ATX/Barbarian Curved Jammer Arms?


Powercage:
Capture.JPG

autocad.JPG


ATX/Barbarian Jammer Arms:
atx-j-arm-lac_1.jpg


atx-j-arm-lac-detail04.jpg
 
Gebruik zelf thuis de triplex die heeft ook jammer arms erop en bevalt me zeer goed . Kan je soms net ff over een grens heen met een oefening en toch veilig uitvoeren als je alleen bent
 
Gebruik zelf thuis de triplex die heeft ook jammer arms erop en bevalt me zeer goed . Kan je soms net ff over een grens heen met een oefening en toch veilig uitvoeren als je alleen bent
Edit ; zie dat je andere soort bedoelt te snel gelezen 🤪
 
Denk dat er weinig mensen zijn met ervaring met beide toestellen. Beweging ziet er min of meer hetzelfde uit.

Wel benieuwd of het een fijne optie is. Weleens een multipress gehad maar viel toch een beetje tegen.
 
Denk dat er weinig mensen zijn met ervaring met beide toestellen. Beweging ziet er min of meer hetzelfde uit.

Wel benieuwd of het een fijne optie is. Weleens een multipress gehad maar viel toch een beetje tegen.

Een multipress heeft toch wel min of meer dezelfde beweging, wat viel daar tegen aan?
 
Een multipress heeft toch wel min of meer dezelfde beweging, wat viel daar tegen aan?

Vooral de startpositie onderin.
Met een barbell of dumbbell kan je gewoon bovenin starten met pressoefeningen, veel prettiger. Of je gaat met een beperkte rom werken. Misschien dat dit bij deze opties wel beter te omzeilen valt.
 
Ik heb die van powercage, ik heb zelf een kleine aanpassing gedaan. Ik heb dat donkerzwart stuk er tussengezet zodat deze dichter bij elkaar staan.
IMG-20201205-WA0008.jpeg
 
@Obersoundzzz

En hoe bevalt het?
Wat voor oefeningen ben jij hier uiteindelijk mee gaan doen?
 
@Obersoundzzz

En hoe bevalt het?
Wat voor oefeningen ben jij hier uiteindelijk mee gaan doen?
Ik ben er heel tevreden van. Ik doe vooral incline chest press en shoulder press ermee, ideaal om tot falen te trainen vind ik.
Mijn seal rows doe ik er ook regelmatig mee.
Maar het was voor mij vooral heel belangrijk om de afstand te verkleinen tussen de 2 handvaten.
 
Ik ben er heel tevreden van. Ik doe vooral incline chest press en shoulder press ermee, ideaal om tot falen te trainen vind ik.
Mijn seal rows doe ik er ook regelmatig mee.
Maar het was voor mij vooral heel belangrijk om de afstand te verkleinen tussen de 2 handvaten.

Oke, thanks, en waarom staat het geheel bij jou naar voren, heb je daar ook iets voor gemaakt, of komt dat door een catcher die je niet op de foto ziet?
 
Oke, thanks, en waarom staat het geheel bij jou naar voren, heb je daar ook iets voor gemaakt, of komt dat door een catcher die je niet op de foto ziet?
Die rusten op de buitenste catchers idd
 
Waar heb je deze jammer arms gevonden? Kan ze niet vinden op de website van powercage, of verkopen ze die wellicht niet meer?
 
Waar heb je deze jammer arms gevonden? Kan ze niet vinden op de website van powercage, of verkopen ze die wellicht niet meer?
Hey, ik heb nog een setje te koop!
 
  • Like
Waarderingen: M4x
Back
Naar boven