Fitness Seller

Ervaring sarms (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bend

Cool Novice
Lid geworden
17 jan 2019
Berichten
114
Waardering
9
Lengte
1m84
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Wat zijn de ervaringen met sarms hier?
Ik heb enige ervaring met anabolen,test,deca,tren,winstrol,mast maar zit telkens met gyno te klooien.Wil het eens over een andere boeg gooien en sarms proberen.Momenteel ben ik begonnen met een cut omdat ik te vet aan het worden was om verder te bulken.Ik ben een week bezig met 25mg ostarine te nemen voor 12 weken tijdens deze cut.Ik merk momenteel een hardere pomp voor de rest niet veel...
Stats zijn 184cm/17%/91kg
Bedoeling is om zo veel mogelijk vet te droppen en daarna meteen te bulken op een sarm en zo weinig mogelijk vet aan te zetten.
Wat zijn jullie ervaringen,kennis en resultaten met sarms.
Ik kan aan alle sarms geraken,100% puur in vloeibare vorm.
Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn...
 
Ik ben 2 weken ver momenteel met de ostarine en eerlijk gezegd voel ik er geen kl.... van.Klein beetje pomp en dat is het.
 
SARMS in vergelijking met AAS zijn ze veel milder. En wat minder snel resultaat. Ik heb tot nu toe alleen 1x lgd met mk-677 gedaan. Maar het echt resultaat kwam pas in week 4 ongeveer. Eerste paar dagen begon in wel veel vocht vast te houden. Ostarine heb ik nog geen ervaring mee.
 
  • Like
Waarderingen: Bend
Ik ben gewend dat ik iets voel als ik onn ben.dat heb ik nu helemaal niet...
 
Klopt inderdaad. Daar merk je verder niks van. Alleen in de spiegel en sportprestaties.
 
Back
Naar boven