AndroidHealthClinic

Ervaring T5/efedrine op feesten

Bezoekers in dit topic

Archaon333

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
13 sep 2013
Berichten
260
Waardering
84
Lengte
1m86
Massa
90kg
Vetpercentage
8%
Ik was benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met het gebruik van T5 of andere producten met efedrine op (hardstyle) feesten. Aangezien ik in mijn kuur zit wil ik geen X, C of overmatig drank gebruiken.

Via Elephantos.com zijn er een hoop van dat soort producten te koop namelijk:
- Ephedra T5 (oa 30 mg Ephedra, 250 mg cafeïne, 150 mg aspirine)
- Guarana caps (oa Ephedra-extract)
- Mega ephedra energizers (oa 310 mg Ephedra (10% efedrine), 275 mg White Willow Bark, 250 mg Cafeïne)
- Crazy jacks (oa 590 mg caffeine)
- Dance-E (oa 35 mg Geranamine, 25 mg theobromine, 50 mg caffeine)
- Kryptonite (oa 180 mg Ololiuqui)

Iemand ervaring met de site of een van de producten?
En nog tips of tricks mbt gebruik, evt icm andere producten voor beter effect?
 
Gewoon aan de X gaan. Kan prima tijdens de kuur.
 
Ooit een x een fatburner gehad op een feestje. Stond te stuiteren alsof ik wat anders genomen had, kan prima dus.
 
Gewoon aan de X gaan. Kan prima tijdens de kuur.
Jah alleen voel me de donderdag erop pas weer enigzins normaal als het op een zaterdagnacht is.
Dus vandaar dat ik het voorlopig liever even laat staan :P

Ooit een x een fatburner gehad op een feestje. Stond te stuiteren alsof ik wat anders genomen had, kan prima dus.
En was dat een fatburner zoals T5 of iets anders?
 
Jah alleen voel me de donderdag erop pas weer enigzins normaal als het op een zaterdagnacht is.
Dus vandaar dat ik het voorlopig liever even laat staan :P

Haha gewoon aan de 5-HTP gaan.
 
En was dat een fatburner zoals T5 of iets anders?

Volgens mij Thermodrene XT, zit naar mijn idee niks anders in dan caffeine.. maar daar doe ik het ook goed op blijkbaar. ;)
 
Volgens mij Thermodrene XT, zit naar mijn idee niks anders in dan caffeine.. maar daar doe ik het ook goed op blijkbaar. ;)
Nou dan kan je nog eens gezond feesten op die manier! :D

Haha gewoon aan de 5-HTP gaan.
Jah dat heb ik staan maar helpt voor mij niet echt helaas, bij een maatje van me wel trouwens.
 
of je nou pep neemt of efridine .. neem dan gewoon pep op zn feestje maakt voor je hart geen drol uit
 
Misschien is Partyflock een betere plek om je vraag te stellen.
 
of je nou pep neemt of efridine .. neem dan gewoon pep op zn feestje maakt voor je hart geen drol uit
Ongetwijfeld maar hoef geen pep.

Misschien is Partyflock een betere plek om je vraag te stellen.
Ik vind het niveau op DBB een stuk hoger dan Partyflock vandaar... maar bedankt voor de tip.
 
of je nou pep neemt of efridine .. neem dan gewoon pep op zn feestje maakt voor je hart geen drol uit
Neem dan toch juist wel Efedrine. Eet je een stuk makkelijker mee dan met pep.


 
geen idee kon altijd gewoon eten met pep weet alleen wel dat je je prettiger gaat voelen op pep dan op efedrine vooral in combo met caff
 
Back
Naar boven