AndroidHealthClinic

Ervaringen anabolen poli Haarlem?

Bezoekers in dit topic

Ectovic

Novice
Lid geworden
18 mrt 2018
Berichten
22
Waardering
2
Lengte
1m91
Vetpercentage
14%
Goedenavond heren,

Ik heb over 3 week een afspraak staan met een dokter van de anabolen poli in Haarlem .
Ik ben 9 maand geleden uit een 14 weken kuur gekomen en nog steeds erg veel klachten en lage waarden. 2 keer bloed afgenomen dáárop ingespeeld met nieuwe pcts etc maar het blijft laag. Met name mijn libido is plat. Nou hoop ik dat ze mij daar verder kunnen informeren en ben benieuwd of jullie bekend zijn met die zo genoemde anabolen poli.

Mocht je het interessant vinden en je mening willen geven over me recente bloedwaarden dan plaats ik ze nog even.
 
hCG gebruikt tijdens je kuur?
Hoe zagen je nakuren eruit?
Ben zeker benieuwd naar je bloedwaarden!
 
hCG gebruikt tijdens je kuur?
Hoe zagen je nakuren eruit?
Ben zeker benieuwd naar je bloedwaarden!

Hey man,

bedankt voor je reactie.
ik heb helaas geen HCG gehad tijdens mijn kuur, wel 10 dagen na mijn laatste injectie 500 iu ed.

verder waren de nakuren als volgt:

pct gestart 14 dagen na mijn laatste injectie.
Nolvadex 40,40,20,20,20
Clomid 50,50,25,25,25
Aromasin 12,5 om de dag voor 4 week
Caber 0,25 / 0,5 elke 3e dag voor 4 weken

ik heb de volgende middelen gebruikt in mijn kuur:
test e 500 - 600 mg week 1 tot 14 (kickstart test p 1 ml om de dag)
npp 450-600 mg week 1 tot 13
mast e 600 mg week 8 tot 14
oxy 50 mg halverwege de kuur 3 tot 4 weken
tijdens het kuren heb ik 0,5 caber elke 3e dag genomen en 25 mg aromasin om de dag.

Bloedwaarden ga ik zo snel mogelijk doorsturen, ik ben benieuwd wat je ervan vindt. Dit was mijn 4e kuur.
alvast bedankt en je hoort van me.
 
Geen misselijke doseringen. Mag hopen dat je mooie gains hebt gemaakt;).
Lijkt me dat je 5 weken hebt nagekuurd? Ook behoorlijk hoge doseringen van je nakuur. 50mg clomid ed had volstaan:).
Jammer dat je geen hCG tijdens je kuur hebt gebruikt, had je herstel zeker versneld. Je hCG protocol in je nakuur is ook helaas niet voldoende om je ballen weer aan het werk te krijgen. Ik vermoed dat de gevoeligheid van je Leydig-cellen te laag was om voldoende te herstellen. Je nakuur was daarmee dus niet effectief en bleef je zitten met primair hypogonadisme. De bloedtest kan dit uitwijzen!
 
Clovis, nolva, aromasin & caber allemaal tegelijk?
 
Clovis, nolva, aromasin & caber allemaal tegelijk?
Geen misselijke doseringen. Mag hopen dat je mooie gains hebt gemaakt;).
Lijkt me dat je 5 weken hebt nagekuurd? Ook behoorlijk hoge doseringen van je nakuur. 50mg clomid ed had volstaan:).
Jammer dat je geen hCG tijdens je kuur hebt gebruikt, had je herstel zeker versneld. Je hCG protocol in je nakuur is ook helaas niet voldoende om je ballen weer aan het werk te krijgen. Ik vermoed dat de gevoeligheid van je Leydig-cellen te laag was om voldoende te herstellen. Je nakuur was daarmee dus niet effectief en bleef je zitten met primair hypogonadisme. De bloedtest kan dit uitwijzen!

In totaal 6 weken nakuur trouwens, ik heb achteraf ook spijt dat ik niet direct hcg heb laten meelopen .
Ik vermeld morgen even mijn recente bloedwaarden.
 
Clovis, nolva, aromasin & caber allemaal tegelijk?

Klopt, ik gebruik standaard nolva en clomid als ik nakuur. De aromasin en caber waren voor een veel te hoog oestrogeen en prolactine .
 
In het vervolg kun je beter opteren voor een nakuur van enkel 50mg clomid:).
 
zoals belooft mijn laatste meting op 20-2-18

FSH 2,8 (2,0 - 11,0)
LH 4,2 (1,0 - 6,0)
prolatine 229,000 (86 - 324)
oestradiol 49 (geen normaal waarden vermeld, volgens mij 25 - 45??)
testosetron 10,6 (10,0 - 28,0)
SHBG 35,900 (18,3 - 54,1)

klachten zijn een vreselijk laag libido en vaak vermoeid. Dit speelt al een aantal maanden. (begin augustus mijn eerste pct gestart)
zouden mijn hormonale waarden nog in de herstel fase zitten of is dit blijvend voor de rest van mijn leven?
Ik hoor meerdere meningen van mensen uit mijn omgeveging, waarvan ik denk dat ze verstand van zaken hebben. Helaas zijn het 3 verschillende meningen...
Vandaar dat ik aan de bel trek bij de anabolen poli voor een duidelijk antwoord .

mening 1:
Nou is mij verteld dat mijn oestradiol te hoog is en ik aromasin 12,5 om de dag moet nemen voor één maand.

mening 2:
de andere zegt juist dat het te laag is en tijd nodig heeft?!

mening 3:
"Hoe hij nu al verpest is, gaat geen enkele vorm van normale PCT of 'manier om het te boosten' hem nog redden daarin. Hij heeft door dom kuren simpelweg schade aangericht. De ENIGE manier om zichzelf weer 'hormonaal gezond' en prima te krijgen, is door TRT/HRT, of andere vormen van constant aan iets zitten. Kan hij zichzelf wat verbeteren door constant aan de hCG, aromasin etc te zitten? Sure. Maar even, dan stoppen en dan opgelost? Nee."

Nou ben ik benieuwd wat jullie vinden van mijn waarden en hoe jullie denken over de 3 bovenstaande meningen?!
 
Lastig.
Uiteindelijk herstelt ieder lichaam, maar het heeft gewoon tijd nodig. Ik vermoed dat je herstel gewoon nog op weg terug is. Je LH en FSH waarden zijn niet extreem hoog (in herstellende fase zou ik zeggen) dus primair hypogonadisme is wat dat betreft uitgesloten. Ik had ook 10nmol test op 2,6 LH.
De poli kan er meer over zeggen (meer testen en kennis).
 
Duidelijk dankjewel
 
Geen ervaring met de poli, wel met internist/endocrinoloog dhr. de Ronde. Positief.
 
Nolvadex gekregen van dhr. De ronde. Over 7 week weer waarden meten. Momenteel 20 mg per dag.
Mijn testosteron en LH waren nog lager dan de bovenstaande waarden..
Mocht dit niet veel doen dan proberen we HCG. Ik zelf stap liever over op TRT.
Ik denk zodra de nolvadex of HCG eruit gaat ik terug bij af ben.
 
JochemB mijn waarden zijn vrijwel niet hersteld / vooruit gegaan. Hoe denk jij over de Nolvadex die ik momenteel neem?
Mocht dit niet werken dan wilt dhr de Ronde HCG proberen.
Ik heb zelf al 2x een behoorlijke pct met Nolvadex etc gehad. Dit heeft weinig gedaan terwijl bijna alle producten HG waren.
 
Kan zeker helpen. Met nolvadex zul je secundair hypogonadisme behandelen, maar er kan ook een sluimerend primair hypogonadisme aan de gang zijn (beetje vicieuze cirkel dus) en daar kan hCG uitkomst bieden.

Dr. De Ronde is endocrinoloog en ik niet, dus ik zou hoe dan ook gewoon zijn aanpak volgen en eerlijk zijn. Als zijn aanpak niet werkt kun je altijd nog overstappen op TRT.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Altijd interessant dit soort topics te volgen. Hoe groot is de kans dat je niet goed hersteld van een kuur als je toch volgens alle regeltjes betreft nakuren een gemiddelde kuur neemt? Lees toch wel vaak bij dit soort topics dat er wel een kuurverleden is. Iemand enig idee, moet je echt zware pech hebben of is dit gewoon een reële mogelijkheid?

Ook een van de redenen waarom ik nooit heb gekuurd en waar gewoon geen info over te vinden is. Alle andere mogelijke symptomen van aas gebruik zouden mij niet heel veel deren (zeg ik nu maar gewoon minder angst voor) maar dat je na je kuur niet meer de oude wordt lijkt me toch echt een doemscenario.
 
Altijd interessant dit soort topics te volgen. Hoe groot is de kans dat je niet goed hersteld van een kuur als je toch volgens alle regeltjes betreft nakuren een gemiddelde kuur neemt? Lees toch wel vaak bij dit soort topics dat er wel een kuurverleden is. Iemand enig idee, moet je echt zware pech hebben of is dit gewoon een reële mogelijkheid?

Ook een van de redenen waarom ik nooit heb gekuurd en waar gewoon geen info over te vinden is. Alle andere mogelijke symptomen van aas gebruik zouden mij niet heel veel deren (zeg ik nu maar gewoon minder angst voor) maar dat je na je kuur niet meer de oude wordt lijkt me toch echt een doemscenario.

Het is ook zonder kuurverleden mogelijk. Ben 40er en de laatste jaren ben ik me behoorlijk beroerd gaan voelen ondanks goed dieet en training.
Rond je 35e zouden je T levels afnemen; bij sommige personen zet dit proces eerder en/of sneller in, dat heb ik dus. Noem het pech.
Mijn behandelend trt arts ziet dit vaker en zegt dat de medische literatuur hier (nog) geen verklaring voor heeft.

Ik kreeg direct androgel voorgeschreven, clomid/hcg/restart etc kwam niet ter sprake.

Ectovic, veel succes, ik volg je.
 
Kan zeker helpen. Met nolvadex zul je secundair hypogonadisme behandelen, maar er kan ook een sluimerend primair hypogonadisme aan de gang zijn (beetje vicieuze cirkel dus) en daar kan hCG uitkomst bieden.

Dr. De Ronde is endocrinoloog en ik niet, dus ik zou hoe dan ook gewoon zijn aanpak volgen en eerlijk zijn. Als zijn aanpak niet werkt kun je altijd nog overstappen op TRT.

Voorheen ook al met nolvadex gespeeld en de bloedwaarden verbeterde niet tot weinig zodra ik gestopt was met nolvadex vandaar mijn twijfels.
Is het zo dat je de middelen moet blijven gebruiken? Alles zakt voor mijn gevoel terug naar de nul grens zodra je ermee stopt.. alsof je deels het probleem tijdelijk oplost.

We wachten het af, ik ben benieuwd.
9e dag Nolvadex momenteel.
 
Laatst bewerkt:
Altijd interessant dit soort topics te volgen. Hoe groot is de kans dat je niet goed hersteld van een kuur als je toch volgens alle regeltjes betreft nakuren een gemiddelde kuur neemt? Lees toch wel vaak bij dit soort topics dat er wel een kuurverleden is. Iemand enig idee, moet je echt zware pech hebben of is dit gewoon een reële mogelijkheid?

Ook een van de redenen waarom ik nooit heb gekuurd en waar gewoon geen info over te vinden is. Alle andere mogelijke symptomen van aas gebruik zouden mij niet heel veel deren (zeg ik nu maar gewoon minder angst voor) maar dat je na je kuur niet meer de oude wordt lijkt me toch echt een doemscenario.

Persoonlijk had ik dit ook niet verwacht. Het is een erg zwaar herstel en ik heb mijn twijfels of het uiteindelijk goed komt zonder TRT.

Ik heb het naar mijn mening niet extreem misbruikt en alsnog een herstel van inmiddels bijna een jaar met 0,0 vooruitgang.
 
Het is ook zonder kuurverleden mogelijk. Ben 40er en de laatste jaren ben ik me behoorlijk beroerd gaan voelen ondanks goed dieet en training.
Rond je 35e zouden je T levels afnemen; bij sommige personen zet dit proces eerder en/of sneller in, dat heb ik dus. Noem het pech.
Mijn behandelend trt arts ziet dit vaker en zegt dat de medische literatuur hier (nog) geen verklaring voor heeft.

Ik kreeg direct androgel voorgeschreven, clomid/hcg/restart etc kwam niet ter sprake.

Ectovic, veel succes, ik volg je.

Thanks man, zodra ik meer info heb zal ik het hier vermelden.
Ik ben 25, TRT lijkt me aardig jong op mijn leeftijd.
Mocht dhr de Ronde zijn aanpak niet werken voor mij dan gooi ik de handdoek in de ring en hoop ik dat TRT voorgeschreven kan worden.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven