Fitness Seller

Ervaringen anabolen poli Haarlem?

Bezoekers in dit topic

TRT en een toekomstige kinderwens is wel iets wat mij zorgen maakt. Ik weet dat het zeker mogelijk is maar een behoorlijk gedoe kan zijn.

Is hierover extra informatie te vinden op dit form?
 
TRT en een toekomstige kinderwens is wel iets wat mij zorgen maakt. Ik weet dat het zeker mogelijk is maar een behoorlijk gedoe kan zijn.

Is hierover extra informatie te vinden op dit form?

Hcg brengt hier uitkomst
Eventueel met hmg
 
Ik lees er inderdaad erg veel over.
Mocht ik in aanraking komen met TRT dan laat ik 100% hcg meelopen.

mee lopen is beste maar
je kan het altijd blasten zodra je een kinderwens hebt
 
Over 3 dagen weer bloedwaarden meten.
Helaas is dokter de Ronde het niet eens met de combinatie testosteron en hcg.
Hij ziet het nut hier niet van in. Het is het één of het ander..
Mochten mijn waarden nog steeds te laag zijn (hier ga ik vanuit) dan is het mogelijk om TRT te starten.

Nu vind ik beide noodzakelijk en heb geen probleem om één van de twee zelf te regelen. Nou vraag ik mij af wat jullie verstandig lijkt om HG te krijgen en mocht ik bijvoorbeeld zelf extra testosteron of hcg toedienen dit valt natuurlijk te zien in de toekomstige bloedwaarden metingen. Hoe zal dit uitpakken? Ik wil graag mijn verwijzing voor trt behouden.
 
waarvoor kan je eigenlijk hier langs? doen ze ook bloedtesten?
 
Over 3 dagen weer bloedwaarden meten.
Helaas is dokter de Ronde het niet eens met de combinatie testosteron en hcg.
Hij ziet het nut hier niet van in. Het is het één of het ander..
Mochten mijn waarden nog steeds te laag zijn (hier ga ik vanuit) dan is het mogelijk om TRT te starten.

Nu vind ik beide noodzakelijk en heb geen probleem om één van de twee zelf te regelen. Nou vraag ik mij af wat jullie verstandig lijkt om HG te krijgen en mocht ik bijvoorbeeld zelf extra testosteron of hcg toedienen dit valt natuurlijk te zien in de toekomstige bloedwaarden metingen. Hoe zal dit uitpakken? Ik wil graag mijn verwijzing voor trt behouden.

JochemB heb jij advies?
 
Waarom zou je zowel hCG als testosteron willen zetten?
 
Voor een toekomstige kinderwens en hopelijk beter mijn vruchtbaarheid te behouden
Waarom wil je naast hCG, dat je voor vruchtbaarheid gebruikt, nog testosteron zetten?
Excuus als je dit al eens hebt gepost, dan is me dat ontgaan.
 
Waarom wil je naast hCG, dat je voor vruchtbaarheid gebruikt, nog testosteron zetten?
Excuus als je dit al eens hebt gepost, dan is me dat ontgaan.

Testosteron omdat mijn waarden gigantisch laag zijn. Ik krijg waarschijnlijk trt voorgeschreven. Dit krijg ik binnen 10 dagen te horen. Woensdag ga ik mijn waarden meten.
De hcg wil ik er graag bij omdat dit beter is voor mijn vruchtbaarheid tot dat er kinderen in het spel zijn. Tenminste dit is wat ik overal lees en hoor?
 
Dan heb je aan hCG als TRT voldoende, zoals dr. De Ronde aangaf. Aangezien hCG LH imiteert, wordt testosteron geproduceerd door de ballen (daarmee blijven deze dus actief en blijf je vruchtbaar).
Aanvullend testosteron is dus niet nodig.

Mocht je hardnekkig primair hypogonadisme hebben, dan is testosteron nog een mogelijkheid voor TRT. Dan was je overigens ook zonder TRT al onvruchtbaar.
 
Dan heb je aan hCG als TRT voldoende, zoals dr. De Ronde aangaf. Aangezien hCG LH imiteert, wordt testosteron geproduceerd door de ballen (daarmee blijven deze dus actief en blijf je vruchtbaar).
Aanvullend testosteron is dus niet nodig.

Mocht je hardnekkig primair hypogonadisme hebben, dan is testosteron nog een mogelijkheid voor TRT. Dan was je overigens ook zonder TRT al onvruchtbaar.

Duidelijk, ik moet van dokter de Ronde kiezen uit één van de twee.
Ik loop al bijna een jaar met de eeuwige strijd van een laag tot geen libido, weinig energie en lichte depressies. Ik ben geneigd om direct over te stappen op testosteron.
Het is een lastige keuze.
Misschien toch eerst maar een aantal maand de hcg proberen?
 
Als je vruchtbaar wilt blijven zou ik zeker opteren voor hCG. Wordt ook veelvuldig toegepast bij TRT voor zover mijn kennis strekt.

Je kunt altijd nog overstappen op testosteron. Andersom is lastiger omdat je ballen dan al geruime tijd inactief zijn geweest en het opstarten problematisch kan zijn.
 
Als je vruchtbaar wilt blijven zou ik zeker opteren voor hCG. Wordt ook veelvuldig toegepast bij TRT voor zover mijn kennis strekt.

Je kunt altijd nog overstappen op testosteron. Andersom is lastiger omdat je ballen dan al geruime tijd inactief zijn geweest en het opstarten problematisch kan zijn.

Zeker iets om overna te denken, bedankt voor het geven van je mening.
 
Zeker iets om overna te denken, bedankt voor het geven van je mening.
Geen probleem. Succes en keep us posted! Uiteraard benieuwd wat het je oplevert.
 
Erg benieuwd hoe het nu met je gaat? TRT uiteindelijk voorgeschreven gekregen en hoe verloopt die?
 
Back
Naar boven