XXL Nutrition

Ervaringen Anytime Fitness? eerste gym die 24/7 geopend is in Nederland

Bezoekers in dit topic

Heisenberg

Novice
Lid geworden
25 jun 2013
Berichten
12
Waardering
1
Lengte
1m84
Massa
70kg
http://www.anytimefitness.nl/membership

Hallo,

Ik vroeg me af of er hier DBB leden zijn die ervaringen hebben met de franchise fitness school genaamd anytime fitness? Het is een nieuw concept dat we nog niet kennen in Nederland. Namelijk, een fitness centrum die 24 uur per dag geopend is. Komt voor mij perfect uit aangezien ik in ploegendiensten werk. Ik weet dat er in Nederland een aantal van deze gyms zijn geopend. Ook bij mij in de stad openen ze anytime fitness in augustus. Traint er iemand daar of heb je kenissen die daar trainen dan hoor ik het graag.
 
Laatst bewerkt:
Nieuw concept? Gold's gym in N'gein is alweer een hele tijd 365 dagen per jaar 24 uur per dag open.
 
Vriend van me wilde daar sporten, toen hij nog onder de 23 was moest hij iets van 30 per maand betalen maar zodra hij 23 werd zou hij opeens 45 moeten gaan betalen toen hij vroeg waarom dat was kreeg hij niet echt een reden.

Toen hij zei dat hij het belachelijk vond werd hem gevraagd of uitging of rookte, toen hij nee antwoordde zeiden ze dat hij dat geld dan toch aan het sporten kon uitgeven.
 
Vriend van me wilde daar sporten, toen hij nog onder de 23 was moest hij iets van 30 per maand betalen maar zodra hij 23 werd zou hij opeens 45 moeten gaan betalen toen hij vroeg waarom dat was kreeg hij niet echt een reden.

Toen hij zei dat hij het belachelijk vond werd hem gevraagd of uitging of rookte, toen hij nee antwoordde zeiden ze dat hij dat geld dan toch aan het sporten kon uitgeven.

Thanks voor je reply! Ik tast zelf ook nog in het duister wat het moet gaan kosten per maand. Op hun site vind je geen prijzen. Wel hebben ze een pre sale voor mensen die zich nu inschrijven. Dan profiteer je van 'levenslange' korting volgens hun. Ze openen in augustus hun deuren maar als het inderdaad 45 euro per maand gaat kosten voor mij (25 jaar) dan zie ik er toch vanaf denk ik. Ik vraag volgende week een virtuele rondleiding aan en dan zal ik wat meer info proberen in te winnen. Ze zijn namelijk nog druk aan het bouwen. Maar ik hoor het liefst de verhalen van leden bij anytime fitness

Alle ervaringen met anytime fitness zijn van harte welkom! Ik wil zn breed mogelijk beeld krijgen voordat ik besluit of ik daadwerkelijk daar ga trainen.
 
Heisenberg klinkt verdacht veel alsof ie bij Anytime Fitness werkt.
Soort sluikreclame...

En zoals Sjors al zegt: Golds in Nieuwegein heeft dat concept allang.
 
Sommige pro's trainen s'nachts toch?
 
:roflol: Eerste bericht op ddb en direct reclame.
 
  • Like
Waarderingen: mat
http://www.anytimefitness.nl/membership

Hallo,

Ik vroeg me af of er hier DBB leden zijn die ervaringen hebben met de franchise fitness school genaamd anytime fitness? Het is een nieuw concept dat we nog niet kennen in Nederland. Namelijk, een fitness centrum die 24 uur per dag geopend is. Komt voor mij perfect uit aangezien ik in ploegendiensten werk. Ik weet dat er in Nederland een aantal van deze gyms zijn geopend. Ook bij mij in de stad openen ze anytime fitness in augustus. Traint er iemand daar of heb je kenissen die daar trainen dan hoor ik het graag.


Het is een bekend concept, maar als het exact hetzelfde wordt als in de andere landen dat ik er wel eens getraind heb, is het een bagger sportschool.

Krijg je dezelfde praktijken als met Planet fitness :rolleyes:
 
Slechte reclame dan als hij zelf zegt dat hij er van of ziet als ze hem geen korting geven.
Maar dit concept is toch niet nieuw? Vraag me af of mensen er gaan sporten vanwege de openingstijd.

---------- Post toegevoegd 29 June 2013 om 19:50 ----------

Het is een bekend concept, maar als het exact hetzelfde wordt als in de andere landen dat ik er wel eens getraind heb, is het een bagger sportschool.

Krijg je dezelfde praktijken als met Planet fitness :rolleyes:

Bedoel je dit? :D

http://www.youtube.com/watch?v=PQ6OrO1f610
 
Ben wel in voor een planet fitness in Nederland! En dan gewoon een meet houden daar, hele tent op stelte zetten en dan weer gaan! Lach me wel altijd ziek om die reclame's van planet fitness, met hun lunk alarm en verkoop van vet voedsel in de gym.
 
Lol sport and fitness Almere is al een jaartje of 2 24/7 open. Niks nieuws aan.
 
Het is een bekend concept, maar als het exact hetzelfde wordt als in de andere landen dat ik er wel eens getraind heb, is het een bagger sportschool.

Krijg je dezelfde praktijken als met Planet fitness :rolleyes:

Dank voor je zinvolle bijdrage! Ik denk eerlijk gezegd dat het niet erg op planet fitness lijkt. Op sommige tijdstiplen zul je zelfs geen personeel aantreffen bij anytime fitness. Je krijgt een magnetische sleutel zodat je altijd toegang hebt tot de gym. Personeel is dan best overbodig. En gelukkig maar. Ik ziet niet echt te wachten op suffe regeltjes zoals bij planet fitness met hun "lurk alarm".

Ik denk eerlijk gezegd dat je bij Anytime Fitness juist heel vrij bent in je work out. Als ik zo videos bekijk op youtube bevalt het me eigenlijk wel. Maar dat zijn allemaal Amerikaanse vestigingen. Ben benieuwd hoe dat is bij de Nederlandse.

Ps: voor de mensen die denken dat ik aan sluikreclame doe; Ik ben gewoon een gozer die wat info wil hebben over een gym waar ik misschien wil gaan trainen. En zoals Calimera al zei, als ik reclame zou maken voor Anytime Fitness dan was ik wel eensuper slechte adverteerder lol

Keep the stories comming. Ben benieuwd naar jullie ervaringen met deze gym. Ze schijnen vooral in Limburg een aantal vestigingen te hebben geopend. Any Limburgers around?
 
Kak, hadden ze dat hier maar. Kom nooit helemaal toe aan mn training int weekend!

Ps. hoe gaat dat dan want als ze 24/7 open zijn dan hoeven die mensen tog niet te slapen? Of is daar geen personeel en kun je je eigen gang gaan? :P
 
Kak, hadden ze dat hier maar. Kom nooit helemaal toe aan mn training int weekend!

Ps. hoe gaat dat dan want als ze 24/7 open zijn dan hoeven die mensen tog niet te slapen? Of is daar geen personeel en kun je je eigen gang gaan? :P
Ze slapen niet. Het personeel werkt in shiften van 7 dagen. Na 7 dagen worden ze afgelost door een andere groep. Meestal blijven ze wakker door verschillende pwo's te stacken: 1/3 craze, 1/3 jack3d (oude formule), 1/3 noxipro.
 
Ze slapen niet. Het personeel werkt in shiften van 7 dagen. Na 7 dagen worden ze afgelost door een andere groep. Meestal blijven ze wakker door verschillende pwo's te stacken: 1/3 craze, 1/3 jack3d (oude formule), 1/3 noxipro.
Nee man ze zitten allemaal aan de crystal meth, heb je gezien hoe het personeel eruit ziet daar?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Dank voor je zinvolle bijdrage! Ik denk eerlijk gezegd dat het niet erg op planet fitness lijkt. Op sommige tijdstiplen zul je zelfs geen personeel aantreffen bij anytime fitness. Je krijgt een magnetische sleutel zodat je altijd toegang hebt tot de gym. Personeel is dan best overbodig. En gelukkig maar. Ik ziet niet echt te wachten op suffe regeltjes zoals bij planet fitness met hun "lurk alarm".

Ik denk eerlijk gezegd dat je bij Anytime Fitness juist heel vrij bent in je work out. Als ik zo videos bekijk op youtube bevalt het me eigenlijk wel. Maar dat zijn allemaal Amerikaanse vestigingen. Ben benieuwd hoe dat is bij de Nederlandse.

Ps: voor de mensen die denken dat ik aan sluikreclame doe; Ik ben gewoon een gozer die wat info wil hebben over een gym waar ik misschien wil gaan trainen. En zoals Calimera al zei, als ik reclame zou maken voor Anytime Fitness dan was ik wel eensuper slechte adverteerder lol

Keep the stories comming. Ben benieuwd naar jullie ervaringen met deze gym. Ze schijnen vooral in Limburg een aantal vestigingen te hebben geopend. Any Limburgers around?

Helaas ik ben in de states er al eens geweest.
Maar exact hetzelfde als planet fitness, als je iets teveel lawaai maakt wordt je er op aan gesproken.
Gewicht moet je zo zacht mogelijk neerleggen anders komt er al een pispaaltje je vertellen en waarschuwen dat ze je eruit kunnen zetten.
De filmpjes op youtube zijn leuk, maar niet 1 is er spontaan gemaakt.

Als ik jou verhaaltje zo zie heb je al een keuze gemaakt?
Dus waarom nog reclame maken?

---------- Post toegevoegd 30 June 2013 om 12:43 ----------



Yep dat vinden ze daar heel normaal, bij goed na puffen beginnen ze al te zeiken.
Heb er zelfs een mafkees gehad die bij mij de oordopjes eruit trok, want dan kon ik ze verstaan mocht ik instructie's nodig hebben.
Ik al niet zeggen dat ik alles weet en perfect uitvoer, maar de gemiddelde kennis van die gasten daar is echt extreem laag
 
Helaas ik ben in de states er al eens geweest.
Maar exact hetzelfde als planet fitness, als je iets teveel lawaai maakt wordt je er op aan gesproken.
Gewicht moet je zo zacht mogelijk neerleggen anders komt er al een pispaaltje je vertellen en waarschuwen dat ze je eruit kunnen zetten.
De filmpjes op youtube zijn leuk, maar niet 1 is er spontaan gemaakt.

Als ik jou verhaaltje zo zie heb je al een keuze gemaakt?
Dus waarom nog reclame maken?

---------- Post toegevoegd 30 June 2013 om 12:43 ----------




Yep dat vinden ze daar heel normaal, bij goed na puffen beginnen ze al te zeiken.
Heb er zelfs een mafkees gehad die bij mij de oordopjes eruit trok, want dan kon ik ze verstaan mocht ik instructie's nodig hebben.
Ik al niet zeggen dat ik alles weet en perfect uitvoer, maar de gemiddelde kennis van die gasten daar is echt extreem laag

Mijn keuze is zeker nog niet gemaakt al neig ik wel naar deze gym toe. Het klinkt ideaal boor mij aangezien ik in ploegendienst werk. Zo kan ik mijn schema veel beter indelen. Ook het feit dat ie op nog geen paar jonderd meter van mijn huis geopend zal worden klinkt erg goed.. En aan reclame doe ik ook niet. Ik weet niet hoe jullie hierbij komen. Ik vind het gewoon belangrijk om zoveel mogelijk te weten te komen over deze gym van de average guy. Bij anytime fitness zullen ze een verkoop praatje houden en dat ken ik wel.
 
Ik train bij anytime fitness hier in Sydney en ben erg tevreden! Je kan overal bij elke gym trainen over de hele wereld en zoals de naam zegt at anytime. Er zijn ma tm za uren waar er iemand aanwezig is, verder heb je een chip key waarmee je altijd naar binnen kan. De gym is voorzien van precor apparatuur en de meeste loaties beschikken over groeps lessen die je via een scherm kan volgen. Apparatuur is prima en de nieuwste lijn aan cardio (ja met tv, inet en noem maar op). Maar ook als het aankomt op losse gewichten, rekken, benches etc zijn ze van alles voorzien. Kettlebell's, steps, foam rollers noem het maar op je vindt het er. Ik heb zelf al op meerdere locaties getraint en overal is het netjes, schoon & onderhouden. Ik heb nog zelfs gedacht om een franchise in NL te beginnen, maar ik zie het niet zo snel werken.
 
Back
Naar boven